sain viikko sitten kolmannen rokotteen pfiseria , seuraavana päivänä tuli metallinen maku suuhun joka ei lähde pois . onko muilla tullut vastaavaa ja lähteekö ajan kuluessa pois ?
koronarokote
Anonyymi
6
152
Vastaukset
- Anonyymi
Ei ole tullut mitään. Kolmannesta rokotuksesta jo yli kuukausi.
- Anonyymi
Piikin jälkioireet lumetta. Suurelta osin.
https://www.iltalehti.fi/terveysuutiset/a/f8430c8a-a418-43ed-9d7a-d6297e3aa5cb- Anonyymi
Yritetään kaikin keinoin,kun on jo paskat housussa
- Anonyymi
Kun itse sain kolmanne koronarokotteen, niin vuorokauden kuluttua totesin olevani 240 kilometrin päässä rokostuspaikasta. Onko muilla ilmennyt samaa?
- Anonyymi
On. Ainakin krjoitteluista päätellen monilla injektoiduilla on pää pehminnyt.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1951506Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231268- 501003
- 70940
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52863- 58853
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53840- 102814
- 82810
- 32745