"Valta kuuluu kansalle (VKK) -puolueen puheenjohtajan Ano Turtiaisen lähettämässä vastauksessa ei otettu suoraan kantaa lasten ja nuorten mielenterveyspalveluihin tai lastensuojeluun, vaan kerrottiin ihmisten pahoinvoinnin syynä olevan etenkin koronarokotukset. Iltalehti ei löytänyt verkosta puolueen aluevaaliohjelmaa."
Lähde: Iltalehti
Niin... Jutussa on kyse siitä, miten puolueet suuntaisivat apua lapsille ja nuorille.
Turtiainen leijuu puolueineen suuremmissa sfääreissä.
Näin "kansan asialla"?
193
929
Vastaukset
Olisi kiinnostavaa kuulla, mitä te "kansa" nyt sitten ajattelette.
- Anonyymi
TruthReallyHurts kirjoitti:
Täällähän nimittäin on riittänyt näitä VKK:lle äänensä luvanneita.
Perussuomalaiset eivät ainakaan kuulu tuon kahelin valittuun kansaan! Mieshän ON oikeasti kahjo!
- Anonyymi
Ajatteleeko " kansa " yleensä mitään ?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Perussuomalaiset eivät ainakaan kuulu tuon kahelin valittuun kansaan! Mieshän ON oikeasti kahjo!
Nooo... Persujen äänillähän tuo eduskuntaan valittiin.
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä. Sinne puolueeseen perinteisesti liittyy sekopäisyys.
- Anonyymi
Saatteli jotain tyydytystä pelkästään tuosta asiattomasta ilman perusteita ja asiakysymyksiä olevasta rienaamisesta? Kun minä kritisoin siihen liittyy valtavat epäkohdat kritisoitavien toiminnassa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Saatteli jotain tyydytystä pelkästään tuosta asiattomasta ilman perusteita ja asiakysymyksiä olevasta rienaamisesta? Kun minä kritisoin siihen liittyy valtavat epäkohdat kritisoitavien toiminnassa.
Siis saatteko.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Otetaan nyt vaikka tämä rahanlappo molokin loputtomaan kitaan. Siinä Italian mafia syöksyy rahamereen tämän koronapaketin myötä. Uutinen kertoi että näiden vakautuspaketin rahojen käyttöä ei valvo juuri kukaan. Ei helvetti sanon minä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Otetaan nyt vaikka tämä rahanlappo molokin loputtomaan kitaan. Siinä Italian mafia syöksyy rahamereen tämän koronapaketin myötä. Uutinen kertoi että näiden vakautuspaketin rahojen käyttöä ei valvo juuri kukaan. Ei helvetti sanon minä.
Toisekseen punainen hallitus sitoi maamme entistä tiukemmin kommunistiseen liittovaltiokurimukseen viime kesänä. Siihen osallistui puolet eduskuntaa jotka eivät ole kansan asialla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toisekseen punainen hallitus sitoi maamme entistä tiukemmin kommunistiseen liittovaltiokurimukseen viime kesänä. Siihen osallistui puolet eduskuntaa jotka eivät ole kansan asialla.
Nämä ovat aivan eri suuruusluokkaa olevia asioita kuin esimerkiksi jonkun yksittäisen isänmaallisen edesottamukset. Tässä on kyse koko itsenäisyydestä ei enempää eikä vähempää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Perussuomalaiset eivät kuulu Anon valittuun kansaan, mutta moni entinen perussuomalainen kuuluu.
Esimerkiksi Ossi Tiihonen. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nämä ovat aivan eri suuruusluokkaa olevia asioita kuin esimerkiksi jonkun yksittäisen isänmaallisen edesottamukset. Tässä on kyse koko itsenäisyydestä ei enempää eikä vähempää.
Siis pointti tässä on tekojen suuruusluokat. Te punikit haukutte jostain yksittäisestä asiasta isänmaallisia, mutta itse kannatatte puolueita jotka lopettavat kansallisvaltiomme olemassaolon. Tässä on helkkarin iso ero.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siis pointti tässä on tekojen suuruusluokat. Te punikit haukutte jostain yksittäisestä asiasta isänmaallisia, mutta itse kannatatte puolueita jotka lopettavat kansallisvaltiomme olemassaolon. Tässä on helkkarin iso ero.
Kaikki muut kuin persut VKK ja Kd, kaikki muut eivät laita tikkua ristiin sen estämiseksi että Suomi putoaa yhä vain tiukemmin liittovaltion hyiseen syleilyyn. Päinvastoin he osin avoimesti ajavat sitä, osa kulissien takana.
Jos joku väittää että Suomi olisi itsenäinen kun sata prosenttia tulee määräyksistä muualta, hän menköön peilin eteen ja miettikööt millainen epärehellinen ihminen itselleen ja muille sieltä katsoo. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tällainen pimeyden kuilu on eu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tällainen pimeyden kuilu on eu.
Rahaa palaa lähes biljoona euroa, mutta niiden rahojen valvonta on olematonta. Ei saatana.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Rahaa palaa lähes biljoona euroa, mutta niiden rahojen valvonta on olematonta. Ei saatana.
Eikä tämä tähän tule jäämään. Älkää ihmetelkö miksi vihaan tuota systeemiä. Suomea en mutta tuota molokin kitaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikä tämä tähän tule jäämään. Älkää ihmetelkö miksi vihaan tuota systeemiä. Suomea en mutta tuota molokin kitaa.
Kun eurostoliitto aikoo vaatia laittamaan talot energiatehokkaiksi, se tarkoittaa meidänkin talossa karkeasti arvioiden viidenkymmenen-sadan tonnin remonttia. Tällaista rahaa emme saa mistään. Se tarkoittaa häätöä omasta kodista jossa olen yli 50 vuotta asunut.
