Orimattilassa on paljon sellaisia asukkeja jotka ei ole menestyneet millään mittarilla mitattuna elämässä. Nämä on saamattomia ja joka suhteessa avuttomia tapauksia.
Onko täällä jotenkin heikko perimä vai mistä johtuu?
Tietenkin täältä muuttaa älykkäämpi väki heti lukion jälkeen muualle opiskelemaan ja sitten jäävät sille tielleen ja pärjäävät elämässä. Heikompi aines jämähtää tänne ja sikiää keskenään, kierre on valmis ...
Orimattilassa paljon " jämäväkeä"?
95
3229
Vastaukset
- Anonyymi
Aloitus iskee suoraan ytimeen ja kertoo totuuden. Saman asian havaitsee kun menee smarketin tiloihin ja seuraa siellä porukoita kahvilassa ja käytävillä. Lopputulos on vakuuttava kuin aloitus kertoo.
- Anonyymi
Joo S-Marketissa on havaittavissa koko kirjo orimattilalaisesta populaatiosta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo S-Marketissa on havaittavissa koko kirjo orimattilalaisesta populaatiosta.
Yleinen piirre RUOKAkaupoissa. Ilman on vaikea elää. Hyvän bisnesidean ovat nämä kauppiaat keksineet.
- Anonyymi
Tänne on haalittu kaikki junnut pomoiksi harjoittelemaan johtamista ja menestymään. Johtamiseen on käyty lyhyt kirjekurssi ja CV:n jatkoksi tulee tämäkin kurssi tietenkin. Jälki on sen mukaista, mitään ei osata, ja mistään ei oteta vastuuta. Korjaan, osataan kyllä omia "saavutuksia" kehua joka välissä, jotta totuus ei tulisi ilmi. Korjatkaa jos olin jossain kohtaa väärässä?
- Anonyymi
Mistähän tuo jämäväki on tänne muuttanut ?
- Anonyymi
Eiköhän tuo jämäväki ole alkuperäistä sukujen kesken lisäänyttä kansaa.
Ei näin öykkäri töyketä tylyä epäkohteliasta ihmiskuntaa, muuten synny. - Anonyymi
Ei mistään. Ne ovat aina olleet ja monistuneet täällä. Naapurin nuija maksoi i matkoillaan egyptiläistä rakkautta mutta ei saatu uutta verta. Kehtasi sanoa ääneen. Nyt sillä on alkoholisti rekkakuski, jota se hyysää ja työllistää. Nyt vaan pökköä pesään. Tasalaatuista tulossa.
- Anonyymi
Alkuperäis kansaa
- Anonyymi
Paljon on muuttanut sakkia Helsingin ja Vantaan lähiöistä ja sen huomaa. Työkkäriporukkaa ja nuorta eläkeläistä sekä muuta tyhjänpäiväistä pullistelijaa
- Anonyymi
Ennen vanhaa tuollaisilla joutavilla pullistelijoilla pyyhittiin lattiaa.
Jonnet ei taida muistas kuinka romaaniheimon edustajatkin ajettiin pois, väkivallan uhalla.- Anonyymi
Kirjallisuuden heimoista en ole aikaisemmin kuullut puhuttavan, kerrotko lisää?
Olassa romanikulttuurin edustajia ei ole koskaan ajettu pois. Muutaman lihavan aikamiespojan juttuja. Kylällä on aina asunut romaneja. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kirjallisuuden heimoista en ole aikaisemmin kuullut puhuttavan, kerrotko lisää?
Olassa romanikulttuurin edustajia ei ole koskaan ajettu pois. Muutaman lihavan aikamiespojan juttuja. Kylällä on aina asunut romaneja.Löytyhän se pilkunnussija sieltä. Älä moiti vaan opeta, jos kaveri ei osaa pyyhkiä persettään.
- Anonyymi
Tutustu historiaan vaikka kirjastossa, sieltähån voi lukea paikallislehdet, ja olihan siitä iltapäivälehdetkin täys.
- Anonyymi
Eikö kaikki Orimattilassa syntyneet ole sukua toisilleen?
- Anonyymi
Hyvin moni on sukuva toisillensa. Sanovattenkin että mitä serkumpi, sen herkumpi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvin moni on sukuva toisillensa. Sanovattenkin että mitä serkumpi, sen herkumpi.
Muualta tulleet erottuvat Orimattilalaisista. Eivät ole persjalkasia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Muualta tulleet erottuvat Orimattilalaisista. Eivät ole persjalkasia.
Jo vain, naisilla persiit on korkealla, kuin hirvellä ja suuret, kuin appoiset ladon ovet.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jo vain, naisilla persiit on korkealla, kuin hirvellä ja suuret, kuin appoiset ladon ovet.
persjalkanen - henkilö, jolla lyhyet jalat suhteessa muuhun vartaloon.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikös nuo serkut ole Orimattilassa jo kaukaista sukua? T. veli sisko love
- Anonyymi
Oli sakki mitä hyvänsä yllämainittuja niin voittavat kyllä hesan monikulttuuriset notkujat. Suo siellä vetelä täällä... Ei missään ole täydellistä, Lahtikin täynnä narkkeja. Itse maailmaa nähneenä viihdyn silti Olassa.
- Anonyymi
Minua on vainottu aina täällä Orimattilassa. Aloin selvittää asiaa nyt vuonna 2022 ja ainoa mitä mulle on sanottu on että mun pitäisi "käyttäytyä". Tämä on täysin toivoton ohje, kun nimenomaan nytkin yli kuusi vuotta olin hiljaa, kunnes tajusin ettei tää saatanan vaino tule omalla painollaan loppumaan. Nyt ne on kuin tekisin jotain väärää, mutta mitä mä sitten ennen tätä tein, kunnes mulla meni hermo??!
Tulee mieleen kun olin siellä kakskymppinen ja ikätoveri kotikylästäni nauroi paskaisesti sanoessani olevani kiltti tyttö. Kysyin että no mitä mä muka olen tehnyt. Klassinen... Arvaatte vastauksen! Hän ei sanonut MITÄÄN vaan käänsi vain päänsä pois eikä jutellut mulle enää.
Tässä olen vuosikymmeniä ihmetellyt että mikähän TEITÄ vaivaa. Miten minä voisin käytökselläni mitään muuttaa? Rikolliseksi en aio. Sinun huumesätkiäsi en halua. Vaadin että paperiasiat ovat oikein ja kaikella tällä näköjään "käyttäydyn huonosti". Teen näitä Orimattilan "huonoja" ratkaisuja. Jos tämä "käyttäytyminen" viittaa taas siihen että kutsun nykyään tiettyjä kaupantyöntekijöitä horoiksi, niin eipä sekään auttanut kun en koskaan ennen sitä edes tehnyt. Kyllä minä kutsun heitä sen mukaan mitä he ovat ja kuinka minua kohtelevat. Eivät sitten kiusaisi minua, jos ovat niiiiiiin herkkähipiäisiä että rupeaa harmittamaan, kun asiakas sanookin jotain takaisin.
Vika on täysin Teissä. Meininki oli vastaava jo heti palauttuani Orimattilaan. Menin nykyään-jo-poistettuun R-Kioskiin myöhään ja etsin kelloa, sitten lopulta katseellani löydän kassarouvan ilveilevän minulle syvästi halveksien. Hän katsoi minua niiiin vihaisesti että ihan sätkähdin. Mikäs hitto hänellä on? Paras veikkaukseni on että hän luuli minun etsivän valvontakameraa. No, mitä ikinä EPÄILI, niin minä TIEDÄN hänen olevan paska ämmä ja sieltä liikkeestä todellakin puuttui seinäkello. Hirveää asiakaspalvelua täällä! Veikonkoneessa myyjä kohtuuttoman kauan yritti painostaa minua ostamaan käytettyä akkulaturia. Yksikin "Ei." olisi pitänyt riittää, mutta hän jatkoi useamman minuutin ajan painostamista! Täällä on kirppiksiäkin, jossa voitte myydä romujanne. Jne.
Uusi sukupolvi on näiden hirveiden ihmisten armoilla. 26.03.2022 minua oli laitettu pienenpieni poika varjostamaan. Siellä yksin pimeässä, liian myöhäisenä ajankohtana oli mikälie-olisiko-ollut ekaluokkaisenikäinen poika. Noin pienen pitäisi olla kotona sitä aikaa! Teillä on aikuiset ihmiset valtavasti ongelmia, mutta älkää laittako lapsia kärsimään siitä. Siellä kehittyy taas uusi sukupolvi, joka on rikki. Toivottavasti se poika on huostaanotettu tai muutoin perhettä autettu että hänellä oli eilisen puolella kiva isänpäivä <3- Anonyymi
Koskettava kirjoitus.
- Anonyymi
Mikä on menestyksen mittari mielestäsi oletko parempi ihminen kuin joku toinen jollain sun mittaus tavalla kerro ihmeessä että muutkin tietää mihin kategoriaan kuuluu vitun imbesilli.
- Anonyymi
Minä olen aina kokenut olevani parempi ihminen, kun toiset ovat kokeneet tarvetta alkaa kiusata minua. Se on vähän kuin mies, joka yrittää minua (?), muttei saa haluamaansa ja tämän jälkeen hän muuttuu agressiiviseksi. EI se ole mitä minä olen, vaan se miksi toinen muuttuu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä olen aina kokenut olevani parempi ihminen, kun toiset ovat kokeneet tarvetta alkaa kiusata minua. Se on vähän kuin mies, joka yrittää minua (?), muttei saa haluamaansa ja tämän jälkeen hän muuttuu agressiiviseksi. EI se ole mitä minä olen, vaan se miksi toinen muuttuu.
Tähän tuli minulle joku "Ei pidä urpolle antautua" -viesti, mutta se on nyt poistunut. Eihän se ollut edes paha. Miksi se poistui?
- Minä kerran laitoin kaksi kertaa saman viesti eri ketjuihin ja näistä jälkimmäinen viesti poistui.
- Minä olen Vuokratalojen työntekijästä kirjoittanut nimellä ja se poistui (osa silti jäi)
- Viittasin vahingossa Saarentaustan K-kauppaan, mutta korjasin tämän seuraavaan viestiini. Ensimmäinen silti poistui.
- Sitä yhtä Vartija- ja Kauppavainoviestiä en tajua miksi se aina poistettiin. Kaikenlisäksi sama viesti jäi, kun lopulta postasin se kolmessa osassa nähdäkseni mikä kohta niissä on se ongelma.
Nyt minulle vastannut viesti on poissa, vaikkei se minusta ollut sääntöjen vastainen. On vain valistavaa muistuttaa ettei urpoille todellakaan pidä antautua. Fiksua. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tähän tuli minulle joku "Ei pidä urpolle antautua" -viesti, mutta se on nyt poistunut. Eihän se ollut edes paha. Miksi se poistui?
- Minä kerran laitoin kaksi kertaa saman viesti eri ketjuihin ja näistä jälkimmäinen viesti poistui.
- Minä olen Vuokratalojen työntekijästä kirjoittanut nimellä ja se poistui (osa silti jäi)
- Viittasin vahingossa Saarentaustan K-kauppaan, mutta korjasin tämän seuraavaan viestiini. Ensimmäinen silti poistui.
- Sitä yhtä Vartija- ja Kauppavainoviestiä en tajua miksi se aina poistettiin. Kaikenlisäksi sama viesti jäi, kun lopulta postasin se kolmessa osassa nähdäkseni mikä kohta niissä on se ongelma.
Nyt minulle vastannut viesti on poissa, vaikkei se minusta ollut sääntöjen vastainen. On vain valistavaa muistuttaa ettei urpoille todellakaan pidä antautua. Fiksua.Niin se viesti poistui. Sanoma oli selvä, ettei kannata urpoille antautua.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin se viesti poistui. Sanoma oli selvä, ettei kannata urpoille antautua.
Onko täällä Suomi24:ssä Kukkulan kuningas vain Kukkona tunkiolla -meininki enemmän mielestäsi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko täällä Suomi24:ssä Kukkulan kuningas vain Kukkona tunkiolla -meininki enemmän mielestäsi?
Riippuu siitä kenestä on kyse.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Riippuu siitä kenestä on kyse.
Tämä juuri on vika Orimattilassa. Totuuskin vaihtelee sen mukaan että kenestä on kyse.
- Anonyymi
Minua on jostain käsittämättömästä syystä aina pidetty jotenkin huonompana ihmisenä. Eihän sitä tiedä 90% ihmisistä, mutta joudun jatkuvasti selkeän syrjinnän ja halveksunnan kohteeksi.
Muistelin äsken vanhoja juttuja ja mm. aikaa kun leikkasin kaljuksi. Tämä ei nyt siis ole edes Orimattilasta! Se oli Lahdessa, kun kerran leikkautin (uudelleen) kaljuksi paikallisessa parturikampaamossa ja naikkonen oli ilmeinen inhotessaan minua ja oli tyly.
Aloin muutoinkin miettiä sellaisia vastaavia tilanteita että luuleeko ne reuhkaiset h*rot OIKEASTI olevansa jotenkin parempia ihmisiä? L*tka on pelkkä karvaläjä päässä ilman mitään siellä sisällä!!
Vaikea on siis kuvitella näistä joistain että millä mittarilla ihmisen arvo ja elämänlaatu mitataan. Eilen/toissa päivänä selostin siitä etten juo alkoholia ja jotkut juomarit kokevat olevansa oikeutettuja öykkäröidä minulle. Tuskin he tietävät että en juo alkoholia, mutta tarkoitan siis sitä että minun näkemykseni moisista tuskin on sitä mitä he luulevat -.- - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minua on jostain käsittämättömästä syystä aina pidetty jotenkin huonompana ihmisenä. Eihän sitä tiedä 90% ihmisistä, mutta joudun jatkuvasti selkeän syrjinnän ja halveksunnan kohteeksi.
