Mistä löydän Lievän älyllisen kehitysvamman saaneena toisen jolla ei ole koskaan ollut edunvalvontaa ja vanhemmat eivät hoida toisen Lievän älyllisen kehitysvamman saaneen käyttötilejä? Kuuluuko Lievään älylliseen kehitysvammmaan rahan arvon ymmärtäminen? Kuuluuko Lievään älylliseen kehitysvammmaan kirjaimellinen tulkinta tyyli? Kuuluuko Lievään älylliseen numerosarjojen luetteleminen ulkomuistista ruokaa tehdessä? Muistaako Lievän älyllisen kehitysvamman saaneet ihmiset ulkoa puhelinnumerot ja yli 30 sukulaisen syntymäpäivät kuten itse saan kuulla ohjaajilta jatkuvasti, että olen Alimitoittuna kehitysvamman suhteen eli ohjaajat sanoo että kaikki nämä kuuluu Autismiin. Ja Kehitysvamma lääkärit huutaa että en saa ohjaajien kanssa tulla lääkäriin samojen asioiden takia ja ohjaajat sanoo että eivät osaa ohjata minua, koska olen ADHD ja Asperger yhdistelmä ja Persoonallisuushäiriö joka on ADHD liitännäinen diagnoosi eli käytös on muuttunut. Voiko Lievän älyllisen kehitysvamman saaneet ihmiset käydä lukion, koska epäilen vahvasti että isällä on Lievä älyllinen kehitysvamma tai ADHD tai Asperger. Isäni äidillä on ollut samanlainen numeromuisti mitä minulla on nyt. Kohdataan some sivuille minua ei hyväksytä ja Espoon Me itse ryhmän vetäjä huusi minulle puhelimessa että Autismi ihminen olen, jos minulle ei kukaan kehitysvamma lääkäri suostu selvittää Autismia niin niin on todella väärin minut kehitysvamman saaneena jättää ilman vertaistuki ryhmää johon ohjaajat sanoneet minulla on suuri tarve vertaistuki ryhmään.
Lievä älyllinen kehitysvamma/ numeromuisti hyvä
Anonyymi
0
80
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1871399Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231198- 49931
- 70890
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53810Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva51798- 56782
- 102764
- 33712
- 60709