Teidän punikkien on hyvä siellä lähiöissä kannattaa eurostoliittoa, kun saatte kaiken valmiiksi siellä betonibunkkereissa. On hyvä vouhkata ilmastosta kun lumet (missä vitussa se ilmastonmuutos luuraa kun lunta tulee tupaan niin vitusti) lähtee pihalta pois toisen toimesta. On hyvä litkiä lattea ja parantaa maailmaa siellä Kallion kolossa. Toista se on täällä maaseudulla jossa juuri mikään ei ole itsestäänselvyys.
Älkää vittu ihmetelkö miksi vihaan sitä kommunismia. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kun eurostoliitto aikoo vaatia laittamaan talot energiatehokkaiksi, se tarkoittaa meidänkin talossa karkeasti arvioiden viidenkymmenen-sadan tonnin remonttia. Tällaista rahaa emme saa mistään. Se tarkoittaa häätöä omasta kodista jossa olen yli 50 vuotta asunut.
Teidän punikkien on hyvä siellä lähiöissä kannattaa eurostoliittoa, kun saatte kaiken valmiiksi siellä betonibunkkereissa. On hyvä vouhkata ilmastosta kun lumet (missä vitussa se ilmastonmuutos luuraa kun lunta tulee tupaan niin vitusti) lähtee pihalta pois toisen toimesta. On hyvä litkiä lattea ja parantaa maailmaa siellä Kallion kolossa. Toista se on täällä maaseudulla jossa juuri mikään ei ole itsestäänselvyys.
Älkää vittu ihmetelkö miksi vihaan sitä kommunismia.Tämä on yksi eurostoliiton keskittämisen keino. Halutaan ihmiset pois maalta kaupunkien lähiöihin vaalikarjaksi punikeille. Minä sanon että ikinä en tule punikkeja äänestämään vaikka meidät häädettäisiin pois juuriltamme. Se aate on niin saatanallinen ollut.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älkää vittu ihmetelkö miksi vihaan sitä kommunismia.Tämän ymmärtää jos jokainen saisi tehdä talolleen vapaaehtoisesti remppaa ja vaikka kannustaen. Mutta kun kommunismi ei toimi ilman pakkoa ja hirmuhallintoa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
äänestettin liittymisestä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Määrittele itsenäisyys? Pohjois-Korean itsenäisyys? Ranskan itsenäisyys? Somalian itsenäisyys?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Perussuomalaiset eivät kuulu Anon valittuun kansaan, mutta moni entinen perussuomalainen kuuluu.
Esimerkiksi Ossi Tiihonen.Ossista ei tullut puheenjohtajaa ja vei nukkensa leikistä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaikki muut kuin persut VKK ja Kd, kaikki muut eivät laita tikkua ristiin sen estämiseksi että Suomi putoaa yhä vain tiukemmin liittovaltion hyiseen syleilyyn. Päinvastoin he osin avoimesti ajavat sitä, osa kulissien takana.
Jos joku väittää että Suomi olisi itsenäinen kun sata prosenttia tulee määräyksistä muualta, hän menköön peilin eteen ja miettikööt millainen epärehellinen ihminen itselleen ja muille sieltä katsoo.EU:ssa olemme vanhempia. En usko että suomalainen metsäläisyys ja jukuripäisyys, sisu ja sauna mihikään katoavat.
Kuinka voi hallita maata, jossa on 365 lajia juustoa, ihmetteli aikoinaan kenraali ja presidentti Charles de Gaulle.
Ei meidän kansalliset piirteet mihinkään katoa. Ja liittolaiset auttaa toisiaan hädässä. Ystäviä tarvitaan aina, vaikka VKK näyttää käyvän yhden miehen sotaa nyrkit pystyssä koko maailmaa vastaan. Anonyymi kirjoitti:
EU:ssa olemme vanhempia. En usko että suomalainen metsäläisyys ja jukuripäisyys, sisu ja sauna mihikään katoavat.
Kuinka voi hallita maata, jossa on 365 lajia juustoa, ihmetteli aikoinaan kenraali ja presidentti Charles de Gaulle.
Ei meidän kansalliset piirteet mihinkään katoa. Ja liittolaiset auttaa toisiaan hädässä. Ystäviä tarvitaan aina, vaikka VKK näyttää käyvän yhden miehen sotaa nyrkit pystyssä koko maailmaa vastaan.Turtiainen on keulakuva ja siihen päälle muutama sähläri. He kuvittelevat edustavansa koko maailmaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Itse ajatteleminen on aikaa sitten ulkoistettu someen! Nyt ei tarvitse muuta kuin peukuttaa!!
Anonyymi kirjoitti:
Itse ajatteleminen on aikaa sitten ulkoistettu someen! Nyt ei tarvitse muuta kuin peukuttaa!!
Pitkälti juuri noin on käynyt.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ajattelen huomista ja tulevaa.ja varusmiehiämme jotka vaarantaa henkensä ja tapetaan sodissa.ihan ,niinkun niittenKUULUIS kuolla,kuka sen määrää, SIITÄ ON LUOVUTTAva.
Me voidaan joistakin ja useistakin asioista luopuaJA HOIDETTAVA ASIAT NIIN ETTEI SOTAA,TULE.kun niinkun VENÄJÄKIN on suurempi maa ja esittä joitakin asioita muutettavaksi,,miksi emme tekis niin.???eikö meidän pojillamme ole mitään arvoa ,sinne laitetaan kuolemaan.jonkun mielipiteen takia,.MEemme saa tehdä niin.luovumme mieluummin jostakin muusta,kun omista rakkaista lapsistamme ,jonkun asian etee,joka ei varmasti ole poikien kuolemien arvoinen.Ei ole häpeä hoitaa asia arvokkaasti sotimatta ,ja luopua jostain. kun käy samkarihaudoilla,siellä on nuoret pojat antaneet henkens ,sikikö ,että me muut saadan olla SUOMALAISIA.OLISIMMEKO mieluummin vanaläisi kun kuolleita Suomalaisia.kannattaa oikeita sota fimejä.miten sotilaita teurastetaan mättäille.KANNATTAA MIETTIÄ KUN ISO ON VASTASSA ,ETTÄ MITEN TOIMITAAN jos jotain menetetään niin se ei saa olla ihmishenki.sota on tappamista JOPA VIIMEISEEN MIEHEEN.,JONKUN MAALÄNTIN TAKIA.Sotilashan ei ole ihminen ,se on sotilas ja kohdellaan sotilaana.,mietitäämpä sotilaiden päässä liikkuu kun tultpäin kokoajan pankaa itsemme siihen tilaan.KUN TIETÄÄ VARMASTI KUOLEVANSA.meikälaisellakin on sukua kun jalat kädet hermot ,kaikki menä nenän edestä kaatuivat.kaverit,tuskiinsa kuolivat.