Muistelin äsken vanhoja juttuja ja mm. aikaa kun leikkasin kaljuksi. Tämä ei nyt siis ole edes Orimattilasta! Se oli Lahdessa, kun kerran leikkautin (uudelleen) kaljuksi paikallisessa parturikampaamossa ja naikkonen oli ilmeinen inhotessaan minua ja oli tyly.
Aloin muutoinkin miettiä sellaisia vastaavia tilanteita että luuleeko ne reuhkaiset h*rot OIKEASTI olevansa jotenkin parempia ihmisiä? L*tka on pelkkä karvaläjä päässä ilman mitään siellä sisällä!!
Vaikea on siis kuvitella näistä joistain että millä mittarilla ihmisen arvo ja elämänlaatu mitataan. Eilen/toissa päivänä selostin siitä etten juo alkoholia ja jotkut juomarit kokevat olevansa oikeutettuja öykkäröidä minulle. Tuskin he tietävät että en juo alkoholia, mutta tarkoitan siis sitä että minun näkemykseni moisista tuskin on sitä mitä he luulevat -.-...Kaikella rakkaudella h*oriahan ne on :) Vai onko ne näitä, joilla on tukka heitä itseään varten :DDDD
Moni mieskin kokee tulleensa jotenkin loukatuksi (!!!) ollessani paikalla. Mulla oli ollut eri väristä tukkaa, se vaikutti oksettavan paljon siihen miten ihmiset kohtelivat minua, mutta kun koko tukka oli pois, niin koin ensimmäistä kertaa että minua kohdeltiin ihmisenä ja minua kuunneltiin paremmin. Kaikenlisäksi koin sen jälkeen että miehet vihdoinkin ovat jättäneet minut rauhaan <3 Toimii paremmin kuin pippurisumute :D
Joku hassu juttu silti meni pieleen täällä Orimattilassa, kun tänne muutettuani minua alettiin taas ahdistella ja korona-aikana ihan lähennellä ja muutoin rikkoa lakia. Kaksi kertaa mies kävi niskaani ihan ruokakaupassa ollessani. Ilmeisen vihamielisiä ihmisiä, joten en hetkeäkään olettanut että mistään normaalista kosiskelusta olisi kyse.
Olen 100% varma että minä inhotan teitä enemmän kuin te minua. Voisitteko s**stat siis pysyä kaukana minusta. Ne ilkkuvat h*oratkin siellä ***, ota sinä p*rseeseen ja yritä nauttia. Minun ei tarvitse ;P - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
...Kaikella rakkaudella h*oriahan ne on :) Vai onko ne näitä, joilla on tukka heitä itseään varten :DDDD
Moni mieskin kokee tulleensa jotenkin loukatuksi (!!!) ollessani paikalla. Mulla oli ollut eri väristä tukkaa, se vaikutti oksettavan paljon siihen miten ihmiset kohtelivat minua, mutta kun koko tukka oli pois, niin koin ensimmäistä kertaa että minua kohdeltiin ihmisenä ja minua kuunneltiin paremmin. Kaikenlisäksi koin sen jälkeen että miehet vihdoinkin ovat jättäneet minut rauhaan <3 Toimii paremmin kuin pippurisumute :D
Joku hassu juttu silti meni pieleen täällä Orimattilassa, kun tänne muutettuani minua alettiin taas ahdistella ja korona-aikana ihan lähennellä ja muutoin rikkoa lakia. Kaksi kertaa mies kävi niskaani ihan ruokakaupassa ollessani. Ilmeisen vihamielisiä ihmisiä, joten en hetkeäkään olettanut että mistään normaalista kosiskelusta olisi kyse.
Olen 100% varma että minä inhotan teitä enemmän kuin te minua. Voisitteko s**stat siis pysyä kaukana minusta. Ne ilkkuvat h*oratkin siellä ***, ota sinä p*rseeseen ja yritä nauttia. Minun ei tarvitse ;P..."minä inhotan teitä enemmän kuin te minua."
Ka, p*ru. Tossahan on virhe, joka käänsi koko lauseen merkityksen :( Piti olla "Minä inhoan" tai "Te inhotatte minua". Kai se asiani siitä silti selvisi, vaikka sanani meninikin sekaisin.
Tulee mieleen kun (oisko vuosi sitten) pyysin jotain täällä tappamaan minut :DD Oho! Nolo moka. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
...Kaikella rakkaudella h*oriahan ne on :) Vai onko ne näitä, joilla on tukka heitä itseään varten :DDDD
Olen 100% varma että minä inhotan teitä enemmän kuin te minua. Voisitteko s**stat siis pysyä kaukana minusta. Ne ilkkuvat h*oratkin siellä ***, ota sinä p*rseeseen ja yritä nauttia. Minun ei tarvitse ;P"Kaksi kertaa mies kävi niskaani ihan ruokakaupassa ollessani. Ilmeisen vihamielisiä ihmisiä, joten en hetkeäkään olettanut että mistään normaalista kosiskelusta olisi kyse."
Kaksi eri miestä. Kolmas oli se joka ahdisteli kaupassa ja myöhemmin terveysasemallakin. Näihin ei ole laskettu mukaan niin monia eri vartijoita ja kaupantyöntekijöitä tai niitä känniääliöitä, jotka ahdistelivat minua kävellessäni yöllä kotiin jne. KAIKKI tämä oli nyt koronan aikana ja taisin tuossa unohtaakin joitain listalta.
Ei voi kuin ihmetellä että mikä mielenvikaisuus vaivaa Orimattilalaisia. Kuinka te s**stat elätte päivästä toiseen? Kun asiat tulee sarjana eikä tuollaista ollut ennen, niin onhan siellä nyt joku ohjeistus ja tämä joku... tietää että kun sulta suolet revitään irti hiljalleen, niin ne asiat menee ihan oikein. Tiedät tehneesi virheen eikä sillä ole edes väliä miksi se virhe syntyi. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Kaksi kertaa mies kävi niskaani ihan ruokakaupassa ollessani. Ilmeisen vihamielisiä ihmisiä, joten en hetkeäkään olettanut että mistään normaalista kosiskelusta olisi kyse."
Kaksi eri miestä. Kolmas oli se joka ahdisteli kaupassa ja myöhemmin terveysasemallakin. Näihin ei ole laskettu mukaan niin monia eri vartijoita ja kaupantyöntekijöitä tai niitä känniääliöitä, jotka ahdistelivat minua kävellessäni yöllä kotiin jne. KAIKKI tämä oli nyt koronan aikana ja taisin tuossa unohtaakin joitain listalta.
Ei voi kuin ihmetellä että mikä mielenvikaisuus vaivaa Orimattilalaisia. Kuinka te s**stat elätte päivästä toiseen? Kun asiat tulee sarjana eikä tuollaista ollut ennen, niin onhan siellä nyt joku ohjeistus ja tämä joku... tietää että kun sulta suolet revitään irti hiljalleen, niin ne asiat menee ihan oikein. Tiedät tehneesi virheen eikä sillä ole edes väliä miksi se virhe syntyi....Minä en ilmeisemmäksi voisi tehdä sen etten halua että minuun koskettaisiin. MIKÄ siis saa teidän ahdistelemaan, lähentelemään minua, koskettamaan ja jatkuvasti loukkaamaan yksityisyyttäni? Onko pedofilian uhrit teistä TODELLA noin vastuttamattomia?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
...Minä en ilmeisemmäksi voisi tehdä sen etten halua että minuun koskettaisiin. MIKÄ siis saa teidän ahdistelemaan, lähentelemään minua, koskettamaan ja jatkuvasti loukkaamaan yksityisyyttäni? Onko pedofilian uhrit teistä TODELLA noin vastuttamattomia?
(kielioppia)
- Orimattilalaisia. Jo toisen kerran minäkin erehdyin kirjoittamaan sen isolla :(
- "en voisi tehdä sen" > Voisi tehdä SITÄ
- "Mikä siis saa teidän" > teidät
Näkyy taas joku tunnelataus, kun ei pysy lauseet kasassa. Samapa se, mutta korjailin silti, kun ärsytti. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
(kielioppia)
- Orimattilalaisia. Jo toisen kerran minäkin erehdyin kirjoittamaan sen isolla :(
- "en voisi tehdä sen" > Voisi tehdä SITÄ
- "Mikä siis saa teidän" > teidät
Näkyy taas joku tunnelataus, kun ei pysy lauseet kasassa. Samapa se, mutta korjailin silti, kun ärsytti.Kalju nainen on seksikäs.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin se viesti poistui. Sanoma oli selvä, ettei kannata urpoille antautua.
Sanomani on ollut liian selkeä kai kun jatkuvasti ehdotukseni poistetaan tuolla toisaalla :( Voi tietenkin olla että se alkuperäinen kommentoimani viesti on se ongelmallinen sen s-sanan takia. No, joku tykkää kaljuista ja ajattelin että joistan kaupantyöntekijöistä voisi tämän takia tehdä kaljuja, jotta asiakkaat tykkäisivät katsella heitä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sanomani on ollut liian selkeä kai kun jatkuvasti ehdotukseni poistetaan tuolla toisaalla :( Voi tietenkin olla että se alkuperäinen kommentoimani viesti on se ongelmallinen sen s-sanan takia. No, joku tykkää kaljuista ja ajattelin että joistan kaupantyöntekijöistä voisi tämän takia tehdä kaljuja, jotta asiakkaat tykkäisivät katsella heitä.
...Kaikki keinot silti kannattaisi kokeilla. Epätoivoa on siellä ennenkin osoitettu. Jos joku tykkää kaljuista naisista, niin voisi todellakin moisen sinne tuoda ihan töihin tai muokata jo joku siellä oleva... siellä olisi hyviä ehdokkaita, jotka tykkää lähennellä asiakkaita ja jo tykkää tulla kutsutuiksi v*jakiksi, joten heillä sitä repertuaaria ehkä löytyisi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
...Kaikki keinot silti kannattaisi kokeilla. Epätoivoa on siellä ennenkin osoitettu. Jos joku tykkää kaljuista naisista, niin voisi todellakin moisen sinne tuoda ihan töihin tai muokata jo joku siellä oleva... siellä olisi hyviä ehdokkaita, jotka tykkää lähennellä asiakkaita ja jo tykkää tulla kutsutuiksi v*jakiksi, joten heillä sitä repertuaaria ehkä löytyisi?
...Tai sitten ne onkin jo kaljuja! Niistä tulee vähän nimittäin mieleen s*ka peruukissa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuolla S-market -ketjussa oli mm. viesti:
"hymyainairtoaa
2018-02-06 10:09:31
Smarketissa on kauniita kassa tyttöjä tai naisia. Käyn siksi siellä kaupoilla muuten en hintojen perässä juokse."
Yritin sitä ja useampaa muuta viestiä kommentoida, muttei yksikään viesti mennyt läpi. Hämmentävää! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
...Tai sitten ne onkin jo kaljuja! Niistä tulee vähän nimittäin mieleen s*ka peruukissa.
"Minä laitoin tähän sitten ehdotusidean, miten joitain kaupantyöntekijöitä saataisiin teille kivemmaksi katsella. Oliko viesti vain ideani huono, kun poistettiin?"
Taitaa juu se s-sanan sisältävä viesti olla se pahis ja kaikki viestini ovat poistuneet, jotka ovat sitä kommentoineet. No...? Jos se s-sana siis on se niin-niin-voi-että-hirveä (Mikä tätä valtiota vaivaa?!!!!), niin yritin eri tavoin sitten asiaani ilmaista, kun tuskin se asiani oli se ongelma. Oishan se erikoista, jos se että ehdottaa kaljuja kaupantyöntekijöitä olisi sensuroitavaa materiaalia. Ois tosi outoa! Jossain versiossa puhuin reuhkan repimisestä, mutta tuollaisetkin sanamuodot jo siistin pois, muttei viestit silti jääneet. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Minä laitoin tähän sitten ehdotusidean, miten joitain kaupantyöntekijöitä saataisiin teille kivemmaksi katsella. Oliko viesti vain ideani huono, kun poistettiin?"
Taitaa juu se s-sanan sisältävä viesti olla se pahis ja kaikki viestini ovat poistuneet, jotka ovat sitä kommentoineet. No...? Jos se s-sana siis on se niin-niin-voi-että-hirveä (Mikä tätä valtiota vaivaa?!!!!), niin yritin eri tavoin sitten asiaani ilmaista, kun tuskin se asiani oli se ongelma. Oishan se erikoista, jos se että ehdottaa kaljuja kaupantyöntekijöitä olisi sensuroitavaa materiaalia. Ois tosi outoa! Jossain versiossa puhuin reuhkan repimisestä, mutta tuollaisetkin sanamuodot jo siistin pois, muttei viestit silti jääneet....On silti tosi hämmentävää että se itse "Kalju nainen on s*" -viesti siinä kököttää, kun kaikki sitä kommentoivat viestit katoaa. Meinaan vaan että... kuka noita poistelee ja miksi, kun se SYY poistoon on ja pysyy yhä tuolla, muttei kukaan pääse sitä kommentoimaan?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
...On silti tosi hämmentävää että se itse "Kalju nainen on s*" -viesti siinä kököttää, kun kaikki sitä kommentoivat viestit katoaa. Meinaan vaan että... kuka noita poistelee ja miksi, kun se SYY poistoon on ja pysyy yhä tuolla, muttei kukaan pääse sitä kommentoimaan?
