En saanut netistä mitään selkeetä vastausta, niin olisko täällä kellään tietoa JULKISEN puolen hinnoista. Pitäs mahdollisesti käydä tutkimuksissa jatkuvan vatsan oireilun takia eli kokeita olis varmaan ulostenäyte, verinäyte ja tähystys mahdollisesti.
Eli yksinkertasesti: jos menen julkiselle puolelle lääkäriin ja nuo testit otetaan, paljonko mulle tulee laskua siitä?
Ja lisäks voikohan kelalta hakea korvausta laskuun kun tällä hetkellä on työttömänä.
Tutkimusten hintoja?
Anonyymi
1
96
Vastaukset
- Anonyymi
Poliklinikka maksu on 41,80 euroa Lääkärin vastaanotto on 21 euroa, lääkäri lähettää sinut poliklikalle tutkimuksiin niin se maksaa 41,80 euroa. Se ottaa testit, ei kai sen pitäisi enempää maksaa. Työtön saa rahat kelalta takas kun lähettää sinne laskut kun hakee toimeentulotukea niihin laskuihin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1951496Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231258- 50988
- 70940
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52853Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53840- 56832
- 102814
- 82810
- 32745