SE ON YHTÄ HELVETTIÄ.,JOS EI TOTTELE NIIN OMAT PAKOTETAANTAPPAA.EI MIETÄÄN HINNASTA TÄLLÄISTA SAA TAPAHTUA. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
EU:ssa olemme vanhempia. En usko että suomalainen metsäläisyys ja jukuripäisyys, sisu ja sauna mihikään katoavat.
Ei meidän kansalliset piirteet mihinkään katoa. Ja liittolaiset auttaa toisiaan hädässä. Ystäviä tarvitaan aina, vaikka VKK näyttää käyvän yhden miehen sotaa nyrkit pystyssä koko maailmaa vastaan.EEC olisi riittänyt suomelle vapaa kauppaan euroopan kanssa. EU on kuin suojelurahaa jatkuvasti vinkuva mafia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä sinä taidat vähän Suomeakin vihata.
- Anonyymi
Täällähän nimittäin on riittänyt näitä VKK:lle äänensä luvanneita.
Electro-shock REALLY HURTS more than truth.
( = Sähköshokit sattuu enemmän kuin totuus. )
https://keskustelu.suomi24.fi/t/17002970/empsykiatriaem-ei-ole-millaan-tava - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos olisit saanut päättää mitä olisit tehnyt? Mitä siitä olisi seurannut?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Avaa kommunistinen liittovaltokurimus? Miten se näkyy omalla hyvinvointialueellasi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos joku väittää että Suomi olisi itsenäinen kun sata prosenttia tulee määräyksistä muualta, hän menköön peilin eteen ja miettikööt millainen epärehellinen ihminen itselleen ja muille sieltä katsoo.Esimerkiksi mitkä? Meillähän on omat edustajamme jotka olemme sinne äänestäneet ajamaan Suomen etuja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos joku väittää että Suomi olisi itsenäinen kun sata prosenttia tulee määräyksistä muualta, hän menköön peilin eteen ja miettikööt millainen epärehellinen ihminen itselleen ja muille sieltä katsoo.Onko meillä oma lippu?
Onko oma kansallislaulu?
Oma presidentti?
Itse valittu eduskunta?
Itse valitut EU-edustajat?
Mitä itsenäisyyteen kuuluu teilläpäin? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tämä on yksi eurostoliiton keskittämisen keino. Halutaan ihmiset pois maalta kaupunkien lähiöihin vaalikarjaksi punikeille. Minä sanon että ikinä en tule punikkeja äänestämään vaikka meidät häädettäisiin pois juuriltamme. Se aate on niin saatanallinen ollut.
Suomessa on kuitenkin paljon ihmisiä, jotka tekevät töitä sen eteen, että maaseutu pysyisi asuttuna. Noista persu ja niistä erotetuista kenelläkään ei ole minkäänlaista aikomusta tai tarvetta parantaa tätäkään epäkohtaa. Valitettavasti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Määrittele itsenäisyys? Pohjois-Korean itsenäisyys? Ranskan itsenäisyys? Somalian itsenäisyys?
Kakkea sitä saivarellaan. Miksi väitetään että nyt vielä Suomi olisi itsenäinen kun lähes kaikki päätökset tulee muualta? Silloin, vaikkakin suomettumisen aikana päätökset tehtiin itse.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen sen tuonut esille että hallitus yhdessä eduskunnan epäisanmaallisten kanssa teki tuon kohtalon iskun.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei meidän kansalliset piirteet mihinkään katoa. Ja liittolaiset auttaa toisiaan hädässä. Ystäviä tarvitaan aina, vaikka VKK näyttää käyvän yhden miehen sotaa nyrkit pystyssä koko maailmaa vastaan.Tämä naiiviuden määrä on käsittämätöntä.
Anonyymi kirjoitti:
Kakkea sitä saivarellaan. Miksi väitetään että nyt vielä Suomi olisi itsenäinen kun lähes kaikki päätökset tulee muualta? Silloin, vaikkakin suomettumisen aikana päätökset tehtiin itse.
Älä viitsi. Noloa jankutusta. Suomi on itsenäinen. Kaikkien maiden on nykyään huomioitava muiden näkemykset. Emme elä 1800-lukua.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Avaa kommunistinen liittovaltokurimus? Miten se näkyy omalla hyvinvointialueellasi?
Aina te puhutte menneestä tähän hetkeen. Minä puhun tulevaisuuden uhkakuvista jotka vääjäämättä toteutuvat. Mikään ei viittaa muuhun kehitykseen.
Anonyymi kirjoitti:
Tämä naiiviuden määrä on käsittämätöntä.
On idiottimaista kuvitella, että joku Turtiaisen tyyppinen ihminen olisi suomalaisten asialla. En tiedä miten sekaisin on ihminen, joka oikeasti niin kuvittelee.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko meillä oma lippu?
Onko oma kansallislaulu?
Oma presidentti?
Itse valittu eduskunta?
Mitä itsenäisyyteen kuuluu teilläpäin?Toistaiseksi on. Toistaiseksi. Kiiltokuva vielä on. Eduskunta on eu:n kumileimasin kohtalon kysymyksissä, toistaiseksi valitaan nämä itsensä edustajat sinne.
