Pari hauskaa huomiota.

Palstamassamatkailun huippusesonkina sattuu ja tapahtuu.

Pääpalstafeikkineidon koko voimasuku koronoissaan, mutta ensiviikolla tapahtuu, on opiskeltu googleauton kuvamateriaalia löydetyn tyhjän tontin ja kukkulan, kuten aikanaan boxkujan täältä Chiang Maistakin.

No ensiviikolla auto vihdoin starttaa.

Toinen sammakko olikin aikamoinen kurnutus.
Eedeniä ei voi valokuvata koska googleauto on käynyt räpsäyttelemässä ja on vaara, että tulee kutsumattomia vieraita.

Onhan se tietysti hyvä piileskellä kun pelkää kutsumattomia vieraita.

Googleauto siis on käynyt valokuvaamassa haaveilluusioaltaan uuden reuna-alueen, Neidin varpaat, muovisen auringonottotuolin 450 neliöisen tolppatalon ollen taustalla, siten että se on nyt uusi este Eedenistä räps räps.

Siitä hauska tämä Neito 2010 että aina löytyy höpöhöpö ja seliseli.

No katsotaanpa mikä on ensiviikon Hua Hiniin matkan esto, kun tänne Chiang Maihin on nyt esteenä googleauto räps räps.

4

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Olipa yllätys että Senssulla on hauskaa taas. En olisi arvannut jos et olisi erikseen sanonut. Oletko muuten milloin viimeksi kertonut jotakin omasta elämästäsi "täällä thaimaassa" tai edes muistoistasi "täältä thaimaasta"
      En muista yhtäkään juttua.

• Tuskin sinun huonomuistisuudelle voi mitään enään tehdä tilanteen tässä vaiheessa, kun itse olet aivosi liottanut.

• Anonyymi
        SENSSU kirjoitti:

Tuskin sinun huonomuistisuudelle voi mitään enään tehdä tilanteen tässä vaiheessa, kun itse olet aivosi liottanut.

Ei tässä ole kyse minun muististani ja luulet taas puhuvasi rakkaallesi. Kyse on sinun tarinoiden puutteesta. Samaten Huan Arskan tarinoiden puutteesta. Ei taida olla mitään kokemusta siitä tavallisesta perhe-elämästäkään Thaimaassa jota itse suitsutit.
        Et huomaa edes pakkasia etkä maanjäristyksiä "siellä Chiang Maissa", mutta rakkaasi elämää jaksat ruotia tunnista toiseen keräten siihen lisää materiaalia muistutellen vanhasta. Alkaa varmaan olla kohta kirjan verran materiaalia kasassa? Omasi ja isäntäsi numban materiaali seitsemän vuoden ajalta sen sijaan mahtuisi taskupokkarin takakanteen.
        "Apinatemppeli on apinatemppeli ja liplattelen tässä Phuketin edustalla Siaminlahdella kuksasta kaffetta siemaillen"

Harmi vaan että Phuket sijaitsee Andamaanien puolella.

• Anonyymi kirjoitti:

Ei tässä ole kyse minun muististani ja luulet taas puhuvasi rakkaallesi. Kyse on sinun tarinoiden puutteesta. Samaten Huan Arskan tarinoiden puutteesta. Ei taida olla mitään kokemusta siitä tavallisesta perhe-elämästäkään Thaimaassa jota itse suitsutit.
        Et huomaa edes pakkasia etkä maanjäristyksiä "siellä Chiang Maissa", mutta rakkaasi elämää jaksat ruotia tunnista toiseen keräten siihen lisää materiaalia muistutellen vanhasta. Alkaa varmaan olla kohta kirjan verran materiaalia kasassa? Omasi ja isäntäsi numban materiaali seitsemän vuoden ajalta sen sijaan mahtuisi taskupokkarin takakanteen.
        "Apinatemppeli on apinatemppeli ja liplattelen tässä Phuketin edustalla Siaminlahdella kuksasta kaffetta siemaillen"

Harmi vaan että Phuket sijaitsee Andamaanien puolella.

No pistäppä tulemaan matkatarinaa niin saamme uutta ulottuvuutta, jolloin kyse on sinusta ja sinun muististasi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      27
      1528
    2. Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?

Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa
      Sinkut
      39
      1389
    3. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      12
      1335
    4. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
      NATO
      339
      1291
    5. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1245
    6. Se sinun kaipauksen kohde

Ei todellakaan käy täällä höppänä mies.
      Ikävä
      12
      978
    7. Ei ole kyllä mennyt

Kovin hyvin kun alussa pieni sekoaminen hänestä 😏
      Ikävä
      7
      921
    8. Et katso sitä

Niinkuin minua. Ehkä se luo toivetta
      Ikävä
      20
      919
    9. En muuttaisi sinusta mitään

Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul
      Ikävä
      7
      861
    10. Olet muutenkin tyhmä

Ja käyttäydyt epäasiallisesti siinä työssäsi.
      Ikävä
      71
      796
    Aihe