Hvallassa iso tissistä muodokasta vanhempaa naista seuraksi?
Mistä sais nannaa
11
2624
Vastaukset
- Anonyymi
On.Mäkin yhteen tutustuin Holvissa ja hoomat jäi vähän kesken kun oltiin porukka taksissa liikeellä.Seuraavan kerran kun menin Holviin niin oikein odotin et olisko gimma taas siellä.No ei ollut mutta tuli myöhemmin sisään yhden mamun kanssa.
Luovutin.- Anonyymi
Kaikki paikalliset varmaan tietää kenestä tässä on kyse🤣
- Anonyymi
Oli ikäisekseen kaunis mutta nuorena varmaan missiainesta.
- Anonyymi
Jos Holviin haluat mennä nyt, niin takuulla yllätyt! ; )
- Anonyymi
Käytii taannoin ja saatiin kaverin kanssa kimppa. Eka kerta paikassa ja natsas heti .
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Käytii taannoin ja saatiin kaverin kanssa kimppa. Eka kerta paikassa ja natsas heti .
Eikös kimppas ole vähän sama juttu kuin imisit suoraan kaveris eritteitä? Ei tainnut olla naista ollenkaan.
- Anonyymi
Palmikolla on.
- Anonyymi
On heitä upeuksia kaikkialla turuilla ja toreilla, mutta minulle on jäänyt tunne, että heitä ei pätkääkään kiinnosta enää ns. seuralaiset.
En tiedä loppuuko heidän mielenkiinto ’hommiin’ iän myötä. - Anonyymi
Hairyltä saa pemppaa ja pimppii
- Anonyymi
Aika ajaa ohi kun epäröi. Kerroin hemaisevalle isoliiviselle.
- Anonyymi
Kyllä niitä löytyy paljon.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1951506Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231268- 501003
- 70940
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52863- 58853
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53840- 102814
- 82810
- 32745