Anonyymi kirjoitti:
Toistaiseksi on. Toistaiseksi. Kiiltokuva vielä on. Eduskunta on eu:n kumileimasin kohtalon kysymyksissä, toistaiseksi valitaan nämä itsensä edustajat sinne.
Älä höpise. Anon väki ei saa aikaan mitään hyödyllistä. Ei mitään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Suomessa on kuitenkin paljon ihmisiä, jotka tekevät töitä sen eteen, että maaseutu pysyisi asuttuna. Noista persu ja niistä erotetuista kenelläkään ei ole minkäänlaista aikomusta tai tarvetta parantaa tätäkään epäkohtaa. Valitettavasti.
Jussi puhuu ainoana (olkoon entinen puoluejohtaja) maatalouden puolesta. Puhuuko Marin? En ole havainnut.
Anonyymi kirjoitti:
Electro-shock REALLY HURTS more than truth.
( = Sähköshokit sattuu enemmän kuin totuus. )
https://keskustelu.suomi24.fi/t/17002970/empsykiatriaem-ei-ole-millaan-tavaKoettaisit puhua asiasta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toistaiseksi on. Toistaiseksi. Kiiltokuva vielä on. Eduskunta on eu:n kumileimasin kohtalon kysymyksissä, toistaiseksi valitaan nämä itsensä edustajat sinne.
Kysymys on, kuinka kauan nämä asiat saavat olla näin. Jo nyt eurostoliiton parlamentti on kieltänyt kansalliset tunnukset.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kysymys on, kuinka kauan nämä asiat saavat olla näin. Jo nyt eurostoliiton parlamentti on kieltänyt kansalliset tunnukset.
Siis parlamentissa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kun koko ajan suunta on ollut kohtia mahdollisimman tiivistä systeemiä, mitä sen tulisi yhtäkkiä muuttamaan niin että tämä syvenemiskehitys pysähtyisi? Minä en kertakaikkiaan näe mitään sellaista.
Minun maalaisjärki sanoo että lopullinen tavoite ja tila on liuttovaltiokommunismi. Silloin Suomi on hirmstoriaa. Ei edes neukku pystynyt lopettamaan itsenäisyyttämme mutta omat koirat puree kovimmin. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kun koko ajan suunta on ollut kohtia mahdollisimman tiivistä systeemiä, mitä sen tulisi yhtäkkiä muuttamaan niin että tämä syvenemiskehitys pysähtyisi? Minä en kertakaikkiaan näe mitään sellaista.
Minun maalaisjärki sanoo että lopullinen tavoite ja tila on liuttovaltiokommunismi. Silloin Suomi on hirmstoriaa. Ei edes neukku pystynyt lopettamaan itsenäisyyttämme mutta omat koirat puree kovimmin.Siis mikä sen tulisi muuttamaan. Te ette vaan myönnä salaista intohimoanne, useat teistä. Kokoomuksen nuoret vaatii avoimesti sitä. Miksi ei kaikki vihervassut, kepulit myös?
Kepulta voi odottaa mitä tahansa. Saarikkokin päätti möläyttää että tarvitaan imaamikoulutusta. - Anonyymi
Se persukansa on hämmennyksissä ,kun puolueesta valuu jäseniä vaikka mihin väreihin. On sinimustaa ,oranssia ,kristallit,Suomen kansa ensin. Siinäpä mietitte. Heheheh.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä persuja on lähtenyt kahjo porukkaan. Oletko nähnyt gallupit. Persuille käy samat kuin aina ennenkin laareineen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei riitä " kansalla " aivoresussit.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näin juuri.
- Anonyymi
Ja suoranainen mielenvika ,joka vaatisi hoitoa. Onneksi tämä hallitus on lisännyt rahaa mielenterveystyöhön.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sano vaan.mikäs siinä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinäkö olet seiskan asialla ?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Asiaa onkin haukkua Suomen rikollisista puoluetta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Menikö vähän liioittelua puolelle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Saatko hyvän mielen vihasta ? Minä en.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älkää vittu ihmetelkö miksi vihaan sitä kommunismia.Asian voi esittää ilman kirosanoja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tämä on yksi eurostoliiton keskittämisen keino. Halutaan ihmiset pois maalta kaupunkien lähiöihin vaalikarjaksi punikeille. Minä sanon että ikinä en tule punikkeja äänestämään vaikka meidät häädettäisiin pois juuriltamme. Se aate on niin saatanallinen ollut.
Kuinka monta kirosanaa jo käytit pöllö. Opetatko ne lapsillesikin.ja muut ala arvoiset kommenttisi ?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tämän ymmärtää jos jokainen saisi tehdä talolleen vapaaehtoisesti remppaa ja vaikka kannustaen. Mutta kun kommunismi ei toimi ilman pakkoa ja hirmuhallintoa.
Oliko Hitlerkin kommunisti ja Orban ,Mussolini ,Amin. Olet tainnut lukea seiskaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näin juuri.äänestettiin oikein.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei meidän kansalliset piirteet mihinkään katoa. Ja liittolaiset auttaa toisiaan hädässä. Ystäviä tarvitaan aina, vaikka VKK näyttää käyvän yhden miehen sotaa nyrkit pystyssä koko maailmaa vastaan.VKK on hulluja varten.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siis mikä sen tulisi muuttamaan. Te ette vaan myönnä salaista intohimoanne, useat teistä. Kokoomuksen nuoret vaatii avoimesti sitä. Miksi ei kaikki vihervassut, kepulit myös?
Kepulta voi odottaa mitä tahansa. Saarikkokin päätti möläyttää että tarvitaan imaamikoulutusta.Jatkan. Milloin teillä tulisi sellainen ahaa-elämys ei nyt on tehty jotain pahaa ja suunta täytyisi kääntää? Esimerkiksi kun Italian mafia on ehkä suurin yksittäinen hyötyjä tässä lähes biljoonan potista, niin milloin ajatus sanoo ei tämä ole oikein ja että asiasta pitää nostaa helvetinmoinen äläkkä? Normaalilla oikeustajullla varustettu ihminen järkyttyy asiasta. Kukaan näistä eu-mielistelijöistä ei sanallakaan ota asiaa puheeksi vaan painaa asian villaisella.
