Ai nyt on jo epänormaalia

Anonyymi

13

113

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Aikamoista pällinaamojen lätinää lehdissä...kesällä kun oli hörönää niin oikein kiellettiin menemästä koronatedtiin puolen vuoden aikana koska korona saattoi näkyä positiivisena puolivuottta .j vähintään .oten täyttä shaibaa koko juttu

• Anonyymi

Olympiakisat ovella. Voi olla, että jää monella kisat väliin.

• Anonyymi

Yhdysvaltain tautien valvonta- ja ehkäisykeskuksen (CDC) keskiviikkona julkaisemassa tutkimuksessa todettiin, että kun Delta-variantista tuli hallitseva koronaviruskanta vuoden 2021 jälkipuoliskolla, rokotetut ihmiset saivat kuusi kertaa pienemmän todennäköisyyden Covid-tartuntaaan, kuin ne, joita ei oltu piikitetty.

Kuitenkin niillä, jotka olivat saaneet tartunnan koronaviruksen sen aikaisemmalla variantilla, mutta joita ei ollut rokotettu, oli 15-29 kertaa pienempi todennäköisyys saada virus. Vastaava ero havaittiin sairaalahoitoasteessa, jolloin aiempi immuniteetti antoi paremman suojan sairaalahoitoa vastaan ​​kuin COVID-rokotukset.

• Anonyymi

Rokotteilla ei tunnu olevan minkäänlaista tehoa. Tartunnat läheteneet koko ajan suurempaan kasvuun vaikka suurimmalla osalla jo 2 tai 3 piikkiä. Alkuun ilmoitettiin, että jo yhdellä rokotteella saa 95% suojan tartuntaa vastaan. No ei saatu, eikä edes toisella, eikä kolmannella. 60 miljardia maksettu tyhjästä. Korona ei edes täytä yleisvaarallisen tartuntataudin kriteereitä.

• Anonyymi

Missä kaatopaikalla sä nuoleskelet jätteitä ku kuusi virustartuntaa olet saanut vuodessa? Holtiton hölmö tunnut olevan, ei kukaan täyspäinen sairasta jatkuvasti itse aiheutettuja tauteja...

• Anonyymi

Eikö voi täällä ihan joku tehdä uskonto ryhmän? jossa voivat puhua raamatusta ymm.

• Anonyymi

Olet täysin harhainen ja sekaisin koko ihminen. Vai neljä koronaa. No kaiketi se Jesse sitten pelastaa. Epäilen. Hae apua mielenvikaisuuteesi nopsaan.

• Anonyymi

Espanjan poloisella oli ne kaikki variantit oireettomina.
      Kotitesti antaa positiivisen testituloksen heti korona piikin jälkeen 🤣

• Anonyymi

Kas kun minä en ole rokottamattomana ja maskittomana huomannut, kun yhden nuha taudin parin vuoden takaa ja oli lievä 🙂

• Anonyymi

Sama juttu. Yhtenä pvnä puolisen vuotta sitten nenä vuosi norona muutaman tunnin. Siinä kaikki. Ympärillä kyllä tuntuu olevan tätä KAUSIflunssaa. Hyvää vointia kuitenkin kaikille ja ei olla toisillemme ilkeitä. Tämä on nyt asia mikä tulee hoitaa kuntoon ja ratkaisu ei ole koronapassi ei piikit,

• Anonyymi

Missä ihmeessä koronalinkoporukassa oikein pyörit, kun olet saanut uuden tartunnan heti kun edellisen sairauden antama vastustuskyky heikkenee. Tuollainen keskimäärin 3 kk heikkeneminen on aika hurjaa, sinulla ei taida olla paljon mitään omaa vastususkykyä olemassakaan.

• Anonyymi
    • Anonyymi

Minulla ei ole ollut flunssaa tänä talvena moneen kertaan, yksi ja sama flunssa on pysynyt uskollisesti päällä jo yli 2 kuukautta.
      Välissä tuli sairastettua koronakin.
      Pitkään flunssaan ei näy edelleenkään merkkejä loppumisesta. Saa nähdä kuinka kauan kiusaa.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut

Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/
      Ikävä
      195
      1496
    2. Miettimisen aihetta.

Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.
      Ikävä
      123
      1258
    3. Mitkä on 3 viimeistä sanaa

sun ja kaivattusi viesteilyssä? Ensin sun, sitten kaivatun?
      Ikävä
      50
      988
    4. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      70
      940
    5. Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle

Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva
      Ikävä
      52
      853
    6. Just nyt mä

En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman
      Ikävä
      53
      840
    7. Hakeudu hoitoon.

En oo kiinnostunut susta.
      Ikävä
      56
      832
    8. Mikä on ollut

Epämiellyttävin hetki sinun ja kaivattusi romanssissa?
      Ikävä
      102
      814
    9. Piristä mua ystävä

Hyvä💫...
      Ikävä
      82
      810
    10. Kuinka hyvin tunnet mut?

Kerro musta mies jotain.
      Ikävä
      32