...Vuokratalojen entisen pomon nimeäkään ei saa laittaa, ei missään muodossa, ei! Ihan kipeä sensuuri. Onhan sitä puhuttu että kiellettäisiin sukunimien laitto oviin-ja-postilaatikkoihin, mutta jonkun paikallisesti julkisen tyypin sukunimeä ei nyt saa olla (Muita silti on!). Ilman poikkeuksia joka-ikinen sen nimen sisältävä viesti on poistettu täältä, vaikka viesti oli neutraaliakin neuraalimpi. Minulla oli joku... ?? se taisi vain olla allekirjoittanut, kun joku siis vastasi viestiini että se yksi äijä on lomilla ja vastaa mulle palattuaan. Se äijä ja asioiden selvittely on aiheeni ja se viestini katosi täältä. Oli kyllä niin neutraali viesti että silloin ihmettelin. Tätä on asioista keskustelu Orimattilassa, kun ei voi kertoa tuollaisia asioita. Mitä kaikkea siellä onkaan sitten! Aivan överiliioiteltua tuollainen. Katoaahan niitä ihmisiä ja ihan syystä, mutta jos rouvan ongelma on että netissä on samassa yhteydessä Orimattilan Vuokratalot ja sinun suht normaali sukunimi, niin pahastipa olet asiasi ryssinyt! Jotain väkivaltaista exää voi joutua pakoilla omituisillakin keinoilla, mutta eiköhän KAIKKI jo tiedä kuka oli Orimattilan Vuokratalojen pomo tuossa pari vuotta sitten. Mikä hiton laittomuus se on asiaa kertoa ääneen??
- Anonyymi
...Minä en ole koskaan saanut ketään lopettamaan rikollista elämää, mutta olen pitänyt huolen etten itse tee väärin. Tulee uutta ja uutta vaikeaa tilannetta, mutta ei siinä auta kuin pähkäillä taas että miten tästäkin selviää reilusti.
Sekin kun Orimattilan palveluluettelosta otan tietokonekorjaajan ja se sitten varastaakin koneeni. Se sanoi soittessani joo sen ettei sillä ole enää sitä firmaa, mutten minä tiennyt mitä se tarkoittaa. Vasta jälkikäteen minulle selvisi että homma olisi ollut pimeänä, mutta EIHÄN SITÄ OLISI OLLUT PAKKO. Saa sitä koneen korjata (ilmaisiksikin) ja siinä kun hän koneen olisi palauttanut, niin yhä tehdä ihan virallisesti asiat. En minä siinä kerennyt mitään tajuamaan, kun soitin hänelle ja hän tuli koneen hakemaan ja sitten siitä ei vain koskaan enää kuulunut. Simsalabim!
Raha oli joka tapauksessa menossa vasta kun saan koneen takaisin ja jos se sen koneen olisi tuonut, olisin kerennyt ehkä miettiä asioita (Tämähän tässä oli tarkoitus eli hoputusta enkä kerkeä oivaltaa) ja vielä saada neuvoteltua asia hoideltuksi. Enhän mä vielä parin viikon jälkeenkään tajunnut mistä oli kyse. Mutta poliisiasiat on sitten hassummat, kun todellakin myönsin (tietenkin) että se oli jotain sanonut siitä ettei sillä ole firmaa.
Tarkoitan vain sitä että vaikka olisi joku källitys ja k*sipää, niin aika pahojakin juttuja saa silti jälkikäteen hoidettua ihan ok :) Tosi paljon tuhoa saa vielä pelastettua, kun vain joku yrittää. Tahtotilaa ei silti noilla ole eikä sitä konettakaan koskaan tullut takaisin. Se kun ei toisella osapuolella ole minkäänlaista aikomusta hoitaa asioita oikein :( Minäkin niiden psykoottisten vartijoiden kanssa yritin kommunikoida, mutta ne on päättäneet olla natseja. Olen 100% varma että ne on mokanneet. Ei ne mitään ole sanoneet, muttei noin MONI vartija voi olla aatteellinen jne. Siellä on luultu väärin ja valehdeltu. Sitten levitetty omaa farssiaan kaikkialle. Njaa-njaa. Ole natsip*ska ja mitä vaan, muttei kellään ollut mitään syytä minuun käyttää hallintakeinoja ja uhkailla minulla MILLÄÄN tavalla. K*skaa omille housuillenne. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Kaksi kertaa mies kävi niskaani ihan ruokakaupassa ollessani. Ilmeisen vihamielisiä ihmisiä, joten en hetkeäkään olettanut että mistään normaalista kosiskelusta olisi kyse."
Ei voi kuin ihmetellä että mikä mielenvikaisuus vaivaa Orimattilalaisia. Kuinka te s**stat elätte päivästä toiseen? Kun asiat tulee sarjana eikä tuollaista ollut ennen, niin onhan siellä nyt joku ohjeistus ja tämä joku... tietää että kun sulta suolet revitään irti hiljalleen, niin ne asiat menee ihan oikein. Tiedät tehneesi virheen eikä sillä ole edes väliä miksi se virhe syntyi....Tänään aloin ajatella heitä huumekauppiaina. Se on täysin selkeä ja kaiken selittävä teoria, mutta siinä on se ongelma että ne olisi sitten muka niin T*HMIÄ että ne aggressiivisesti yrittää yhdella ja samalla ihmiselle myydä niitä, vaikken selkeästikään ole kiinnostunut. Yli 6 vuotta!! Herra jee!! Mitä ne niin kauan?
Jotain muuta ne ehkä yritti kaupitella. Mitä lie. Todellakin ne hyllyjen väliköissä vaanivat kaupantyöntekijät tajusin tänään huumekauppiaiksi. Se selittää PALJON. Se on myös iso-iso kivi pois sydämeltäni, koska en pienessä mielessäni voinut tajuta miksi minua jatkuvasti lähennellään, enkä keksinyt miten sen (seksuaalisen)ahdistelun saisi loppumaan. Tuli ihan lapsuus mieleen! Hui!
No, mutta Lahdessa oli just tuollainen että sen että tein naapurista valituksen, niin pyykkituvassa oli joku hidalko/gigolo, joka sinnikkäästi yritti minua. Ei siinä muuten, "Kivat sulle vaan", mutta toi ajoituksin oli psykedelinen. Oli nimittäin ainoa kerta, koko 10 vuoden aikana kun asuin Lahdessa, kun kukaan tuolleen yrittää muo :DDD Olin jo niin iloinen että kaljuni jälkeen ei ole tarvinnut id*ootteja repiä pois päältäni <3
Noh! Tarkoitan vain sitä että näitä rakkaudenkipeitä kolleja alkoi sataa päälleni ja ne aina oli myös äärimmäisen töykeitä. Ahdisteli tavalla, joka "juttu"mielessä olisi jo selkeä raiskaus. Ilmeisen väkivaltaisesti lähentelivät ja just alkoi puhua mulle NISKAANI huohottaen. Just toi on eri kaveri siis kuin se joka sanoi mulle jotain "...kesät talvet" tai muuta sekavaa. Häiriintyneita kavereita.
Yritän tässä vain sanoa että oli ILMEISTÄ ettei näiden hidalkojen aiheet ole hyvät :/ Miksi vaivautua? MIKSI? Miten te olette niin t*hmiä että yritätte myydä mulle huumeita ja laitatte näitä pällejä käymään päälleni? Mitä te luulette sen muka aiheuttavan? Häh? Jos ne oli uhkaus, niin tämä uhkaus ei ainakaan näin syyskuussa 2024 ole vielä käynyt toteen ja siitä on jo h*lvetin monta vuotta, kun se eka kävi päälleni. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
...Tänään aloin ajatella heitä huumekauppiaina. Se on täysin selkeä ja kaiken selittävä teoria, mutta siinä on se ongelma että ne olisi sitten muka niin T*HMIÄ että ne aggressiivisesti yrittää yhdella ja samalla ihmiselle myydä niitä, vaikken selkeästikään ole kiinnostunut. Yli 6 vuotta!! Herra jee!! Mitä ne niin kauan?
Jotain muuta ne ehkä yritti kaupitella. Mitä lie. Todellakin ne hyllyjen väliköissä vaanivat kaupantyöntekijät tajusin tänään huumekauppiaiksi. Se selittää PALJON. Se on myös iso-iso kivi pois sydämeltäni, koska en pienessä mielessäni voinut tajuta miksi minua jatkuvasti lähennellään, enkä keksinyt miten sen (seksuaalisen)ahdistelun saisi loppumaan. Tuli ihan lapsuus mieleen! Hui!
No, mutta Lahdessa oli just tuollainen että sen että tein naapurista valituksen, niin pyykkituvassa oli joku hidalko/gigolo, joka sinnikkäästi yritti minua. Ei siinä muuten, "Kivat sulle vaan", mutta toi ajoituksin oli psykedelinen. Oli nimittäin ainoa kerta, koko 10 vuoden aikana kun asuin Lahdessa, kun kukaan tuolleen yrittää muo :DDD Olin jo niin iloinen että kaljuni jälkeen ei ole tarvinnut id*ootteja repiä pois päältäni <3
Noh! Tarkoitan vain sitä että näitä rakkaudenkipeitä kolleja alkoi sataa päälleni ja ne aina oli myös äärimmäisen töykeitä. Ahdisteli tavalla, joka "juttu"mielessä olisi jo selkeä raiskaus. Ilmeisen väkivaltaisesti lähentelivät ja just alkoi puhua mulle NISKAANI huohottaen. Just toi on eri kaveri siis kuin se joka sanoi mulle jotain "...kesät talvet" tai muuta sekavaa. Häiriintyneita kavereita.
Yritän tässä vain sanoa että oli ILMEISTÄ ettei näiden hidalkojen aiheet ole hyvät :/ Miksi vaivautua? MIKSI? Miten te olette niin t*hmiä että yritätte myydä mulle huumeita ja laitatte näitä pällejä käymään päälleni? Mitä te luulette sen muka aiheuttavan? Häh? Jos ne oli uhkaus, niin tämä uhkaus ei ainakaan näin syyskuussa 2024 ole vielä käynyt toteen ja siitä on jo h*lvetin monta vuotta, kun se eka kävi päälleni....Jos ei muutoin niin viimeistää helvetin porteilla teille käy ilmi että te olette (seksuaalisesti)ahdistelleen pedofilian uhria ihan vain sen itsensä takia että olen pedofilian uhri. Joku paradoksi tässä vissiin on? Mutta onnea matkallenne helvettiin.
- Anonyymi
Nytte pitäs saaha uutta verta Orimattilaankin ettei vallan jämähdä. Ainut vaihto ehto on maahan muuttjat jotka saavat piristystä aikaan. Muuten masent uu koko sakki.
- Anonyymi
Ai, meinaat ettei ne tartte ruokaa tai olisivat valmiit jotain muutakin kaupoille tekemään kuin vain maksamaan sen ruokansa? Uudet firmat tai ne vanhatkaan ei pärjää, kun aletaan painostaa lisäehdoilla.
- Anonyymi
Kaikesta huomaa että Orimattilassa asuu maailman onnellisin kansa.
- Anonyymi
Juu mukavia ihmisiä suurin osa. Aina niin hyvän tuulista porukkaa kun vaan jossain on makkara tarjoilu.
- Anonyymi
Orimattila sisäsiittoinen kunta pieni maalaispitäjä sivussa kaikesta liian monisu kuva keskenänsä sitte seki avattiin ja tietäähän sen mitä siitä tulee siitä ei voi mitään hyvää seurata terävin kärki täältä muuttanut aina pois jäljelle jääneet sitä työ pääosa jonka varaan ei kovin kummosia tehtaita aina muita voit tänne perustaa siksihän täällä ei ole mitään Teknologiateollisuussta YM on pelkästään tollasta yksinkertaista työtä noi kanan kunta työllisti näitä pitkäaikaistyöttömiä kalkkia levittivättteja ja hiekkaa ja ja sitte nurmikoita leikkasivat hänelle mitään muita oikeita töitä sais tehtyä saha täällä aikana ollu sitte olinOrimattila on kunta jossain niin ei kovin kummoista teollisuustuotanto voi olla ja mä väkeä hän nämä on peräkammarin mä oon talonpoikia ajattomia ukkonen ns. kelpaa kellekään huonossa kunnossa ovat eivät niinku juurikaan pitäs maratonia juosta ja hiihtää pitkä matka sillä tavallasta kunnossa pysy ja mielikin pysyy parempana
- Anonyymi
Tosi hyvä kirjotus.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tosi hyvä kirjotus.
Kiitos kiitos tiedän itsekin että kirjoitukseni on erinomainen ja mielenkiintoa herättävä ja syvällisesti ajateltu josta huokuu elämän kokemus. Mutta vielä jos tohon lisätä tohon ja mä väkee niin onhan se selvä että kun paikkakunta on tämmönen kun on sivussa kaikesta maalaispitäjä jossa ja lottovoittajiakaan kovin montaa ole niinhän täällä mitään kovin kummoistalla voi olla täällä ei voi olla mitään Polarin tai sunnuntai Nokian tehdasta ei sitten minä ei edes Fazerin leipomo.
Ei tällasen vain varaan voi laskea mitäännä istuu kapakoissa ajaa rinkiä ajavan auton romu laaja kaupan kulmalla nyyh jättävät niin mitä nuo on muutaku ja mä en väki. Kiitos
- Anonyymi
Olen asunu kolmella paikkakunnalla Artjärvellä ja Nastolassa ja nyt Orimattilassa. Pakko myöntää että Orimattilalaiset ovat kaikista mukavinta väkeä ja aina morjestavat kun käyn kylillä.
- Anonyymi
Orimattilaisissa on enemmän elämän viisausta kuin kirjoista päntättyä tietoa. Kumpi sitten on parempi koulu sen jokanen itte valitkoon.
- Anonyymi
Samaa olen kokenut kun Marenkissa pappat kokoontuvat. Hauskojaan puhuvat ja harvoin kiroilevat kuin nuoret Orimattilassa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Samaa olen kokenut kun Marenkissa pappat kokoontuvat. Hauskojaan puhuvat ja harvoin kiroilevat kuin nuoret Orimattilassa.