Mitä tämä kertoo ihmisten moraalista? Normaali ihminen ajattelee että mafia kuuluu telkien taakse. Nyt heille kuitenkin suodaan taivas maan päälle eikä kukaan mitään. Tähän on tultu. Tämä on uusi normaali. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jatkan. Milloin teillä tulisi sellainen ahaa-elämys ei nyt on tehty jotain pahaa ja suunta täytyisi kääntää? Esimerkiksi kun Italian mafia on ehkä suurin yksittäinen hyötyjä tässä lähes biljoonan potista, niin milloin ajatus sanoo ei tämä ole oikein ja että asiasta pitää nostaa helvetinmoinen äläkkä? Normaalilla oikeustajullla varustettu ihminen järkyttyy asiasta. Kukaan näistä eu-mielistelijöistä ei sanallakaan ota asiaa puheeksi vaan painaa asian villaisella.
Mitä tämä kertoo ihmisten moraalista? Normaali ihminen ajattelee että mafia kuuluu telkien taakse. Nyt heille kuitenkin suodaan taivas maan päälle eikä kukaan mitään. Tähän on tultu. Tämä on uusi normaali."Milloin teillä tulisi sellainen ahaa-elämys ei nyt on.."
Siis että nyt on tehty jotain pahaa... - Anonyymi
Turtiainen on keulakuva ja siihen päälle muutama sähläri. He kuvittelevat edustavansa koko maailmaa.
Samaan porukkaan kuuluu myös persut. Yksikin höylä kertoi että EUsta pääsee eroon kun laittaa vain kirjeen Brysseliin. Kauan kesti brittien kirje. Vähintään 4, 5 vuotta. Sama näissä vaaleissa. Persu kun jyrähtää jakamot alentaa bensan ja ruuan hinnat. Taivas aukeaa. On siinä ollut nauramista meillä ,joilla reaaliteetit on tallessa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ajattelen huomista ja tulevaa.ja varusmiehiämme jotka vaarantaa henkensä ja tapetaan sodissa.ihan ,niinkun niittenKUULUIS kuolla,kuka sen määrää, SIITÄ ON LUOVUTTAva.
Me voidaan joistakin ja useistakin asioista luopuaJA HOIDETTAVA ASIAT NIIN ETTEI SOTAA,TULE.kun niinkun VENÄJÄKIN on suurempi maa ja esittä joitakin asioita muutettavaksi,,miksi emme tekis niin.???eikö meidän pojillamme ole mitään arvoa ,sinne laitetaan kuolemaan.jonkun mielipiteen takia,.MEemme saa tehdä niin.luovumme mieluummin jostakin muusta,kun omista rakkaista lapsistamme ,jonkun asian etee,joka ei varmasti ole poikien kuolemien arvoinen.Ei ole häpeä hoitaa asia arvokkaasti sotimatta ,ja luopua jostain. kun käy samkarihaudoilla,siellä on nuoret pojat antaneet henkens ,sikikö ,että me muut saadan olla SUOMALAISIA.OLISIMMEKO mieluummin vanaläisi kun kuolleita Suomalaisia.kannattaa oikeita sota fimejä.miten sotilaita teurastetaan mättäille.KANNATTAA MIETTIÄ KUN ISO ON VASTASSA ,ETTÄ MITEN TOIMITAAN jos jotain menetetään niin se ei saa olla ihmishenki.sota on tappamista JOPA VIIMEISEEN MIEHEEN.,JONKUN MAALÄNTIN TAKIA.Sotilashan ei ole ihminen ,se on sotilas ja kohdellaan sotilaana.,mietitäämpä sotilaiden päässä liikkuu kun tultpäin kokoajan pankaa itsemme siihen tilaan.KUN TIETÄÄ VARMASTI KUOLEVANSA.meikälaisellakin on sukua kun jalat kädet hermot ,kaikki menä nenän edestä kaatuivat.kaverit,tuskiinsa kuolivat.
SE ON YHTÄ HELVETTIÄ.,JOS EI TOTTELE NIIN OMAT PAKOTETAANTAPPAA.EI MIETÄÄN HINNASTA TÄLLÄISTA SAA TAPAHTUA.No natossahan Näin kävisi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä sinä taidat vähän Suomeakin vihata.
Ja kaikkia suomalaisia,ulkomaalaisia ,paitsi persuja. Tuo pikkupersu porukka luulee olevansa maailmannapa maailmankaikkeudessa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei mitenkään. Kokoomus oli päättämässä myös. Ja hyvin päättikin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Esimerkiksi mitkä? Meillähän on omat edustajamme jotka olemme sinne äänestäneet ajamaan Suomen etuja.
Ja mitä ne persut on saaneet aikaan ? Ei mitään missään koskaan.no eihän siellä kyllä kokouksissa olekaan kuin epäpätevä ope Laura joka jumaloi trumppia. Ja sahuri juopottelua ja matkustelee metsästämässä tummia tyttöjä. Sanoi 2 vuotta sitten ettei ymmärrä miten hänen äänestäjät sen sietää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näinhän se on.
- Anonyymi
Älä viitsi. Noloa jankutusta. Suomi on itsenäinen. Kaikkien maiden on nykyään huomioitava muiden näkemykset. Emme elä 1800-lukua.
