Itse harrastan tuota, kaksikin sormea tuntuu hyvälle.
Työnnätkö sormen peppuun runkatessasi?
17
1465
Vastaukset
- Anonyymi
Joskus nuorempana kyllä tuli työnnettyä ja kyllä tuntui hyvältä. Nyt on jäänyt. Haaveilisin, että joku nainen sormeilisi peppua samalla, kun ottaisi suihin, tai työntelisi sinne vähän dildoa. Voisi tuntua kivalta. Kokematta on vielä tuokin.
- Anonyymi
Hyi saatana näitä sikoja röh röh 🐷
- Anonyymi
Ei tuu sormea työnnettyä, dildoja yms sitte senki edestä
- Anonyymi
Suihkussa tulee tehtyä. Käyn usein tätini luona tekemässä polttopuita ja talvella lumitöitä. Hikisenä kun olen niin sssn käydä suihkussa.
Ei täti arvaa että runkkaan suihkussa ja työntelen sormea peppuun , hierova suihku myös tekee hyvää peppureiällä ja kiveksissä. Saan mahtavat orkut.- Anonyymi
"Ei täti arvaa että runkkaan suihkussa ja työntelen sormea peppuun ..."
Saattapa arvartakin, sillä suihkun kaivon jos sattu pian tuon puuhan jälkeen pesemää, niin speku vielä kelluvat siellä, ne eivät aina mene suihkuveden kanssa pois ...
Suihkussa olen työntänyt sormen tai kaksikin. Aiemmin tein sitä enempi, täytyypä taas palata tuohon. Sillä saa hyvän orkun!
Tänään suihkussa työnsin pitkästä aikaa kaksi sormea peppuun samalla kun runkkaisin. Tuli voimakas orkku. Suosittelen
- Anonyymi
käy ostaan iso musta vibra ja kuvittele ison mustan miehen nussivan sinua pian huomaat että se on pohjassa ihana ajatus että pystyit ottamaan kokonaan
Kyllä mutta en omaani
- Anonyymi
Juu, joskus. Monesti vaan hyväilen reiän ympäriltä ja palleja. Tekee hyvää ja mälli lentää.
- Anonyymi
Tiukka perse oikeille miehille 👉 http://6211222.com/G/qG1d 👈
- Anonyymi
Usein sormeilen reiän ympäriltä ja työnnän sormea sisälle,samalla runkaten kalua.
Hetken päästä kaksi sormea sisällä,sit onkin aika vaihtaa dildoon.
Sauva syvällä suolessa lentää mällit melko nopeasti.- Anonyymi
Mitä dildo-mallia käytät ... tuppaavat olemaan liian äänekkäitä jos motorisoitu malli.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä dildo-mallia käytät ... tuppaavat olemaan liian äänekkäitä jos motorisoitu malli.
En pidä tärisevistä,ainoastaan imukuppi mallisia.
Toinen 18cm ja isompi 32cm kovempiin iltoihin.
Thaihierojat vois opetella samalla antamaan eturauhashierontaa. Lisäksi palvelussa vois olla Strabon sessio.
- Anonyymi
Tiukka perse oikeille miehille 👉 http://6811222.com/G/s7P5 👈
- Anonyymi
Sormea ei tule laitettua, mutta vaimon isointa dildoa tulee lainailtua kun ei ole kotona. Tänään työnnellyt jo kahdesti.
Ketjusta on poistettu 54 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos271538Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa391429Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly121335Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3391301Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681245- 12988
- 7941
- 20929
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul7881- 71806