Sairasta.
- Anonyymi
Katsokaa autokantaa siellä s-marketin parkissa. Kalustossa ei raha haise, ennenkin vuokralähiö. Menestys kiertää Orimattilan.
- Anonyymi
Orimattila ei ole missään suosiossa, Kaupunki on Aulis Aaltosen jälkeen kärsinyt heikoista johtajista ja päättäjätkin ovat onnettomia.
- Anonyymi
Orimattilassa on ihan mukavaa väkeä. Joskus käy vähän hitaalla mutta ei tätä maailmaa kiirulla rakenneta. Hyvää vuotta vaan kaikille rotuun ikään tai sukupuoleen katsomatta. Raksa Ranekin jossain vielä viheltelee.
- Anonyymi
Maailmalla on kovin levotonta, onkohan se Rane nyt lähtenyt laittamaan asiat kuntoon kriisipesäkkeihin kun ei ole kirjoitellut?
T: Keijo- Anonyymi
Ranesta ei ole ku miinan tallaajaksi. Oiskohan työkkärin kurssille joutunut, kun ei täällä sekavia hölötä.
- Anonyymi
Jäin miettimään sitä että ihmeteltiin ettei nykynuoriso (?) tiedä sellaista samaa kuin työpöytä. En tiedä alkuperäistä uutisointia, mutta ihmettelen tätä ihmettelyä. Oliko ne edes suomenkielisiä siis ne, jotka ei tienneet tuota? Onhan noita suomenruotsalaisia, jotka ei puhu yhtään suomea. Ettekö tienneet tätä? Oliko nämä nuoret siis suomea äidinkielenään puhuvia? Ja miksi sana työpöytä on niin tärkeä?
Kunhan ihmettelen. En tehnyt yhtään selvitystyötä. Jäin vain äsken taas miettimään.
No, Orimattilan Postipisteellä on ollut h*, joka ei suostu nimenomaan Luonnonsuojeluliiton pakettia mulle antaa. Ei selkeästikään edes tiedä mikä on Luonnonsuojeluliitto.
Ihmettelen siis.
Ei olla enää Suomen perussuomalaisin kunta, mutta tässä yön aikana pohdin paljon Suomen tilaa kokonaisuutena. Sen jäljiltä mietin tätä...
Näen hiukan ironisena sen että yritykset tehostaa, työntekijät valittaa ettei ole aikaa tehdä hyvin tai heitä on jopa pakotettu tekemään huonosti, sitten valitetaan kun asiakkaat on kuulemma aggressiivisempia nykyään. Missä voisi olla vika? Jaa-a? No, ihan JOKA paikassa, jopa busseissa on ratkaisuksi keksitty sitten natsi hakkaamaan siellä ihmisiä. Niihin aggressiivisiin asiakkaisiin tällainen vähemmistöjen vaino ei silti vaikuta.- Anonyymi
...Ja vielä tuosta Suomen tilasta, niin... oli outo toi teidän ajatus että jos minulta viedään kaikki aina kulttuuria myöten, niin SEKÖ saisi minut muka suojelemaan TEIDÄN kulttuuria?? Te voitte tuhota minulta ihan KAIKEN, mutta ette kai te nyt oikeasti luulko että me haluaisimme suojella teitä ja teidän omaisuutta???
Hieno varaisesti tukittu se eniten käytetty tie. Sitten sisuunnuttu ja pokkana tukittu KAIKKI muut tiet paitsi se suunta, jonne aina halusitte meidän menevän. Ja mentiinkö me? Te poltatte ja talot ja raiskaatte naiset. Ja mentiinkö me? Ei. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
...Ja vielä tuosta Suomen tilasta, niin... oli outo toi teidän ajatus että jos minulta viedään kaikki aina kulttuuria myöten, niin SEKÖ saisi minut muka suojelemaan TEIDÄN kulttuuria?? Te voitte tuhota minulta ihan KAIKEN, mutta ette kai te nyt oikeasti luulko että me haluaisimme suojella teitä ja teidän omaisuutta???
Hieno varaisesti tukittu se eniten käytetty tie. Sitten sisuunnuttu ja pokkana tukittu KAIKKI muut tiet paitsi se suunta, jonne aina halusitte meidän menevän. Ja mentiinkö me? Te poltatte ja talot ja raiskaatte naiset. Ja mentiinkö me? Ei....Tosi hieno toi "digisiirtymä" muuten :DDD Hienosti "siirrytty". Mikäs se luku oli? 1/5:kö se oli suomalaisista, kun on niiden ulkopuolella? Hienoa toi teidän pakottaminen.
Kun te jo tuhositte KAIKEN, niin ihanko oikeasti luulitte että mä siirtyisin teidän puolelle? Ehkä mä kuolleena hommaan se älypuhelimen? :DDDD Voitte seurailla reaaliajassa mun maatumista. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
...Tosi hieno toi "digisiirtymä" muuten :DDD Hienosti "siirrytty". Mikäs se luku oli? 1/5:kö se oli suomalaisista, kun on niiden ulkopuolella? Hienoa toi teidän pakottaminen.
Kun te jo tuhositte KAIKEN, niin ihanko oikeasti luulitte että mä siirtyisin teidän puolelle? Ehkä mä kuolleena hommaan se älypuhelimen? :DDDD Voitte seurailla reaaliajassa mun maatumista....Se oli "Tämä johtuu siitä, että Suomessa on arviolta jopa miljoona niin sanottua digipudokasta, jotka elävät syrjässä digitaalisista palveluista. Heidän lisäkseen tuhansille ihmisille digilaitteiden ja internetin käyttö tuottaa toistuvasti vaikeuksia."
Tuotti vankilassakin, tuotti poliisilla ja mitä lie hässäkkää oli Helsingissäkin. Todellakin kun meikä muutti pois Lahdesta, niin siellä "pimeni valot" perässäni. Mullakin oli data vain tyhjää ja Orimattilan päässä vanhat vielä paperisena. En tiedä kuinka samanaikaisesti noi ongelmat oli, mutta muo nauratti se tilanne. Hienoa tämä digitalisaatio. Ne täysin hävitti mut! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
...Se oli "Tämä johtuu siitä, että Suomessa on arviolta jopa miljoona niin sanottua digipudokasta, jotka elävät syrjässä digitaalisista palveluista. Heidän lisäkseen tuhansille ihmisille digilaitteiden ja internetin käyttö tuottaa toistuvasti vaikeuksia."
Tuotti vankilassakin, tuotti poliisilla ja mitä lie hässäkkää oli Helsingissäkin. Todellakin kun meikä muutti pois Lahdesta, niin siellä "pimeni valot" perässäni. Mullakin oli data vain tyhjää ja Orimattilan päässä vanhat vielä paperisena. En tiedä kuinka samanaikaisesti noi ongelmat oli, mutta muo nauratti se tilanne. Hienoa tämä digitalisaatio. Ne täysin hävitti mut!Muokin nauratti se tilanne :DDDD
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
...Se oli "Tämä johtuu siitä, että Suomessa on arviolta jopa miljoona niin sanottua digipudokasta, jotka elävät syrjässä digitaalisista palveluista. Heidän lisäkseen tuhansille ihmisille digilaitteiden ja internetin käyttö tuottaa toistuvasti vaikeuksia."
Tuotti vankilassakin, tuotti poliisilla ja mitä lie hässäkkää oli Helsingissäkin. Todellakin kun meikä muutti pois Lahdesta, niin siellä "pimeni valot" perässäni. Mullakin oli data vain tyhjää ja Orimattilan päässä vanhat vielä paperisena. En tiedä kuinka samanaikaisesti noi ongelmat oli, mutta muo nauratti se tilanne. Hienoa tämä digitalisaatio. Ne täysin hävitti mut!"En tiedä kuinka samanaikaisesti noi ongelmat oli,"
...Eli muutin Orimattilaan, mutta poissa oloni aikana täällä oli siirrytti digitalisaatioon, mutta paperisten tietojen siirto oli vielä kesken. Mun tiedot ei siis olleet vielä missään eikä niistä saanut ainakaan heti siinä haettua. Lahden päässä ne digitaaliset oli joku hakkeri hävittänyt.
Silloin vain nauratti, kun ilmeni outoja ongelmia koko ajan. Mä aidosti tykkäsin siitä että mun tiedot oli pimeänä. Tosi vapauttavakin olo että mun koko historia oli nollattu :DDDD Hoitsu ei vain oikein osannut toimia ja sitä jopa ihmettelin, koska miten se tietokone nyt liittyy ihan normaaliin hoitotyöhön. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"En tiedä kuinka samanaikaisesti noi ongelmat oli,"
...Eli muutin Orimattilaan, mutta poissa oloni aikana täällä oli siirrytti digitalisaatioon, mutta paperisten tietojen siirto oli vielä kesken. Mun tiedot ei siis olleet vielä missään eikä niistä saanut ainakaan heti siinä haettua. Lahden päässä ne digitaaliset oli joku hakkeri hävittänyt.
Silloin vain nauratti, kun ilmeni outoja ongelmia koko ajan. Mä aidosti tykkäsin siitä että mun tiedot oli pimeänä. Tosi vapauttavakin olo että mun koko historia oli nollattu :DDDD Hoitsu ei vain oikein osannut toimia ja sitä jopa ihmettelin, koska miten se tietokone nyt liittyy ihan normaaliin hoitotyöhön."paperisten tietojen siirto oli vielä kesken."
...Tai näin mä ainakin ymmärsin silloin. Nyt jälkikäteen mietin että eipä ne koskaan myöhemminkään toimineet eli oliko ne säheltäneet ne tietojen laitot vai vaan luuli väärin. Nehän aina kysyy lääkityksistä, muttei mulla ole mitään lääkitystä. Just jostain tuollaisesta ne ehkä vain luuli ettei siellä ole VIELÄ niitä tietoja.
Joku vika mun tiedoissa?? :DD
Alan uskoa ettei ne joo varmaan ole menneet ihan tyypillisellä tavalla. Aina jotain outoa nykymistä ja ongelmaa on jossain, mutta sitten ne siellä selvittelee ja ihmettelee asiaa ja sitten hommat aina on hoitunut :) ... Lahdessa siis. Orimattilan päässä tätä hoitumispuolta ei ikinä tapahdu. Ne vain jää vihaamaan minua jostain järjettömästä syystä. Digitalisaation kanssa on käynyt (kai) samaa. On tullut soitettua erilaisiin palveluihin ja homma jotenkin aina kaatuu siihen etten ole "somessa" tai mulla ei ole älypuhelinta. Ei ole sitten enää tullut soitettuakaan, kun ei sieltä IKINÄ ole mitään apua saanut.
Tuli niin mieleen nuoruusvuodet Orimattilassa, kun selkävaivoihini (!!!) hoitaja puhelimessa neuvoi hommaamaan kaverin. Tää ois ollut joku lenkkeilukaveri siis tai jotain, en koskaan tajunnut miten h* mun selkävaivoihin auttaa kaveri. Se oli näitä piipertäjiä, joiden mielestä KAIKKI ongelmat paranee vain hyvällä asenteella. Ilmeisesti mun "asenne" on p*skin ikinä, kun en koskaan parantunut mielisairaudestani. Se siis oli jotenkin sen hoitajan ajatuskuvio että koska mielenterveysongelmat aiheutti sen että makasin koomassa suurimman osan päivästä ja SIITÄ tuli selkävaivoja, niin ongelman ratkaisu on että... hommaan kaverin. Ei, en tajua. Luulisi että hoitaja on joskus edes hoitanut vanhuksia ja leikkauspotilaitakin, jotka on olleet pitkiä aikoja makuuasennossa eikä heillekään neuvo vain hommata kaveria??? Ei, ei se auta selkävaivoihin.
En tiedä miten ne piipertäjät sitten näkee nykytilanteeni näin 20 vuoden jälkeen. Kuten se tykkärin (?) sankari, jonka mielestä just mulle ei tarjota palveluita, koska "Ne on tarkoitettu niille, jotka oikeasti niitä tarvitsevat". En tiedä mitä se h* h*ora luuli sitten mun tarvitsevan, mutten sitten koskaan työllistynyt, kun ei mulle suostutta antaa niitä matalankynnyksen työpaikkoja.
Te ootte sitten niin v* ammattitaitoisia. Koko palkan arvoisia <3
Mä olen niin onnellinen että olen taas takaisin Orimattilassa teidän ja perheeni ilona. Teidän luomus, just 100% sellaisena kuin te halusitte. Täydellinen. Kaikin puolin ideaali orimattilalaisilla ammattiopeilla koulutettu. Priimaa pukkaa. Sanotaan että kaikki mitä ei tapa vahvistaa eikä minua saatu hengiltä. Meikä on siis tosi vahva nyt. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"paperisten tietojen siirto oli vielä kesken."
...Tai näin mä ainakin ymmärsin silloin. Nyt jälkikäteen mietin että eipä ne koskaan myöhemminkään toimineet eli oliko ne säheltäneet ne tietojen laitot vai vaan luuli väärin. Nehän aina kysyy lääkityksistä, muttei mulla ole mitään lääkitystä. Just jostain tuollaisesta ne ehkä vain luuli ettei siellä ole VIELÄ niitä tietoja.
Joku vika mun tiedoissa?? :DD
Alan uskoa ettei ne joo varmaan ole menneet ihan tyypillisellä tavalla. Aina jotain outoa nykymistä ja ongelmaa on jossain, mutta sitten ne siellä selvittelee ja ihmettelee asiaa ja sitten hommat aina on hoitunut :) ... Lahdessa siis. Orimattilan päässä tätä hoitumispuolta ei ikinä tapahdu. Ne vain jää vihaamaan minua jostain järjettömästä syystä. Digitalisaation kanssa on käynyt (kai) samaa. On tullut soitettua erilaisiin palveluihin ja homma jotenkin aina kaatuu siihen etten ole "somessa" tai mulla ei ole älypuhelinta. Ei ole sitten enää tullut soitettuakaan, kun ei sieltä IKINÄ ole mitään apua saanut.
