Big Bertha Original

Anonyymi

Hei! Haluaisin kuulla kokemuksia Big bertha original nettikaupasta ja tuotteista? Olen katsonut säkkituoleja/sohvia kyseiseltä sivustolta.

14

19137

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Tosi kivan setin tilasin sieltä itse ja olen ollut todella tyytyväinen.

Kannattaa näihin vaan tilata suoraan jostain muualta sisäsäkki, niin ei tule ongelmia, jos joskus haluaa pestä kankaan.

• Anonyymi
      • Anonyymi

Hintakin vähän eri luokkaa teillä....

• Anonyymi

En suosittele. Eivät näytä siltä mikä kuvissa on, selkänoja ei jää pystyyn vaan on kuin tyhjä ilmapallo alaosan päällä. Täyte on vaikea saada sotkematta sisään. Minulle tuli kaksi rahaa joissa molemmissa tussin jälkiä. Sinänsä Ok istua mutta en olisi ostanut jos olisi ollut oikeat kuvat sivuilla.

• Anonyymi

Siis rahia

• Anonyymi

Aivan uskomaton tapaus! Kaksi tilattu ja molemmat puoliksi tyhjiä tällä täytemäärällä. Ei ole kuvan mukainen tuote. Sata euroa puolityhjästä kangassäkistä, huh huh 😱

• Anonyymi

luin, että jos säkkituolit ovat liian isoja, ne tulevat tyhjinä ja ne pitää täyttää itse, täytteet tulevat paketin mukana

• Anonyymi
      • Anonyymi

Hei, vertaa edelleen vähän hintaluokkaa!! Luulen että aloittajalla ei ole aikomusta / mahdollisuutta ostaa 500e-900e säkkituolia

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hei, vertaa edelleen vähän hintaluokkaa!! Luulen että aloittajalla ei ole aikomusta / mahdollisuutta ostaa 500e-900e säkkituolia

Miksi sinä näin luulisit? Julistautuiko aloittaja jotenkin köyhäksi kommenttia kirjoittaessaan. Vastaus on ei, olipas idioottimainen oletus

• Anonyymi

Minusta hyvä nettikauppa. Tilasin sellaisen aikuskokoisen- vaalean punais -sanettisen ja on ihana!

• Anonyymi

ÄLÄ TILAA TÄÄLTÄ! Aivan järkyttävän vaikea täyttää ja koko kämppä täynnä noita valkoisia palloja...itken.

• Anonyymi

Ilmeisesti aivan hyviä, ihmiset vain valittaa täyttämisestä. Surkeita ihmisiä

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut

Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/
      Ikävä
      195
      1506
    2. Miettimisen aihetta.

Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.
      Ikävä
      123
      1268
    3. Mitkä on 3 viimeistä sanaa

sun ja kaivattusi viesteilyssä? Ensin sun, sitten kaivatun?
      Ikävä
      50
      1003
    4. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      70
      940
    5. Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle

Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva
      Ikävä
      52
      863
    6. Hakeudu hoitoon.

En oo kiinnostunut susta.
      Ikävä
      58
      853
    7. Just nyt mä

En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman
      Ikävä
      53
      840
    8. Mikä on ollut

Epämiellyttävin hetki sinun ja kaivattusi romanssissa?
      Ikävä
      102
      814
    9. Piristä mua ystävä

Hyvä💫...
      Ikävä
      82
      810
    10. Kuinka hyvin tunnet mut?

Kerro musta mies jotain.
      Ikävä
      32