Lakkoilulla olisi merkitystä, jos omistajat menettäisivät siinä rahaa. Paperiteollisuus on kuitenkin sellaisessa tilanteessa, että seisova kone ilman palkan maksua on vain hyvä juttu. Siihen ei vaikuta hetkellinen kysyntäpiikki koska paperikone kirii sen viikossa kiinni ja sitten alkaa taas sormien pyörittely.
Nyt kilpaillaan siitä, mikä kone sammutetaan viimeisenä. Suomi on takamatkalla muihin maihin nähden pitkien ja kalliiden toimitusketjujen takia. Sitä vielä ryydittää lakkoherkkä AKT.
Minulla ei ole työpaikkaa eikä osakkeita paperiteollisuudessa. Liitot saa ratkaista asian johtajien kanssa. Omisatajia liitot eivät tule ikinä tapaamaan.
Paperiliiton lakolla ei ole mitään väliä omistajille
Anonyymi
3
71
Vastaukset
- Anonyymi
Merenkulun miljardituki takaa merimiesten huippu ansiot veronmaksajien kustannuksella. Kallis merenkulku nostaa veroprosenttia rausti tukien takia.
- Anonyymi
Niin ja leppäkertut syö kirvoja.
Kiva, kun kirjoitit puutaheinää, AY politrukki.
- Anonyymi
Jos lakkojen seurauksena on nopeampi tehtaiden alasajo, niin kenen etua ammattiliitot ajavat?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2111668Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1411425- 541153
- 591087
- 721025
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva55940- 106932
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53860- 82840
- 31784