Suora lainaus asian tärkeyden puolesta:
Otsikko Ylivieskassa:
”Puolisoni sairastui koronaan ja joutui teholle!”
Ja itse teksti:
Anonyymi
26.12.2021 13:07
Harmillista todeta tää, että mekin nielimme korona-propagandan täysin. Emme ottaneet rokotteita ja hankimme immuniteettiä erinäisin ”luonnon mukaisin” keinoin. Hopeavettäkin joimme. Emme edes uskoneet koronaan ja pidimme rokotteita satuna. Yksi täysikäisistä lapsistamme oli ottanut rokotteen. Puoliso sitten meni sairastumaan koronaan. Eikä se ollut mikä tahansa flunssa. Puolisoni joutui taistelemaan hengestään. Onneksi hän pääsi teho-osastolle. Tuolloin minä varasin ajan rokotteisiin. Puoliso oli todella kauan heikossa hapessa. Vihdoin hän on alkanut toipumaan. Nyt mua pistää vihaksi kaikki rokotepropaganda!!!!! OLEN SUORAAN SANOTTUNA VIHAINEN!!!! Ja tietysti syytän myös itseäni, miksi olin niin jumalattoman tyhmä!!!! Itseänihän tästä saan syöttää, kun menin nielemään sellaisen palturin yhdessä puolisoni kanssa :(
Pistää ajattelemaan
Anonyymi
0
89
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2091628Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1401394- 541143
- 551025
- 721005
- 106932
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52913Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53860- 82840
- 31774