Tuli niin mieleen nuoruusvuodet Orimattilassa, kun selkävaivoihini (!!!) hoitaja puhelimessa neuvoi hommaamaan kaverin. Tää ois ollut joku lenkkeilukaveri siis tai jotain, en koskaan tajunnut miten h* mun selkävaivoihin auttaa kaveri. Se oli näitä piipertäjiä, joiden mielestä KAIKKI ongelmat paranee vain hyvällä asenteella. Ilmeisesti mun "asenne" on p*skin ikinä, kun en koskaan parantunut mielisairaudestani. Se siis oli jotenkin sen hoitajan ajatuskuvio että koska mielenterveysongelmat aiheutti sen että makasin koomassa suurimman osan päivästä ja SIITÄ tuli selkävaivoja, niin ongelman ratkaisu on että... hommaan kaverin. Ei, en tajua. Luulisi että hoitaja on joskus edes hoitanut vanhuksia ja leikkauspotilaitakin, jotka on olleet pitkiä aikoja makuuasennossa eikä heillekään neuvo vain hommata kaveria??? Ei, ei se auta selkävaivoihin.
En tiedä miten ne piipertäjät sitten näkee nykytilanteeni näin 20 vuoden jälkeen. Kuten se tykkärin (?) sankari, jonka mielestä just mulle ei tarjota palveluita, koska "Ne on tarkoitettu niille, jotka oikeasti niitä tarvitsevat". En tiedä mitä se h* h*ora luuli sitten mun tarvitsevan, mutten sitten koskaan työllistynyt, kun ei mulle suostutta antaa niitä matalankynnyksen työpaikkoja.
Te ootte sitten niin v* ammattitaitoisia. Koko palkan arvoisia <3
Mä olen niin onnellinen että olen taas takaisin Orimattilassa teidän ja perheeni ilona. Teidän luomus, just 100% sellaisena kuin te halusitte. Täydellinen. Kaikin puolin ideaali orimattilalaisilla ammattiopeilla koulutettu. Priimaa pukkaa. Sanotaan että kaikki mitä ei tapa vahvistaa eikä minua saatu hengiltä. Meikä on siis tosi vahva nyt....Aika hyvin ne jo silloin 20 vuotta sitten vain pyöritteli peukaloita eivätkä tehneet millekään mitään. Nyt sitten ei sähköpostitkaan löydy kaupungintalolla. Luulin että digitalisaatio auttoi just tohon paperiongelmaan? Kaikki on niiin-niiiiin helppoa nykyään :)
S-Marketin/Prisman tilauspalvelu meni paskaksi viime kesänä eikä sitä koskaan korjattu. Silloin kesällä kerran ja nyt Prismaksi muuttumisen aikana otin yhteyttä asiasta kaksi kertaa ja aina mulle vain haistateltiin. Ilmiselvästi vain välteltiin aihetta ja kun laitoin äkäisempää viestiä, niin tarkoituksella vastattiin päin vastoin. Just sanoin että ainoa keino millä tuotteen saa on ettei enää muuta tilausta (painotin ja korostin isoin kirjain yhtä teerasia tapausta) ja sitten se iloisesti neuvoo ratkaisuksi etten tilaisi enää kui yhden tuotteen ja muokkaan tilaista vasta päivä ennen. Miksi moinen neuvo? No, ne nyt vain jauhoi p*skaa p*skaa ja p*skaa kuten ihan kaikki kaikki noi. Ikinä en ole mitään asiallista vastausta saanut, joten annoin asian olla. Haistakoot tekin p*skat.
Tuotteet on p*skaa laatua ja on muuten ihan sysip*ska toi S-kanavan tilauspalvelu. Umpip*ska ja alkaa ihan tässä rikota kuin Rotista/Vitjasta/Hesan ongelmista jne. Jumalauta miten toimimaton systeemi! Viime kesänä just selitin miten olisin kyllä vielä lisännyt tuotteen tilaukseen (heille edullinen tilanne), muttei se systeemi sallinut. Moni muukin nettifirma on vain niin s**tanan p*ska että ihan sen sivuston takia jätin kokonaan ostamatta tai jotain pois tilauksesta. Nehän vain menettää tuossa. Ei sitten osteta, kun ette kerran halua että teiltä mitään ostetaan.
Ihme iloja teilläkin (Orimattila) häätää asiakkaat pois kaupasta.
Ihanaa miten alintakastia te olette kaikessa. Ei tule edes vaaraa kilpailusta, kun teitä p*skempia vain ei ole. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
...Aika hyvin ne jo silloin 20 vuotta sitten vain pyöritteli peukaloita eivätkä tehneet millekään mitään. Nyt sitten ei sähköpostitkaan löydy kaupungintalolla. Luulin että digitalisaatio auttoi just tohon paperiongelmaan? Kaikki on niiin-niiiiin helppoa nykyään :)
S-Marketin/Prisman tilauspalvelu meni paskaksi viime kesänä eikä sitä koskaan korjattu. Silloin kesällä kerran ja nyt Prismaksi muuttumisen aikana otin yhteyttä asiasta kaksi kertaa ja aina mulle vain haistateltiin. Ilmiselvästi vain välteltiin aihetta ja kun laitoin äkäisempää viestiä, niin tarkoituksella vastattiin päin vastoin. Just sanoin että ainoa keino millä tuotteen saa on ettei enää muuta tilausta (painotin ja korostin isoin kirjain yhtä teerasia tapausta) ja sitten se iloisesti neuvoo ratkaisuksi etten tilaisi enää kui yhden tuotteen ja muokkaan tilaista vasta päivä ennen. Miksi moinen neuvo? No, ne nyt vain jauhoi p*skaa p*skaa ja p*skaa kuten ihan kaikki kaikki noi. Ikinä en ole mitään asiallista vastausta saanut, joten annoin asian olla. Haistakoot tekin p*skat.
Tuotteet on p*skaa laatua ja on muuten ihan sysip*ska toi S-kanavan tilauspalvelu. Umpip*ska ja alkaa ihan tässä rikota kuin Rotista/Vitjasta/Hesan ongelmista jne. Jumalauta miten toimimaton systeemi! Viime kesänä just selitin miten olisin kyllä vielä lisännyt tuotteen tilaukseen (heille edullinen tilanne), muttei se systeemi sallinut. Moni muukin nettifirma on vain niin s**tanan p*ska että ihan sen sivuston takia jätin kokonaan ostamatta tai jotain pois tilauksesta. Nehän vain menettää tuossa. Ei sitten osteta, kun ette kerran halua että teiltä mitään ostetaan.
Ihme iloja teilläkin (Orimattila) häätää asiakkaat pois kaupasta.
Ihanaa miten alintakastia te olette kaikessa. Ei tule edes vaaraa kilpailusta, kun teitä p*skempia vain ei ole."S-Marketin/Prisman tilauspalvelu meni paskaksi viime kesänä eikä sitä koskaan korjattu."
...Pitäkää Cooppinne. Ne on ihan P*SKAA LAATUA.
Ne siis poisti normaalit perustuotteet ja jätti tilanne vain Cooppia eli p*skaa. Hiljalleen kaikki tuotteet on kadonneet sieltä ja vain p*skaa on jäljellä. Sivusto ei toimi ja niistä haistatteluviesteistä päätellen ongelmaa ei tulla IKINÄ korjaamaan. Se on tarkoituksella sellainen ettei asiakas voisi koskaan edes teoriassa ostaa sitä mitä haluaa. Senkin mitä tilaa, niin vaihtavat ja kuten arvaatte... Cooppiin ja muihin firman omiin p*skatuotteisiin. Näkyy ettei teidän sontaa kukaan osta, kun pitää noin väkisin laittaa ettei tarjolla enää ole edes muuta.
Mä en keksi yhtään osa-aluetta jolla S-market/Prisma olisi KOSKAAN ollut hyvä missään :/ Nythän mulla on se että mun asiointipalvelu tulee sieltä, minä en sitä päätä. Aiempi asiantipalvelu päätti että ruoka tulee Supermarketista. Molemmissa ruokakaupoissa minua vainottiin eli en halua kummastakaan ostaa.
Ilolla ostin Lahden Prismasta <3 ne vajaa 2kk, kunnes se koko palvelu lopetettiin ja just nimenomaan meiltä täältä Orimattilan keskeltä (Pennalaan saa). Huomaan taas tän pakotuksen -.-
Vetäkää k*
En tiedä mitä te s**tanan r*nkut ikinä halusitte, mutta luoti päähänne on just hyvä teille, ihan ansaittu ja oikein verta nenästä kaivamalla haettu. Lahti ei vain SUOSTUNUT lähettää mulle ruokaa enää. Mitään erityispalveluakaan ei suostuttu antaa ja vaikka kaksi kertaa laitoin viestiä yhteenkin kauppaan (se taisi olla Cittari), niin sieltä vain haistateltiin ja vastattiin taas vain ihan ohi aiheen. Sekin l*tka saa onnitella siitä että ansaitse luodin päähänsä. Mä muuten välitin noi viestit Poliisille, h*ora. Tee valitus, jos haluat. Mä olen jo Poliisille lähettänyt meidän viestittelyn. Ei ole mitään kuulunut.
V*ttu tää teidän haluamanne tilanne on kyllä tosi hieno, kuin täytekakku. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"S-Marketin/Prisman tilauspalvelu meni paskaksi viime kesänä eikä sitä koskaan korjattu."
Ne siis poisti normaalit perustuotteet ja jätti tilanne vain Cooppia eli p*skaa. Hiljalleen kaikki tuotteet on kadonneet sieltä ja vain p*skaa on jäljellä. Sivusto ei toimi ja niistä haistatteluviesteistä päätellen ongelmaa ei tulla IKINÄ korjaamaan. Se on tarkoituksella sellainen ettei asiakas voisi koskaan edes teoriassa ostaa sitä mitä haluaa. Senkin mitä tilaa, niin vaihtavat ja kuten arvaatte... Cooppiin ja muihin firman omiin p*skatuotteisiin. Näkyy ettei teidän sontaa kukaan osta, kun pitää noin väkisin laittaa ettei tarjolla enää ole edes muuta.
Mä en keksi yhtään osa-aluetta jolla S-market/Prisma olisi KOSKAAN ollut hyvä missään :/ Nythän mulla on se että mun asiointipalvelu tulee sieltä, minä en sitä päätä. Aiempi asiantipalvelu päätti että ruoka tulee Supermarketista. Molemmissa ruokakaupoissa minua vainottiin eli en halua kummastakaan ostaa.
Ilolla ostin Lahden Prismasta <3 ne vajaa 2kk, kunnes se koko palvelu lopetettiin ja just nimenomaan meiltä täältä Orimattilan keskeltä (Pennalaan saa). Huomaan taas tän pakotuksen -.-
Vetäkää k*
En tiedä mitä te s**tanan r*nkut ikinä halusitte, mutta luoti päähänne on just hyvä teille, ihan ansaittu ja oikein verta nenästä kaivamalla haettu. Lahti ei vain SUOSTUNUT lähettää mulle ruokaa enää. Mitään erityispalveluakaan ei suostuttu antaa ja vaikka kaksi kertaa laitoin viestiä yhteenkin kauppaan (se taisi olla Cittari), niin sieltä vain haistateltiin ja vastattiin taas vain ihan ohi aiheen. Sekin l*tka saa onnitella siitä että ansaitse luodin päähänsä. Mä muuten välitin noi viestit Poliisille, h*ora. Tee valitus, jos haluat. Mä olen jo Poliisille lähettänyt meidän viestittelyn. Ei ole mitään kuulunut.
V*ttu tää teidän haluamanne tilanne on kyllä tosi hieno, kuin täytekakku.Aika rankkaa tekstiä. Toivottavasti ylläpito reagoi. Kiitos.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"S-Marketin/Prisman tilauspalvelu meni paskaksi viime kesänä eikä sitä koskaan korjattu."
Vetäkää k*
V*ttu tää teidän haluamanne tilanne on kyllä tosi hieno, kuin täytekakku....Noita virhepäätelmiä siis olen miettinyt. Ne tuo laadukkaita tuotteita. Katsoo miten ne menee ja tuo oman Coop-p*skalaatunsa tilalle ja poistaa sen laadukkaan. En minä siihen p*skaan siirry. On mullakin 2kpl coop:in jotain, just ne 2kpl jota ostan, kun ei ole muuta. Enpä olisi ikinä uskonut pitäväni Rainbow:n tuotteita laadukkaina, mutta ainahan sitä voi p*skempaa tehdä.
Tuota testausta silti siis mietin että joo ne testaa ja sitten ne poistaa sen laadukkaan jättäen tilalle vain Coop:in kopion. Tehkää miten haluatte, mutta minun silmissäni te vain lakkasitte myymästä sitä tuotetta. Ei teillä ole sitä. En minä siihen p*skaan vaihtanut. Ehkä joku muu ostaa, mutta luulen että tuote poistuu Cooppinakin pian.
Te aina tukkii muut tiet ja luulee että saa sillä tahtonsa läpi. Kai tää tilanne on sitten teille ideaali? Täytyy olla, kun näette niin valtavasti siihen vaivaa. Mä olen omistautunut siis tuhoamaan teidät. Mulle on vain ilo, kun teidän koko p*ska häviää. Kyllä sitä ruokakauppoja aina on :) Ja jos ei ole, niin sitten ne Lahden palvelut taas tulee tänne. Täällä Orimattilassa ei tarvitse olla yhtään ruokakauppaa. Mä tykkäsin tosi paljon siitä kotiinkuljetuspalvelusta mikä mulla oli Lahdesta vajaa 2kk <3 Mä vain yhä haluan sen, se oli hyvä. Kaikki nää muut Orimattilan tarjoamat versiot on huonoja. Ei mitään minkä kanssa haluaisin elää loppuelämäni... tai edes viikkoa.
