Terve ihminen ei koronapiikkiä tarvitse

Anonyymi

https://thl.fi/fi/web/infektiotaudit-ja-rokotukset/rokotteet-a-o/koronavirusrokotteet-eli-covid-19-rokotteet-ohjeita-ammattilaisille/kolmas-koronarokoteannos

En ole menettänyt immuniteettia, lukekaa nyt edes ensin kenelle se on tarkoitettu, ei perusterve ihminen edes tarvitse sitä.
Minkälaisessa yhteiskunnassa me elämme, jos piikkejä pitää väkisin ilman mitään terveydellisiä perusteita ottaa? Mielisairaassa ja fasistisessa. Sydämen rytmihäiriöitä noista saa ja huimausta sekä verenpaineen nousua, tämäkö on hyvä asia, aiemmin terveenä olleelle? Myrkkyä nuo piikit ovat elimistölle, mitätöntä nuhakuumetta vastaan, joka ei ole edes vaarallinen. Piikki sen sijaan on.

30

84

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Näin on, hyvin on ihmiset aivopesty piikin kannalle.

• Anonyymi

Tuohon "mitättömään nuhakuumeeseen" on tähän mennessä kuollut yli 5 miljoonaa ihmistä. Suomessa lähes 1500 ja Ruotsissa yli 15000. Ei se niin mitätön ole.

• Anonyymi

Suurin osa vanhoja monisairaita ihmisiä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Toivottavasti et kulje sitten "persuterveenä'' tartuttamassa Koronaa, joka sinuunkin voi tarttua. Vaikka "persuterveenä" kestäisitkin tartunnan paremmin, se monisairas ei välttämättä kestä. Tajuatko, vai oletko juuri niin tyhmä kuin annat ymmärtää?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Todistapa väitteesi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Toivottavasti et kulje sitten "persuterveenä'' tartuttamassa Koronaa, joka sinuunkin voi tarttua. Vaikka "persuterveenä" kestäisitkin tartunnan paremmin, se monisairas ei välttämättä kestä. Tajuatko, vai oletko juuri niin tyhmä kuin annat ymmärtää?

Toivottavasti et kulje rokotettuna tartuttamassa tautia. Ymmärräthän, että rokotettu voi tartuttaa koronan immunipuutteiselle, jolle tauti kohtalokas?

• Anonyymi

Eipä, mutta kun terveys alkaa kipata epäterveeseen suuntaan niin polku on osaston-teho-osaston kautta hautuumaalle.

• Anonyymi

Kuten Srveri Suhonen sanoi: Hautuu Juttu.

• Anonyymi

Eikä se piikki oo mitenkään vaarallinen, kuhan kuvittelet joutavia kun oot pikkusen yksinkertanen ja uskot kaikkea muuta paitti asiantuntijaa. Mutta kukin tyylillään.

• Anonyymi

On täällä tyhmää porukkaa kommentoimassa.

• Anonyymi
    • Anonyymi

En aio ottaa mitään koronarokotteita vaan pärjätä oman immuniteetin turvin.

• Anonyymi

Ja jos et pärjää? Mitä sitten teet? Tehohoito on nyt jo ylikuormitettu kaltaistesi takia.

• Anonyymi

Olet rasite yhteiskunnalle, eli ilmeisesti persu.

• Anonyymi

Sano tuo niiden koronaan kuolleiden omaisille. Varmaan uskovat?

• Anonyymi

Yhtään tervettä ei ole sairastunut koronaan, kaikki sairastuneet ovat olleet sairaita.

• Anonyymi

Näin on, hyvä aloitus.

• Anonyymi

Täytyy olla piikkien vuoksi immuniteetti huonosssa kunnossa, kun kolmanteen pakotetaan.
      Terveen immuniteetti ei noin huono normsalisti ole. Lukekaa nyt edes kenelle nuo on tarkoitettu. Ei terve tarvitse piikkiä.