Mutta persuäänestäjät luulee ,että vanha aika oli parempi. Edustajat ei luule ,mutta hyvin ovat saaneet yksinkertaisia sotkettua ja ei pidä unohtaa että nämä ovat kouluttamattomia ,ja lahkoihin kuuluvia.Jumala auttaa ,kun rukoilet ,ja muuta hömppää. Kuinka monta on rukous auttanut ,joka on esim lapsilleen toivonut parasta ,ja sitten lapsi kuolee syöpään ,henkirikokseen ,onnettomuuteen.oliko se sitten Jumalan tahto ,vai surmaajan ,rattijuopon ,huumemyyjän ,raiskaajan.auttoiko rukous ?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aina te puhutte menneestä tähän hetkeen. Minä puhun tulevaisuuden uhkakuvista jotka vääjäämättä toteutuvat. Mikään ei viittaa muuhun kehitykseen.
Kaikki menee ihan hyvin. Teitä maailmanlopun äänestäjiä on ollut aina.
- Anonyymi
On idiottimaista kuvitella, että joku Turtiaisen tyyppinen ihminen olisi suomalaisten asialla. En tiedä miten sekaisin on ihminen, joka oikeasti niin kuvittelee.
Sekaisin on
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jussi puhuu ainoana (olkoon entinen puoluejohtaja) maatalouden puolesta. Puhuuko Marin? En ole havainnut.
Jaa. Jussi sanoi että tilataan ruoka ulkomailta. Mitähän uutisia sinä seurasit ? Vai menikö aika seiskalehden parissa. Haukkumassa julkkiksia ?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä persuja on lähtenyt kahjo porukkaan. Oletko nähnyt gallupit. Persuille käy samat kuin aina ennenkin laareineen.
Näin se menee. Se on tiedetty.joka paikassa persut tappelee keskenään.jopa yrittivät tappaa oman puolueen jäsenen. Ja suunnittelivat terroritekoa kouluihin.ja kaikista rikoksista saa sulan hattuun.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja suoranainen mielenvika ,joka vaatisi hoitoa. Onneksi tämä hallitus on lisännyt rahaa mielenterveystyöhön.
Onneksi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Menikö vähän liioittelua puolelle.
Näköjään. Nuo nollat on vaikeita persuille.
Anonyymi kirjoitti:
"Milloin teillä tulisi sellainen ahaa-elämys ei nyt on.."
Siis että nyt on tehty jotain pahaa...Ei minulle ainakaan tule sellaista kokemusta. Asiat asiana.
Jännä oli nähdä, että Suomessa voi Turtiaisen tapaan höpisemälläkin saada suuren joukon ihmisiä äänestämään. Kyllä on alas tämä rotu romahtanut. Niinä joidenkin ihailemina Kekkosen aikoina ei olisi näin käynyt.Anonyymi kirjoitti:
Saatko hyvän mielen vihasta ? Minä en.
Hänen ongelmansa ovat paljon syvemmällä.
Anonyymi kirjoitti:
Siltä pitkälti näyttää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Te puhutte tästä hetkestä. Me isänmaalliset puhutaan tulevaisuuden uhista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Missä se näkyy?
- Anonyymi
Suomi ei ole itsenäinen kun lopulta kaikki päätökset tulee muualta. Ihminen, ajattele rehellisesti.
- Anonyymi
Turtiainen on keulakuva ja siihen päälle muutama sähläri. He kuvittelevat edustavansa koko maailmaa.
Vaikka koko maailma olisi jotain mieltä jostain asiasta, ei se ole välttämättä mikään totuus.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Esimerkiksi mitkä? Meillähän on omat edustajamme jotka olemme sinne äänestäneet ajamaan Suomen etuja.
Paskat ne meidän etuja ajaa. Liittovaltion etuja ajavat paitsi Persut.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko meillä oma lippu?
Onko oma kansallislaulu?
Oma presidentti?
Itse valittu eduskunta?
Mitä itsenäisyyteen kuuluu teilläpäin?On toistaiseksi. Kansalliset tunnukset ovat jo kielletyt eu-parlamentissa. Lopulta kielletään kansallisvaltiomme joulukuun kuudennen päivän vietto.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaikki menee ihan hyvin. Teitä maailmanlopun äänestäjiä on ollut aina.
Mikä viittaa muuhun kehitykseen?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Paskat ne meidän etuja ajaa. Liittovaltion etuja ajavat paitsi Persut.
Ja VKK.
- Anonyymi
On sekopäistä myös vihervassujen politiikka.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On sekopäistä myös vihervassujen politiikka.
Se politiikka mättää Suomen valtion rahaa eurostoliiton loputtomaan molokin kitaan.
Anonyymi kirjoitti:
Se politiikka mättää Suomen valtion rahaa eurostoliiton loputtomaan molokin kitaan.
Tuohan se on se kestojankutus. Sinusta ilmeisesti Suomen pitäisi jakaa rahaa Venäjälle. Sen puolestaan Turtiainen puhuu.
Anonyymi kirjoitti:
Ja VKK.
VKK ei aja yhtään mitään. Se on merkityksetön pienpuolue, jonka kannattajat elävät omassa fantasiamaailmassaan.
- Anonyymi
Eikö sinun silimät aukene millään näkemään, että kun kaikenmaaliman järjenvastaisia hunsvotti sääntöjä tulee ulkomailta suomen toteltavaksi sakon uhalla, ja suomi vielä maksaa niistä, niin mitä ihmeen itsenäisyyttä se on.
Anonyymi kirjoitti:
Eikö sinun silimät aukene millään näkemään, että kun kaikenmaaliman järjenvastaisia hunsvotti sääntöjä tulee ulkomailta suomen toteltavaksi sakon uhalla, ja suomi vielä maksaa niistä, niin mitä ihmeen itsenäisyyttä se on.
Kun valtiot tekevät yhteistyötä, niiden on pelattava samoilla säännöillä. Sinä et tunnu sitä ymmärtävän. On myös todella lapsellista kuvitella, että jos Suomi on EU:n ulkopuolella, se sitten voisi tehdä mitä vain.
- Anonyymi
Pussaa pukamiasi. Puhut kuin sekaisin oleva kuvittelija. Et tiedä edes, miten sekaisin ite oot.