Teillä tosi kiva nyt olla mun kanssa. Se oli näköjään ihan hirveä tuska ja vaikeus teillä ANTAA MUN ITSE KÄYDÄ KAUPASSA LÄHES 7 vuotta. Wow. Se on pitkä aika. Ei ihme että te halusitten mut jo tappaa. Toi oli aika raju teko multa, eikö? Hokasitte ettei mulla ollut mitään aikomusta olla mitään muuta kuin minä itseni. Mä kanssa hokasin että te aiotte vainota minua kunnes kuolen. Musta on kaunista miten elämme tässä totaalisessa yhteisymmärryksessä. Ta haluatte että kuolen ja te taas ansaitsette kuolla. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
...Noita virhepäätelmiä siis olen miettinyt. Ne tuo laadukkaita tuotteita. Katsoo miten ne menee ja tuo oman Coop-p*skalaatunsa tilalle ja poistaa sen laadukkaan. En minä siihen p*skaan siirry. On mullakin 2kpl coop:in jotain, just ne 2kpl jota ostan, kun ei ole muuta. Enpä olisi ikinä uskonut pitäväni Rainbow:n tuotteita laadukkaina, mutta ainahan sitä voi p*skempaa tehdä.
Tuota testausta silti siis mietin että joo ne testaa ja sitten ne poistaa sen laadukkaan jättäen tilalle vain Coop:in kopion. Tehkää miten haluatte, mutta minun silmissäni te vain lakkasitte myymästä sitä tuotetta. Ei teillä ole sitä. En minä siihen p*skaan vaihtanut. Ehkä joku muu ostaa, mutta luulen että tuote poistuu Cooppinakin pian.
Te aina tukkii muut tiet ja luulee että saa sillä tahtonsa läpi. Kai tää tilanne on sitten teille ideaali? Täytyy olla, kun näette niin valtavasti siihen vaivaa. Mä olen omistautunut siis tuhoamaan teidät. Mulle on vain ilo, kun teidän koko p*ska häviää. Kyllä sitä ruokakauppoja aina on :) Ja jos ei ole, niin sitten ne Lahden palvelut taas tulee tänne. Täällä Orimattilassa ei tarvitse olla yhtään ruokakauppaa. Mä tykkäsin tosi paljon siitä kotiinkuljetuspalvelusta mikä mulla oli Lahdesta vajaa 2kk <3 Mä vain yhä haluan sen, se oli hyvä. Kaikki nää muut Orimattilan tarjoamat versiot on huonoja. Ei mitään minkä kanssa haluaisin elää loppuelämäni... tai edes viikkoa.
Teillä tosi kiva nyt olla mun kanssa. Se oli näköjään ihan hirveä tuska ja vaikeus teillä ANTAA MUN ITSE KÄYDÄ KAUPASSA LÄHES 7 vuotta. Wow. Se on pitkä aika. Ei ihme että te halusitten mut jo tappaa. Toi oli aika raju teko multa, eikö? Hokasitte ettei mulla ollut mitään aikomusta olla mitään muuta kuin minä itseni. Mä kanssa hokasin että te aiotte vainota minua kunnes kuolen. Musta on kaunista miten elämme tässä totaalisessa yhteisymmärryksessä. Ta haluatte että kuolen ja te taas ansaitsette kuolla....Mä en siis muuten tarvitse mitään asiointipalveluita. Mun ei vain ANNETTU itse asioita. Ei pitäisi ainakaan olla mitään valitettavaa enää, kun mun ei edes anneta päättää mistään mitään ;P Kaikki on just niin päin h*lvettiä kuin te ne haluatte olevan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
...Mä en siis muuten tarvitse mitään asiointipalveluita. Mun ei vain ANNETTU itse asioita. Ei pitäisi ainakaan olla mitään valitettavaa enää, kun mun ei edes anneta päättää mistään mitään ;P Kaikki on just niin päin h*lvettiä kuin te ne haluatte olevan.
...Se on se pakotuksen voima <3 kun nää v*jakit ei vain tajua ettei pakottamalla saada mitään aikaiseksi. Ihan aidosti ja kaikella rakkaudella mä uskon ettei musta KOSKAAN ollut mitään haittaa eikä harmia, kun mä kävin kaupassa ruokaostoksilla. En voinut KOSKAAN olla mitenkään ongelma.
Kiva että mä haluan nyt tappaa teidät kaikki ja teen parhaani että teillä ei menisi hyvin. Mä en muuten ollenkaan usko että teillä on kauheasti (teilläkään!! eikä minulla) apua poliisista, koska olen jo kaikki nämä vuodet välittänyt heille reaaliajassa tilannetiedotuksia. Ne varmaan ois jo jotain tehneet, jos heitä kiinnostaisi hevonv* siis minun tai teidän p*rseenne.
Nyt meillä on vain tämä että mä yritän saada teidät tapetuksi tai edes raiskatuksi. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aika rankkaa tekstiä. Toivottavasti ylläpito reagoi. Kiitos.
Onko sulla jotenkin paha olla? Olo kuin ois maila hanurissa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko sulla jotenkin paha olla? Olo kuin ois maila hanurissa?
...Mä olen muuten kertonut ennenkin noista S-marketin ja/tai asiointipalvelun ongelmista ja ne on aina kadonneet täältä. Se on saanut minut paranoidiseksi.
Pääasiassa olen kertonut noista ajoitusongelmista. Sieltä siis varaa ajan ja aika meillä muilla tällä maapalloalla on yleensä aika tartta, mutta täällä se on hyvin häilyvä käsite. Itseasiassa en ole kertaakaan tavannut ketään, jota hevonv*ttuakaan kiinnostaa mitkään sovitut ajat.
No, sama oli eri kaupassa ja eri asiointipalvelun kanssa, mutta kaupasta siis varaa noutoajan ja tulee nätisti kaikki viestit että se on haettavissa se-ja-se. Mun asiointipalvelijat (kaikki) on silti hakeneet ne ihan miten sattuu. Ei mitään rajaa. Joskus ennen ajan, joskus jälkeen. Ja toi ennen on hämy, kun joskus mulle ruuat tuli jopa ennen kuin MINULLE mitään viestiä tuli. Ne siis saa ne ruuat ihan ilman mitään koodejakin. Kätevää kai, mutta niinä kertoina sitä muisti miten...
MINUN EI ANNETA PÄÄTTÄÄ MISTÄÄN. Nämä tosissaan laittaa ihan mitkä vain ruuat, hakee miten hakee ja tuo miten tuo ilman että minulle tuli koko hommasta edes mitään virallista ilmoitusta.... joka ainakin virallisesti minun pitäisi välittää heille. No, MINUN ne silti on ja minä niistä maksoin.
Oli niin tai näin, mutta toi homma ei voisi mennä noin, jos olisi yksikin joka ei suostuisi rikkoa sääntöjä ja sovittuja aikoja. Symbolisesti mulle on jäänyt erityisenä mieleen se kerta kun mulle jopa pahoiteltiin että oltiin oikeaa aikaa. Ne aina tuli siis jo ennen kuin minun virallinen noutoaikani oli edes alkanut. Eipä siitä enempää.
mutta ne kerrat kun ei heitä olekaan alkanut kuulua edes sen mun noutoajan umpeuduttua olen soitellut perään ja tänne Suomi24:äänkin niistä kirjoitellut, usein koska olen nyt jo muutoinkin ollut kirjoittelemassa, niin se on ollut luontevaa tehdä siinä samalla. Sitten just nämä mun kirjoitukset on aina poistuneet. Miksi?
Sitä tulee paranoidiseksi. Teidän että siellä on ollut jotain hässäkkää ja eikö siitä MUKA saa kertoa. Kenelle se voisi olla ongelma. Ymmärsin että parilla kerroilla siellä oli ollut vain ruuhkaa. Ehkä ylipäätänsä se on ongelma että kerron siitä mikä nykytilanteeni on???
Tilannehan on siis se että minut vainottiin ulos kaupasta enkä pääse enää itse hoitamaan mitään asioitani. Minun ei annettu niitä hoitaa. Sitten kun on olltu virallisempaa hommaa, niin yllätys-yllätys ne on mennyt pieleen, joten jos mitenkään on vain minusta kiinni, niin en IKINÄ anna noiden hoitaa asioitani. Se edellinen just sähelsi oikein kunnolla ja päädyin puolipakosta tekemään sille luovutuspaperit. Se oli silti hänen itsensä luoma kaaoottinen tilanne. En minä sitä halunnut.
Eikä minun ole mikään pakko omieni kykyjeni ja älykkyyteni kannalta. Minun ei vain anneta hoitaa omia asioitani. Siellä kävi vartija aina päälle, kun olin hakemassa postipakettejani. K-kaupassa kävi mielipuolinen hyllyjentäyttjä eikä siellä sellaisia edes yleensä ole. Joku ihan extral*tka sinne tuli varaston luolelta hyppimään muo päin. Sen että kävin ihan itse Pankissa (vuosi 2017) niin minua ei vain lainkaan suostuttu siellä palvella, joten miksi siellä kävisin, kun siitä ei ole mitään hyötyä???
Koko s**tanan kaupunki ei ole tehnyt mitään duuniaan, josta ne saa palkkansa. Huoltomies kävi 2 kertaa ja sähkömies 2 tossa viime kuussa, muttei ne suostuneet korjata lattialämmityksen termostaattia. Ne ei SUOSTUNEET. Nahkhiir vain ärsjyi mulle. Nahkhiir EI SUOSTUNUT sitä asiaa hoitaa kuntoon. On siis ihan yks ja hailee mitä täällä tekee, kun ei nämä v*jakit ole koskaan mitään tehnyt. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
...Mä olen muuten kertonut ennenkin noista S-marketin ja/tai asiointipalvelun ongelmista ja ne on aina kadonneet täältä. Se on saanut minut paranoidiseksi.
Pääasiassa olen kertonut noista ajoitusongelmista. Sieltä siis varaa ajan ja aika meillä muilla tällä maapalloalla on yleensä aika tartta, mutta täällä se on hyvin häilyvä käsite. Itseasiassa en ole kertaakaan tavannut ketään, jota hevonv*ttuakaan kiinnostaa mitkään sovitut ajat.
No, sama oli eri kaupassa ja eri asiointipalvelun kanssa, mutta kaupasta siis varaa noutoajan ja tulee nätisti kaikki viestit että se on haettavissa se-ja-se. Mun asiointipalvelijat (kaikki) on silti hakeneet ne ihan miten sattuu. Ei mitään rajaa. Joskus ennen ajan, joskus jälkeen. Ja toi ennen on hämy, kun joskus mulle ruuat tuli jopa ennen kuin MINULLE mitään viestiä tuli. Ne siis saa ne ruuat ihan ilman mitään koodejakin. Kätevää kai, mutta niinä kertoina sitä muisti miten...
MINUN EI ANNETA PÄÄTTÄÄ MISTÄÄN. Nämä tosissaan laittaa ihan mitkä vain ruuat, hakee miten hakee ja tuo miten tuo ilman että minulle tuli koko hommasta edes mitään virallista ilmoitusta.... joka ainakin virallisesti minun pitäisi välittää heille. No, MINUN ne silti on ja minä niistä maksoin.
Oli niin tai näin, mutta toi homma ei voisi mennä noin, jos olisi yksikin joka ei suostuisi rikkoa sääntöjä ja sovittuja aikoja. Symbolisesti mulle on jäänyt erityisenä mieleen se kerta kun mulle jopa pahoiteltiin että oltiin oikeaa aikaa. Ne aina tuli siis jo ennen kuin minun virallinen noutoaikani oli edes alkanut. Eipä siitä enempää.
mutta ne kerrat kun ei heitä olekaan alkanut kuulua edes sen mun noutoajan umpeuduttua olen soitellut perään ja tänne Suomi24:äänkin niistä kirjoitellut, usein koska olen nyt jo muutoinkin ollut kirjoittelemassa, niin se on ollut luontevaa tehdä siinä samalla. Sitten just nämä mun kirjoitukset on aina poistuneet. Miksi?
Sitä tulee paranoidiseksi. Teidän että siellä on ollut jotain hässäkkää ja eikö siitä MUKA saa kertoa. Kenelle se voisi olla ongelma. Ymmärsin että parilla kerroilla siellä oli ollut vain ruuhkaa. Ehkä ylipäätänsä se on ongelma että kerron siitä mikä nykytilanteeni on???
Tilannehan on siis se että minut vainottiin ulos kaupasta enkä pääse enää itse hoitamaan mitään asioitani. Minun ei annettu niitä hoitaa. Sitten kun on olltu virallisempaa hommaa, niin yllätys-yllätys ne on mennyt pieleen, joten jos mitenkään on vain minusta kiinni, niin en IKINÄ anna noiden hoitaa asioitani. Se edellinen just sähelsi oikein kunnolla ja päädyin puolipakosta tekemään sille luovutuspaperit. Se oli silti hänen itsensä luoma kaaoottinen tilanne. En minä sitä halunnut.
Eikä minun ole mikään pakko omieni kykyjeni ja älykkyyteni kannalta. Minun ei vain anneta hoitaa omia asioitani. Siellä kävi vartija aina päälle, kun olin hakemassa postipakettejani. K-kaupassa kävi mielipuolinen hyllyjentäyttjä eikä siellä sellaisia edes yleensä ole. Joku ihan extral*tka sinne tuli varaston luolelta hyppimään muo päin. Sen että kävin ihan itse Pankissa (vuosi 2017) niin minua ei vain lainkaan suostuttu siellä palvella, joten miksi siellä kävisin, kun siitä ei ole mitään hyötyä???