• Anonyymi

Varmaan keskiajallakin oli tyyppejä, jotka sanoi, ettei rutto terveeseen tartu:-)

• Anonyymi

Kuulemma tehohoitoon joutuneet ottaisivat mielellään vaikka mitä piikkejä, että pysyisivät hengissä! Mutta ainahan se enää onnistu - ei ehkä kestäisi tehohoitoja ollenkaan tai ei kestä tehohoitoja kuitenkaan.

• Anonyymi

Terveyden ja hyvinvoinnin laitos THL kertoi perjantaina, että toisen koronarokotuksen antama suoja omikronmuunnoksen aiheuttamaa lievää infektiota vastaan putoaa 0–20 prosenttiin kolmessa-neljässä kuukaudessa.

Piikitysten on oltava tiheitä!
      2,5 kk max väli.

• Anonyymi

Kaikki vain myrkkypiikittämään itseään ja kiireesti!

• Anonyymi

Itsekkäät ihmiset eivät halua turvata muiden tulevaisuutta. Minä kerron teille salaisuuden: toisten auttaminen antaa parhaimman olon itselle. Minä olen niin itsekäs, ja haluan itselleni tosi hyvän olon, että olen ottanut kaikki rokotukset.

• Anonyymi

Naapurin mamma ja pappa kuoli ja lapset menettivät ainoat isovanhemmat. olivat 71 ja 69v.

Nyt lasten vanhempien pitää tarkkaan lukea lasten kirjat, jotta niissä ei kerrota että mentiin mummolaan.

Lapset käy terapiassa jo noin 8 kuukautta.

• Anonyymi

Brititkin sanoivat että koko maapallon väestön rokotus 6kk välein on mahdotonta.
      Korona lähti liikkeelle Kiinasta, kiinalle pitäisi laittaa korvausvaatimus tästä.

Ei voi olla niin että koko ihmiskunnan terveyden vaarantamisesta, oikeastaan koko ihmiskunnan olemassaolon vaarantamisesta ja kuolemantuottamuksista selviäisi ilman seurauksia!!!

• Anonyymi

Sinä tarvitsisit koronapiikin päälle vaikka mitä piikkiä. Vaikutat niin tollolta.

• Anonyymi

Joo terveen ei kannata ottaa ja sairas saattaa kuolla tuohon piikkiin varsinkin jos on heikkokuntoinen vanhus. Korona tietysti tappaa heikkokuntoiset vanhukset mutta ei se kaikkiin osu piikki osuu jos menee sitä hakemaan.

• Mistäs sen immuniteettis tiedät koronaa vastaan? Jos saat tartunnan, niin yritä sitten teholta laittaa tänne viestiä ja katumusta, kun et piikkejä ottanutkaan. Jos enää ehdit!

• Anonyymi

On täällä tyhmää porukkaa kommentoimassa. Lukekaa se aloituksen linkki, kukaan ei vaivaudu lukemaan, kenelle tuo piikki on tarkoitettu.
      Kokoajan kommentoidaan olemattomia, asian ulkopuolella olevia asioita.

• Anonyymi

Jos tulee pakkorokotus, niin menen kyllä rokotukseen, mutta tuikkaan sen piikin rokottajan perseeseen.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?

Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa
      Sinkut
      56
      2208
    2. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      32
      1704
    3. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
      NATO
      375
      1509
    4. Ei ole kyllä mennyt

Kovin hyvin kun alussa pieni sekoaminen hänestä 😏
      Ikävä
      10
      1504
    5. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      14
      1484
    6. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1337
    7. Se sinun kaipauksen kohde

Ei todellakaan käy täällä höppänä mies.
      Ikävä
      12
      1108
    8. En muuttaisi sinusta mitään

Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul
      Ikävä
      8
      1044
    9. Olet muutenkin tyhmä

Ja käyttäydyt epäasiallisesti siinä työssäsi.
      Ikävä
      93
      1043
    10. Et katso sitä

Niinkuin minua. Ehkä se luo toivetta
      Ikävä
      20
      979
    Aihe