Pesää antavia naisia on tuossa myymälässä ja paljon. Johannasta Krisseen niin pesää tulee vaikka joka viikonloppu, kunhan vain saa pummittua kännykkänumeron. Nii ja sitten se naisia kopeloiva varastojehu. Heh heh heee, kyllä on mainokset harhaan johtavia TV*:ssä
K.Citymarket Jumbo/käyttötavara
8
1978
Vastaukset
Jos sua rasittaa naida niitä niin anna ne numerot mulle, kyllä mä niitä voin hoidella.
- Ilmoitan
Oletko ajatellut että kunnianloukkaus / herjaus on rikos.
- että...
hänellä on nyrkkikyllikki- unia näistä tytöistä. Kun muuten yksinäistä, omissa kalsareissa ainut liikenne.
- Rane
Tää on mun ja mun tietokoneeni välinen asia, hus vit.... siitä!
- mainontaa
"jos saa pummittua kännykkänumeron".
Ei tainnut käydä vielä flaksi sun kohdalla, pieni? Eihän kenenkään kännykkänumeroa pummita vaan se pyydetään.Kaverilta voi pummia,mutta eihän sulla taida olla niitäkään. - Homo erectus
vittu on toi sun verbaalinen faktoris vähän rajottonu,vai että pesää, miten olis paratiisin puutarhan portit Joonaksesta Urpoon Oskariin?
- kokemusta
sitten niistä kassaneideistä?
- kesä on tullut
menkäähän rannalle!!!!!!!!!
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa1012900En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos361839- 101834
Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3861692Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly211621Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681457- 1191267
- 131186
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul91156- 201039