Koko s**tanan kaupunki ei ole tehnyt mitään duuniaan, josta ne saa palkkansa. Huoltomies kävi 2 kertaa ja sähkömies 2 tossa viime kuussa, muttei ne suostuneet korjata lattialämmityksen termostaattia. Ne ei SUOSTUNEET. Nahkhiir vain ärsjyi mulle. Nahkhiir EI SUOSTUNUT sitä asiaa hoitaa kuntoon. On siis ihan yks ja hailee mitä täällä tekee, kun ei nämä v*jakit ole koskaan mitään tehnyt....Ravaa silti miten lystää, just työajan ulkopuolella, mutta kun mulla räjähti (ne räjäytti) vessapönttö, niin se karjuu mulle puhelimeen ettei asialle tehdä mitään työajan ulkopuolella. Äijä tulee heti seuraavana aamuna ennen työaikaa.
R'NKKU!!! Sinä alhainen p*ska. Ne säännöt on olemassa, vain jos te itsekin niitä noudattaisitte. Ei selkeästikään ole mitään sääntöä.
En ole koskaan käyttäytynyt huonosti kaupassa, joten ei koskaan ollut syytä minuun kohdistaa aggressioita vuosikausien ajan. Se gynenäytteenottajan omavaltainen tapa estää minua itse ilmoittautumasta ja työntäminen minut vastentahtoen toimenpidehuoneeseen yli 5min ennen varattua aikaani... on vain sitä osoitusta että kun se(kin) l*tka löytää sen mailan p*rseestään, niin eihän sillä hirveästi ole mitään mistä se voisi siinä valittaa.
On aika naurettavaa että täällä Suomi24:ssä nillitetään minut kirjoituksista ja NEUTRAALITKIN poistetaan eli eihän ne mun jutut edes olleet se ongelma, vaan se että kerron asioista.
Mutta kuten kaikki, niin joku halusi että mä täällä kirjoittelen -.- Kaikki menee aina täydellisesti pelikirjan mukaan, joten on hassua koskaan huomata mitään marmatusta asiasta. Kun te itse olette tämän kaiken kuitenkin päättäneet. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
...Ravaa silti miten lystää, just työajan ulkopuolella, mutta kun mulla räjähti (ne räjäytti) vessapönttö, niin se karjuu mulle puhelimeen ettei asialle tehdä mitään työajan ulkopuolella. Äijä tulee heti seuraavana aamuna ennen työaikaa.
R'NKKU!!! Sinä alhainen p*ska. Ne säännöt on olemassa, vain jos te itsekin niitä noudattaisitte. Ei selkeästikään ole mitään sääntöä.
En ole koskaan käyttäytynyt huonosti kaupassa, joten ei koskaan ollut syytä minuun kohdistaa aggressioita vuosikausien ajan. Se gynenäytteenottajan omavaltainen tapa estää minua itse ilmoittautumasta ja työntäminen minut vastentahtoen toimenpidehuoneeseen yli 5min ennen varattua aikaani... on vain sitä osoitusta että kun se(kin) l*tka löytää sen mailan p*rseestään, niin eihän sillä hirveästi ole mitään mistä se voisi siinä valittaa.
On aika naurettavaa että täällä Suomi24:ssä nillitetään minut kirjoituksista ja NEUTRAALITKIN poistetaan eli eihän ne mun jutut edes olleet se ongelma, vaan se että kerron asioista.
Mutta kuten kaikki, niin joku halusi että mä täällä kirjoittelen -.- Kaikki menee aina täydellisesti pelikirjan mukaan, joten on hassua koskaan huomata mitään marmatusta asiasta. Kun te itse olette tämän kaiken kuitenkin päättäneet....Kuten sen h'oranp*ska poliisinaikkonen karjui mulle ja järjesti niin että minun rikosilmoitukseni sivuutettiin laittomasti, niin saihan se sen silloin hetkeksi tehtyä ja sai kai palkkansa, rotta! No, minä kuitenkin siitä tein kantelun ja h*ora jatkoi valehtelua vielä sinnekin, mutta kannattiko?
Mä niin sydämeni pohjasta uskon ettei teidän kannattaisi tehdä tätä. Mä en nyt ole ihan sitä mitä te selkeästi luulette että olen. Se on kuin halpis coop-kopio. En mä sitä osta, vaikka se siihen on minua varten laitettu. Kun mä huomaan virheen, niin mä teen kantelun. Ja kun te jatkatte tätä niin... mitä niin? No, te vain jatkatte sitä, mutta ette tule ikinä saavuttamaan toivottua lopputulosta. Ei ollut mitään mahdollisuutta.
JOS JOKU OLISI, niin siihen ei varmaan olisi mennyt näitä 10 vuotta ja oliko tässä joku juttu? Jokuhan teillä nyt tuntui jääneen keskeneräiseksi. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Muokin nauratti se tilanne :DDDD
Outoa muuten jos ne käyttää Kantaa, koska minä en.
Ei mulla ole niitä sopimuksia tehtynä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Outoa muuten jos ne käyttää Kantaa, koska minä en.
Ei mulla ole niitä sopimuksia tehtynä....Se on muuten varmaan hauskaa :DDDDDDD käyttää vammaisen nimissä juttuja ja nauraa paskaisesti, kunnes ihmetellään että kuin hitossa se KUURO muka soitteli ihan normaaleja puheluita. Se näyttää aika oudolta varmaan puhelinlaskussa. Mä melkein luulen ettei ne kuurot käytä normipuhelinta?
Jalattomat ei kävele jne.
Mä luulet ettei teidän kannattaisi väittää meidänlaisten olleen syypää, kun mä en mitenkään ole voinut se olla. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
...Se on muuten varmaan hauskaa :DDDDDDD käyttää vammaisen nimissä juttuja ja nauraa paskaisesti, kunnes ihmetellään että kuin hitossa se KUURO muka soitteli ihan normaaleja puheluita. Se näyttää aika oudolta varmaan puhelinlaskussa. Mä melkein luulen ettei ne kuurot käytä normipuhelinta?
Jalattomat ei kävele jne.
Mä luulet ettei teidän kannattaisi väittää meidänlaisten olleen syypää, kun mä en mitenkään ole voinut se olla....Se teidän huoli-ilmoitus oli kyllä silti tosi söpö <3 <3 <3
Se on just se kirsikka tässä kermakakun päällä, kun eka järkkärti ja vartijat "hakkaa" muo ja sitten mä muka olen hullu :DDD
Se oli aika paljon puhuva ilmianto teiltä. Ihan liian. Se on vitsi. Meikä on siis ivaliidi ja ollut sitä jo koko elämäni eli virallisesti sellaiset 20 vuotta.
Ei toimi toi teidän "huoli" eikä toimi teidän väitteet minusta minään v*tun näpistelijänä tai "epäilyttävänä" tai kun h*orapoliisi yrittää väittää etten halunnut keskustella. Ne varmaan ihan nätisti katsoo sieltä mun tiedoista nimittäin että enhän mä joo ihan hirveästi keskustele :DDDD Näyttää vielä rumemmalta, kun naikkonen vain jatkaa valitsemallaan linjalla eikä pyydä anteeksi tai mitenkään kyseenalaista omaa käsitystään. Sä sitten syytit invaliidia??? ok. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
...Se teidän huoli-ilmoitus oli kyllä silti tosi söpö <3 <3 <3
Se on just se kirsikka tässä kermakakun päällä, kun eka järkkärti ja vartijat "hakkaa" muo ja sitten mä muka olen hullu :DDD
Se oli aika paljon puhuva ilmianto teiltä. Ihan liian. Se on vitsi. Meikä on siis ivaliidi ja ollut sitä jo koko elämäni eli virallisesti sellaiset 20 vuotta.
Ei toimi toi teidän "huoli" eikä toimi teidän väitteet minusta minään v*tun näpistelijänä tai "epäilyttävänä" tai kun h*orapoliisi yrittää väittää etten halunnut keskustella. Ne varmaan ihan nätisti katsoo sieltä mun tiedoista nimittäin että enhän mä joo ihan hirveästi keskustele :DDDD Näyttää vielä rumemmalta, kun naikkonen vain jatkaa valitsemallaan linjalla eikä pyydä anteeksi tai mitenkään kyseenalaista omaa käsitystään. Sä sitten syytit invaliidia??? ok....Ehkä ne saa joo noita rikosilmoituksia mitätöityä, mutta onhan se nyt vähän rumaa että Poliisi tarkoituksenmukaisesti estää invaliideiltä rikosilmoitusten tekemisen. Kuulostaa rikokselta. Vaikka te h*mot oottekin äärioikeistolaisia natseja, niin mä melkein veikkaisin ettei meillä saa jättää rikoksia tutkimatta vain sen takia että uhri on jollainlailla vammainen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
...Ehkä ne saa joo noita rikosilmoituksia mitätöityä, mutta onhan se nyt vähän rumaa että Poliisi tarkoituksenmukaisesti estää invaliideiltä rikosilmoitusten tekemisen. Kuulostaa rikokselta. Vaikka te h*mot oottekin äärioikeistolaisia natseja, niin mä melkein veikkaisin ettei meillä saa jättää rikoksia tutkimatta vain sen takia että uhri on jollainlailla vammainen.
...Ja vaikka saisikin ihan vain kun Poliisi ja Turvallisuusalaa nyt v*tuttaa "meidänlaiset", niin onhan se nyt silti moraalisesti mielenkiintoista että kun pedofilian uhrit vammautuu käytännössä elinikäisesti (oikeasti syy on siinä ettei kukaan puutu asiaan eikä kukaan suostu hoitaa kunnes on jo aivojen kehitys pysähtynyt ja huomataan ettei oireet poistu vain itsestään sillä että jätetään tekemättä mitään).
....Tylyä. Sitähän mä tässä just olen aina hokenut että on naurettavaa että täällä paasataan mitäkin p*skaa miten pedofiilit on muka kamalia ja teot kamalia ja mitä lie ilmiselvää valetta!!! TOTUUS on kuitenkin se ettei lasten hyväksikäyttöön puututa (Poliisi uutisissa jopa suositteli että ne kuvat levitettäisiin niin että lapsi on vain sumennettu??!!?) ja mulle on TOSI-TOSI-TOSI huolella ja hartaudella Turvallisuusalan puolelta ilmaistu että MEIDÄNLAISET tapetaan.
"Meidänlaiset"? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
...Ehkä ne saa joo noita rikosilmoituksia mitätöityä, mutta onhan se nyt vähän rumaa että Poliisi tarkoituksenmukaisesti estää invaliideiltä rikosilmoitusten tekemisen. Kuulostaa rikokselta. Vaikka te h*mot oottekin äärioikeistolaisia natseja, niin mä melkein veikkaisin ettei meillä saa jättää rikoksia tutkimatta vain sen takia että uhri on jollainlailla vammainen.
...Hei, mutta TOSI positiivista <3 <3 on se ettette joudu sen ahdistuneen vammaisen kanssa tekemisiin enää :DDD ihan h*ton hyvä. Hyvä kai meille kaikille. Äitikin alkoi muistella menneitä tuossa mun synttäreillä. Oli ihana "muistunut". Mä olen itseasiassa tosikin paljon miettinyt just sitä.
Se on jännä se miten kaikki lähti. *nostalgia*
Sä et halunnut muo. Mut vietiin pois ja kun me lopulta mentiin yhdessä kotiin, niin saatanallisesti ukkonen poltti ladot ja rakennukset. Se oli wow se. Me <3
Kun mun pää/persoonallisuus vammautui se teki jekun. Se on siis sama, mutta vain vähän hassusti. Mä olen vammainen ja sitten taas en olekaan. Se väkivaltainen puoli ei ole. Se osa joka muistaa... ja TUNTEE ja se tuntee iloa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
...Hei, mutta TOSI positiivista <3 <3 on se ettette joudu sen ahdistuneen vammaisen kanssa tekemisiin enää :DDD ihan h*ton hyvä. Hyvä kai meille kaikille. Äitikin alkoi muistella menneitä tuossa mun synttäreillä. Oli ihana "muistunut". Mä olen itseasiassa tosikin paljon miettinyt just sitä.
Se on jännä se miten kaikki lähti. *nostalgia*
Sä et halunnut muo. Mut vietiin pois ja kun me lopulta mentiin yhdessä kotiin, niin saatanallisesti ukkonen poltti ladot ja rakennukset. Se oli wow se. Me <3
Kun mun pää/persoonallisuus vammautui se teki jekun. Se on siis sama, mutta vain vähän hassusti. Mä olen vammainen ja sitten taas en olekaan. Se väkivaltainen puoli ei ole. Se osa joka muistaa... ja TUNTEE ja se tuntee iloa....Mä en jaksa selittää, mutta mulla oli ...vissiin reilu vuosi sitten sellainen jännä kokemus ennen nukkumaan menoa. Mä kutsun sitä "Verisiksi aivoiksi". Mä aina yritin rauhoittaa itseäni mennessäni nukkumaan. Sitten mä tajusin että unet on KOKO aivoista. Ei mikään tietoinen zen siinä hereillä ollessa vaikuta lainkaan uniaivoihin, jotka ottaa sen koko materiaalin ja myös ne syvät muistot ja tiedostamattomat!!
