KS kertoo, että kuntaan uusi hyvinvointipäällikkö...
Hyvinvointia
7
1119
Vastaukset
- Anonyymi
Hyvinvoiva se entinen hyvinvointipäällikkökin tuntui olevan
- Anonyymi
Ei viimeinen, se teki alle vuodessa sen työn mitä edellinen kymmenessä
- Anonyymi
Milloin tämän viran hakuaika on päättynyt? Talousjohtajan ja hallintosihteerin haku näkyy olevan meneillään. Ehtikö se juuri valittu hallintosihteeri edes aloittaa. Rotat jättää uppoavan laivan.
- Anonyymi
Itsestään selvää, että kaikki, joiden on mahdollisuus häipyä, sen tekevät. Täällä umpihullujejen seassa kukaan jaksa. Luottamushenkilötkin suurin osa hoidon tarpeessa.
- Anonyymi
Ooooh, että oikein uusi hyvinvointipäällikkö. Tälläistä ei tapahdu kuin eteenpäin katsovassa ja hyvin menestyvässä kunnassa. Olen siitä ylpeä ja otettu, että kuntalaisten hyvinvointiin panostetaan. Tästä se alkaa nouseminen ja kunnan kehittyminen. Olen varma, että väkimääräkin tulee lisääntymään.
- Anonyymi
Hakuaikaa jatkettu, poikkeuspaikka jollekulle byrokratiaa pyörittämään.
- Anonyymi
Kommetti peruttu tarkoitin hallintosihteerin paikkaa sivistystoimessa, kenelle se annetaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2091628Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1401394- 541143
- 551025
- 721005
- 106932
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52913Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53860- 82840
- 31774