- Anonyymi
Älä höpise. Anon väki ei saa aikaan mitään hyödyllistä. Ei mitään.
Paljon enemmän, kuin teikäläiset moraalittomat narsistit. Anon suorasanaisuus paljastaa teikäläisten hunsvotismin, niin sehän varmaan teistä tuntuu kuin nokkosista tehty saunavihta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Samaan porukkaan kuuluu myös persut. Yksikin höylä kertoi että EUsta pääsee eroon kun laittaa vain kirjeen Brysseliin. Kauan kesti brittien kirje. Vähintään 4, 5 vuotta. Sama näissä vaaleissa. Persu kun jyrähtää jakamot alentaa bensan ja ruuan hinnat. Taivas aukeaa. On siinä ollut nauramista meillä ,joilla reaaliteetit on tallessa.
On varmaan kivaa olla noin tyhmä pierunlöyhkä. Että oikein realiteetit tallessa. Nauru näkyy olevan liikkuvaa lajia, kun nyt me nauramme teikäläisille:)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja kaikkia suomalaisia,ulkomaalaisia ,paitsi persuja. Tuo pikkupersu porukka luulee olevansa maailmannapa maailmankaikkeudessa.
Niinhän perussuomalaiset onkin, kun sinäkään et muusta osaa änkyttääkkään, ja luulet siten kuuluvasi kärkikastiin, nosta vielä pikkurilli pystyyn, niin oot katu-uskottavampi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja mitä ne persut on saaneet aikaan ? Ei mitään missään koskaan.no eihän siellä kyllä kokouksissa olekaan kuin epäpätevä ope Laura joka jumaloi trumppia. Ja sahuri juopottelua ja matkustelee metsästämässä tummia tyttöjä. Sanoi 2 vuotta sitten ettei ymmärrä miten hänen äänestäjät sen sietää.
Kylläpä se teikäläisiä kaivelee, kun itse ette pääse pierunlöyhkästäkään eroon, ja haukkumasi ihmiset ovat moraalisesti fiksumpia kuin teikäläiset tekopyhät narsistit.
Anonyymi kirjoitti:
Kylläpä se teikäläisiä kaivelee, kun itse ette pääse pierunlöyhkästäkään eroon, ja haukkumasi ihmiset ovat moraalisesti fiksumpia kuin teikäläiset tekopyhät narsistit.
Mielenkiintoinen ajatus: moraalisesti fiksumpia... Sivistyssanoja ei kannata käyttää, jos niitä ei ymmärrä.
Anonyymi kirjoitti:
Paljon enemmän, kuin teikäläiset moraalittomat narsistit. Anon suorasanaisuus paljastaa teikäläisten hunsvotismin, niin sehän varmaan teistä tuntuu kuin nokkosista tehty saunavihta.
Mitä Ano on saanut aikaan?
Anonyymi kirjoitti:
Pussaa pukamiasi. Puhut kuin sekaisin oleva kuvittelija. Et tiedä edes, miten sekaisin ite oot.
Onpas ylevää puhetta
🤣🤣🤣
Ilmeisesti siis kaikki ihmisten pahoinvointi on jo aiemminkin johtunut koronarokotteista.
En ihmettele sitä, että ihmiset suhtautuvat Turtiaisen väkeen naureskellen.- Anonyymi
No ei sille voikaan kun nauraa.mutta hyvä että osa persuista on siirtynyt sinne. Laarin pohja vuotaa.
- Anonyymi
No pakkohan se on naureskella. Persu on aina persu ,vaikka keksisi uuden värin.
- Anonyymi
Punikki
- Anonyymi
Ei Turtiainen taida "punikki" olla. Paremminkin vivahtaa IKL:n suuntaan.
- Anonyymi
Ai tuntuuko?
- Anonyymi
En ota geeniterapiapiikkiä!
- Anonyymi
Helppohan sellaisesta on kieltäytyä mitä kukaan ei ole tyrkyttämässäkään.
- Anonyymi
Geenit on rakentuneet DNA:sta, Koronavirus ja rokotteet eivät sisällä DNA:ta. Se siitä sinun kuuluisasta geeniterapiasta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Helppohan sellaisesta on kieltäytyä mitä kukaan ei ole tyrkyttämässäkään.
Mistä pirusta tietää että Suomen hallitus ei toimisi kuin Itävallan punikit jotka pakottaa ottamaan sen myrkkypiikin?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mistä pirusta tietää että Suomen hallitus ei toimisi kuin Itävallan punikit jotka pakottaa ottamaan sen myrkkypiikin?
Punikit eivät tunne käsitettä vapaaehtoisuus.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Punikit eivät tunne käsitettä vapaaehtoisuus.
Ei he tunne, he pakottaa vaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei he tunne, he pakottaa vaan.
Kommunismi perustuu pakottamiseen.
Anonyymi kirjoitti:
Kommunismi perustuu pakottamiseen.
Eli jos kansalaisella on mitään pakkoja, se on kommunismia?
- Anonyymi
Eli jos kansalaisella on mitään pakkoja, se on kommunismia?
Taakse tämä paska väite. Tiettyjä pakkoja pitää olla kuten ajokortti. Tällaisista ihmisillä vallitsee 100 prosenttinen yksimielisyys. Koronarokote pakotus on eri asia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taakse tämä paska väite. Tiettyjä pakkoja pitää olla kuten ajokortti. Tällaisista ihmisillä vallitsee 100 prosenttinen yksimielisyys. Koronarokote pakotus on eri asia.
Ei taakse vaan taas. Toisaalta voi sen taaksekin heittää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jokainen aikuinen tervemoraalinen ihminen tietää ja tajuaa mitkä pakot ovat itsestäänselvyys yhteiskunnan toimimisen kannalta yhteiskunnassa.
Kommunisti pakottaa sellaisissa asioissa joista seuraa vain tuhoa yhteiskuntaan ja maailmaan.