Mulle jäi ihan hölmö olokin siinä! V*ttu mä olen tyhmä! Eihän nyt aivoja voi huijata! Mä tajusin etten pysty tietenkään mitenkään hämäämään Verisiä aivojani ja multa poistui moni ongelma. Ne Veriset aivot siis jäi, muttei ollut mitään järkeä yrittää päästä niistä eroon. Mun lemppari on kun kerran pyörin kauan oudoissa mielentervesyongelmissani ja sitten ihan ex tempore hyppäsin ylös sängystä, pinkosin cd-soittimelle ja soitatin kolme keraa putkeen Combichristin biisin We Rule The World, M*therf*cker. En edes kunnolla muista loppua, mutta mä olin nukahtaa jo siihen cd-soittimen eteen ja kun olen mennyt takaisin sänkyyn niin olen nukahtanut välittömästi!! <3
Toi vain tapahtui jotenkin alitajuntaisesti ja herättyäni (ja hyvin nukuttuani) ihmettelin vain että mikähän h*tto toi nyt oli :D Yritin samaa kikkaa myöhemminkin, muttei se enää toiminut yhtä hyvin. Mä olen ihan liikaa yrittänyt vältellä niitä tunteita ja sehän se just onkin se ongelma... se välttely, kun ei omia aivojaan kuitenkaan pääse pakoon minnekään. Siellähän ne kaikki muistot ja tunteet kummittelee.
Mä voin olla sadisti ja olla siinä silti ihan ok. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
...Noita virhepäätelmiä siis olen miettinyt. Ne tuo laadukkaita tuotteita. Katsoo miten ne menee ja tuo oman Coop-p*skalaatunsa tilalle ja poistaa sen laadukkaan. En minä siihen p*skaan siirry. On mullakin 2kpl coop:in jotain, just ne 2kpl jota ostan, kun ei ole muuta. Enpä olisi ikinä uskonut pitäväni Rainbow:n tuotteita laadukkaina, mutta ainahan sitä voi p*skempaa tehdä.
Teillä tosi kiva nyt olla mun kanssa. Se oli näköjään ihan hirveä tuska ja vaikeus teillä ANTAA MUN ITSE KÄYDÄ KAUPASSA LÄHES 7 vuotta. Wow. Se on pitkä aika. Ei ihme että te halusitten mut jo tappaa. Toi oli aika raju teko multa, eikö? Hokasitte ettei mulla ollut mitään aikomusta olla mitään muuta kuin minä itseni. Mä kanssa hokasin että te aiotte vainota minua kunnes kuolen. Musta on kaunista miten elämme tässä totaalisessa yhteisymmärryksessä. Ta haluatte että kuolen ja te taas ansaitsette kuolla."On mullakin 2kpl coop:in jotain, just ne 2kpl jota ostan, kun ei ole muuta."
...Kävin kaappeja läpi ja löytyi 4kpl tuotetta. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"On mullakin 2kpl coop:in jotain, just ne 2kpl jota ostan, kun ei ole muuta."
...Kävin kaappeja läpi ja löytyi 4kpl tuotetta....Eiku sittenkin 2kpl :) Niiden etiketit muuttuu vähän jatkuvasti ja pakastemaissi näkyy vaihtuneen johonkin kokonaan eri merkkiin +-0.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
...Eiku sittenkin 2kpl :) Niiden etiketit muuttuu vähän jatkuvasti ja pakastemaissi näkyy vaihtuneen johonkin kokonaan eri merkkiin -0.
...Eiku v*ttu kolme-plus. Joo, en päivätä enää. Maissi (tosi uudistunut on joku eri merkki), omenat, vadelmat ja pakastemangot.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
...Eiku v*ttu kolme-plus. Joo, en päivätä enää. Maissi (tosi uudistunut on joku eri merkki), omenat, vadelmat ja pakastemangot.
...Omenapussista silti sen verran että se just on nyt muka loppu ja koska en jaksanut sitä vaihtaakaan tai tehdä yhtään mitään asian eteen, niin en sitten muokannut tilausta ollenkaan. Jos joku tuote on muka loppu, niin koko tilausta ei siis pysty muokata, kunnes sen "loppuunmyydyn" tuotteen poistaa.
Noi sitten vaihtelee jokaikinen kerta. Sitten just asiakaspalautteeseenkin sanoin että (kun muokkaus aikaa aamun kello5), niin aamulla jossain 04:30 tarkistin että teerasia on loppunmyyty ja pitäisi poistaa tilauksesta, jotta sitä voisi muokata. En vaivautunut sitten muokkaamaan tilausta ollenkaan ja siinä parin tunnin päästä se teerasia sitten mulle tuli :/ Just TOTA mä tarkoitan, muttei ne korjaa ongelmaa.
Ei varmasti saa mitä haluaa, mutta kun joku on muka loppuunmyyty, niin se tuleekin. Eli EN olisi saanut teetäni, jos olisin muokannut tilausta. Toi on tuollaista outoa lottoamista. Tänään aioin muokata tilausta, mutta ois omenat pitänyt poistaa sitten tilauksesta enkä jaksanut vaivautua. Aina joku muka puuttuu ja joka päivä eri tuotteet.
Ennen se ei siis välittänyt noista TÄN HETKISISTÄ kaupan varastoista. Mullakin kun on tilaus jonnekin 2 viikon päähän ollut, niin naurettavaa että jos nyt on laari tyhjä, niin ei saa sitten 2 viikon päästäkään (oletuksella että nyt poistaa eikä uudelleen pääse muokkaamaan). Sekavaa, mutta toi nyt on toi nykyinen systeemi. En tajua mitä järkeä niillä TÄN hetkisillä varastoilla on, kun vaikka sama että just aamu 04:30 väittää että on, niin parin tunnin päästä en silti saa ja tulee jotain korvaustuotteita. Toi on ihan naurettavaa pelleilyä. Ei se tilaus siis edes ole se lopullinen, niin mitä ne hikee jonkun 2 viikon takaisen varastotilanteen takia??? Tolla olisi merkitystä vain jos ne tuotteet oikeasti voisikin saada, saisi suuremmalla todennäköisyydella jopa sen mitä haluaa.
Asiakaspalvelijan mielestä siis ratkaisu ongelmaan oli että tilaa vain yhden tuotteen ja päivää ennen sitten vasta laittaa ne muut tuotteet sinne. :DDD Joo, haistattelin mielessäni, mutten vain enää sille h*oralle vastannut. Ja mitähän käy, jos se yksi ainoa on loppu kaupasta???!! Peruuntuuko koko tilaus yllättäen just päivää ennen? Taitaa peruuntua :DD Sen verran noi AINA hajustaa mun paketteja jne että kyllähän ne nyt yrittää aina kaikin keinoin harmia aiheuttaa. Siinä ne on yhtä varmoja kuten äitini. Aina voi olla varma siitä että kyllä se vaan käyttää sitä minua vasten joskus <3 Äiti kulta. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
...Omenapussista silti sen verran että se just on nyt muka loppu ja koska en jaksanut sitä vaihtaakaan tai tehdä yhtään mitään asian eteen, niin en sitten muokannut tilausta ollenkaan. Jos joku tuote on muka loppu, niin koko tilausta ei siis pysty muokata, kunnes sen "loppuunmyydyn" tuotteen poistaa.
Noi sitten vaihtelee jokaikinen kerta. Sitten just asiakaspalautteeseenkin sanoin että (kun muokkaus aikaa aamun kello5), niin aamulla jossain 04:30 tarkistin että teerasia on loppunmyyty ja pitäisi poistaa tilauksesta, jotta sitä voisi muokata. En vaivautunut sitten muokkaamaan tilausta ollenkaan ja siinä parin tunnin päästä se teerasia sitten mulle tuli :/ Just TOTA mä tarkoitan, muttei ne korjaa ongelmaa.
Ei varmasti saa mitä haluaa, mutta kun joku on muka loppuunmyyty, niin se tuleekin. Eli EN olisi saanut teetäni, jos olisin muokannut tilausta. Toi on tuollaista outoa lottoamista. Tänään aioin muokata tilausta, mutta ois omenat pitänyt poistaa sitten tilauksesta enkä jaksanut vaivautua. Aina joku muka puuttuu ja joka päivä eri tuotteet.
Ennen se ei siis välittänyt noista TÄN HETKISISTÄ kaupan varastoista. Mullakin kun on tilaus jonnekin 2 viikon päähän ollut, niin naurettavaa että jos nyt on laari tyhjä, niin ei saa sitten 2 viikon päästäkään (oletuksella että nyt poistaa eikä uudelleen pääse muokkaamaan). Sekavaa, mutta toi nyt on toi nykyinen systeemi. En tajua mitä järkeä niillä TÄN hetkisillä varastoilla on, kun vaikka sama että just aamu 04:30 väittää että on, niin parin tunnin päästä en silti saa ja tulee jotain korvaustuotteita. Toi on ihan naurettavaa pelleilyä. Ei se tilaus siis edes ole se lopullinen, niin mitä ne hikee jonkun 2 viikon takaisen varastotilanteen takia??? Tolla olisi merkitystä vain jos ne tuotteet oikeasti voisikin saada, saisi suuremmalla todennäköisyydella jopa sen mitä haluaa.
Asiakaspalvelijan mielestä siis ratkaisu ongelmaan oli että tilaa vain yhden tuotteen ja päivää ennen sitten vasta laittaa ne muut tuotteet sinne. :DDD Joo, haistattelin mielessäni, mutten vain enää sille h*oralle vastannut. Ja mitähän käy, jos se yksi ainoa on loppu kaupasta???!! Peruuntuuko koko tilaus yllättäen just päivää ennen? Taitaa peruuntua :DD Sen verran noi AINA hajustaa mun paketteja jne että kyllähän ne nyt yrittää aina kaikin keinoin harmia aiheuttaa. Siinä ne on yhtä varmoja kuten äitini. Aina voi olla varma siitä että kyllä se vaan käyttää sitä minua vasten joskus <3 Äiti kulta."Siinä ne on yhtä varmoja kuten äitini."
...Satuin kerran mainitsemaan että poistin matot asunnostani ja mulla oli heti helpompi hengittää. Seuraavan kerran kun kävin lapsuuden kodissani kävi ilmi että vanhasta huoneestani oli tehty mattovarasto :DDDD Toi on niin pomminvarma juttu. Mistähän lie sai inspiraationsa moiseen?? Jaa-a ;P - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Siinä ne on yhtä varmoja kuten äitini."
...Satuin kerran mainitsemaan että poistin matot asunnostani ja mulla oli heti helpompi hengittää. Seuraavan kerran kun kävin lapsuuden kodissani kävi ilmi että vanhasta huoneestani oli tehty mattovarasto :DDDD Toi on niin pomminvarma juttu. Mistähän lie sai inspiraationsa moiseen?? Jaa-a ;P...Ja niistä hajusteista mitä kaupat minun paketteihin laittoi ja muualle, niin... mä olen jo niin v*tun myrkytetty etten mä tohon enää kuole :) Tässä yhä olen hengissä eli tarttee jotain kovempaa vielä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Siinä ne on yhtä varmoja kuten äitini."
...Satuin kerran mainitsemaan että poistin matot asunnostani ja mulla oli heti helpompi hengittää. Seuraavan kerran kun kävin lapsuuden kodissani kävi ilmi että vanhasta huoneestani oli tehty mattovarasto :DDDD Toi on niin pomminvarma juttu. Mistähän lie sai inspiraationsa moiseen?? Jaa-a ;P...Yhessä asiassa äiti oli oikeassa eli se tahtoi todistaa mulle ettei mulla ole ystäviä eikä kukaan musta oikeasti välitä. Se oli ehkä ihan reilukin teko. Se v*tun K*pa todellakin oli tosi k*sipää. Turhaa senkin h*ron kanssa tuli koskaan aikaa vietettyä. Eipä sillä silti olisi ollut väliä sen juttuihin, ihan omasta päästään se aina ne valheet veti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
...Yhessä asiassa äiti oli oikeassa eli se tahtoi todistaa mulle ettei mulla ole ystäviä eikä kukaan musta oikeasti välitä. Se oli ehkä ihan reilukin teko. Se v*tun K*pa todellakin oli tosi k*sipää. Turhaa senkin h*ron kanssa tuli koskaan aikaa vietettyä. Eipä sillä silti olisi ollut väliä sen juttuihin, ihan omasta päästään se aina ne valheet veti.
...Siinä asiassa äiti EI ollut oikeassa että väitti ettei hänelle tule 50-vuotisjuhlia. Kuolee muka ennen sitä. Aina se siitä paasasi melodramatisesti.
Sitten se täytti 50. Katselin vain kalenteria. Odottelin vielä seuraavaan päivään että soittaako isä. Ei soittanut. Yhä elää p*rulainen!!!
Sitten se sai jonkun sydärin tossa pari vuotta sitten ja alkoi jo melodramaattisesti kertoa juttua miten hän on "jatko ajalla". Aika tyynesti mä sivuutin aiheen ja onneksi se tajusi vaihtaa aihetta :/ - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
...Siinä asiassa äiti EI ollut oikeassa että väitti ettei hänelle tule 50-vuotisjuhlia. Kuolee muka ennen sitä. Aina se siitä paasasi melodramatisesti.
Sitten se täytti 50. Katselin vain kalenteria. Odottelin vielä seuraavaan päivään että soittaako isä. Ei soittanut. Yhä elää p*rulainen!!!
Sitten se sai jonkun sydärin tossa pari vuotta sitten ja alkoi jo melodramaattisesti kertoa juttua miten hän on "jatko ajalla". Aika tyynesti mä sivuutin aiheen ja onneksi se tajusi vaihtaa aihetta :/...Mä muuten tiesin sen! Tai no veli sai lapsen ja siitä heti mieleeni tuli äiti että voi ei, mitenköhän se reagoi?!! :DDD No, sain myöhemmin kuulla että se oli saanut sydärin ja nauroin että no joo olihan toikin tapa reagoida :DDD
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1861395Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231198- 49921
- 70890
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53800Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva51788- 56772
- 102764
- 33712
- 60709