Itselläni on Lievä älyllinen kehitysvamma on laitettu minulle MBD oireyhtymän tilalle ja lisäksi ADHD . Huomaako Lievän älyllisen kehitysvamman saaneet ihmiset, jos joku toinen ihminen ei ole oikealla diagnoosilla eli jos minulla on vaikea ADHD itselläni se oikea diagnoosi? Koska kaikissa kehitysvamma ryhmissä joissa olen heti kun ohjaajat menee niin että eivät ole vahtimassa muut Lievästi älyllisesti kehitysvamman saaneet sanoo ei kuulu minulle niiden asiat. Ja ohjaajat kysyy miksi olen sellaisen asiakkaan kanssa mielummin jolla on vaikea kehitysvamma/ Autismi? Voiko vaikea ADHD tehdä sen että vaistomaisesti vaikkaa ihmissuhteet ovat vaikean kehitysvamman tasolla minulla, mutta ymmärrän rahan arvon josta syystä muut taidot mennyt toimi lomake jutussa 90-100 väliin ainoastaan ihmissuhteet täysin nolla tasolla eli vaikean kehitysvamman tasolla vaikka vaikean ADHD takia olen muissa sitten mennyt Heikkolahjaisuus todettu kokonaan. Niin minulla olisi oikea ryhmä vaikeasti kehitysvammaisten ryhmä vaikka vaan ihmissuhteet ovat vaikean kehitysvamman tasolla mutta puhun ja ymmärrän yleiskielen kielellinen älykkyysv77. Onko totta että vaikea ADHD on lähellä Lievää älyllistä kehitysvammaa. Itsestäni tuntuu että jotenkin ne joilla on Lievä älyllinen kehitysvamma että ne kyllä huomaa että minulla ihmistaidot vaikean kehitysvamman tasolla. Mielummin kehitysvamma puolella asuisin Vaikean ADHD takia puhumattomien kanssa ainakin osaan tehdä Ilman ohjausta kaiken muun. Voiko vaikea ADHD olla kaikkiin ongelmiin syynä niiden parissa jolla on Lievä älyllinen kehitysvamma jos mietitte olisi ihmissuhteet vaikean kehitysvamman tasolla mutta muissa olisitte normaali älykkyys tasolla eli joku 85äö.
Huomaako kehitysvamman asioita?
Anonyymi
0
94
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1881409Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231198- 50938
- 70900
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53810Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva51798- 56782
- 102774
- 64731
- 33712