- Anonyymi
Turtiaisella ei ole nyt ollut aikaa tehdä mitään vaaliohjelmaa, on pitänyt hoitaa muita kiireellisiä asioita. Siinä on kilometri poikineen vilahtanut Helsingin ja Juvan väliä suhatessa eduskunnan piikkiin.
Mutta onneksi on välillä sentään ehtinyt Juvan torille tekemään vaalityötä.- Anonyymi
Jokainen voi miettiä kannattaako äänestää valtapoliittikkoja.Olisi nimittäin ollut jo vuosia aikaa laittaa asiat kuntoon vaan eipä ole niinkun kiinnostanut.
- Anonyymi
Mitä se vaaliohjelmalla tekisi? Kyllä sen äänestäjät tietää mitä asioita se pyrkii ajamaan. Tuollaiset vaaliohjelmat on lapsellisia Ei yksikään puolue noudata tekeemäänsä vaaliohjelmaa kuitenkaan loppupelissä.
Anonyymi kirjoitti:
Mitä se vaaliohjelmalla tekisi? Kyllä sen äänestäjät tietää mitä asioita se pyrkii ajamaan. Tuollaiset vaaliohjelmat on lapsellisia Ei yksikään puolue noudata tekeemäänsä vaaliohjelmaa kuitenkaan loppupelissä.
Eli sinustako siis puolueella ei tarvitse olla mitään kantaa lasten ja nuorten ongelmiin? Riittää, kun vain vastustaa koronarokotetta?
- Anonyymi
Eli sinustako siis puolueella ei tarvitse olla mitään kantaa lasten ja nuorten ongelmiin? Riittää, kun vain vastustaa koronarokotetta?
Väitätkö ihan tosissasi ettet tiedä Anon kantaa noihin asioihin?
Se joka kuritta kasvaa se kunniatta kuolee...Ano ei kadu jos se lapsia ja nuoria joutuu kovallakin kädellä ojentamaan. Itsestään selvää että muuttaisi lainsäädäntöä siihen suuntaan että vanhemmilla täysi oikeus kasvattaa lastaan.
Tämä se poistaisi lasten ja nuorten ongelmat. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se joka kuritta kasvaa se kunniatta kuolee...Ano ei kadu jos se lapsia ja nuoria joutuu kovallakin kädellä ojentamaan. Itsestään selvää että muuttaisi lainsäädäntöä siihen suuntaan että vanhemmilla täysi oikeus kasvattaa lastaan.
Tämä se poistaisi lasten ja nuorten ongelmat.Mahtavaa. Hakataan lapset kuntoon - VKK!!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mahtavaa. Hakataan lapset kuntoon - VKK!!
Tuo on tehokkain tapa lapsi/nuori kuolee jos sillä ongelmia. Joten suomessa ei senjälkeen olisi lapsia/nuoria joilla olisi ongelmia.
Ongelmien hoito vain lisää ongelmia. Jos hoidat ongelmia väärällä tavalla. - Anonyymi
Anona kaikki aika mennyt kymmenien tuhansien uusien jäsenhakemusten käsittelemisesssä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Anona kaikki aika mennyt kymmenien tuhansien uusien jäsenhakemusten käsittelemisesssä.
Anolle on tullut erityisen paljon hakemuksia Suomen vankiloista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuo hyvä jos lapsilla/nuorilla ongelmia niin noihinhan ne yleensä päätyy. Syy tietysti se että lasten ja nuorten ongelmia hoidettu väärällä tavalla nykyään.
Todennäköisesti VKK:sta tulee suomen spesialisti puolue mitä tulee tietämykseen lasten ja nuorten ongelmista.
Ei näitäkään asioita voi koulussa opetella.
Montako entistä ongelma nuorta on muissa puolueissa. Muut puhuu asioista mistä ne ei mitään tiedä. Anonyymi kirjoitti:
Tuo hyvä jos lapsilla/nuorilla ongelmia niin noihinhan ne yleensä päätyy. Syy tietysti se että lasten ja nuorten ongelmia hoidettu väärällä tavalla nykyään.
Todennäköisesti VKK:sta tulee suomen spesialisti puolue mitä tulee tietämykseen lasten ja nuorten ongelmista.
Ei näitäkään asioita voi koulussa opetella.
Montako entistä ongelma nuorta on muissa puolueissa. Muut puhuu asioista mistä ne ei mitään tiedä.Kylläpäs heititkin hyvän vitsin.
🤣🤣🤣- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tämä se poistaisi lasten ja nuorten ongelmat.Ainakin hakkaamalla saisi vihat päälleen lapsiltaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mahtavaa. Hakataan lapset kuntoon - VKK!!
Kamalaa.meillä lapset kasvatettu rakkaudella ja neuvottelemalla. Koskaan heistä ei tullut sohvaperunoita. Ovat jokainen olleet kesätöissä ,ja halusivat työn syrjään heti. Siitä syystä Amis.hyvät on liksan ja elättävät monia sohviksia.samoin nigerialainen adoptoitu kummityttöni. Joka on valmistumassa lääkäriksi. Jota persut haukkuvat vain värin takia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja piilottelu siitä että sai tukia pöytälaatikkofirmaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siellä on eniten persuja.
- Anonyymi
Mies joka on käräjillä tuomittu lapsen hakkaamisesta tuskin on kovinkaan kiinnostunut lasten ja nuorten hyvinvoinnista.
- Anonyymi
Ja tuollaista tyyppiä nämä maamme "patriootit" haluavat valtaan?
Sellainen tyyppi on valittu, jos ei nyt kansakunnan kaapin päälle, niin sivulokeroon.
- Anonyymi
Jos ihminen on niin vieraantunut yhteiskunnasta että tarvii puolueiden tekemiä vaaliohjelmia tietääkseen mitä asioita joku puolue ajaa ollaan todella kaltevalla pinnalla. Vaaliohjelmilla pyritään saamaan ääniä.
Ei niitä tosissaan ole kirjoitettu. Ei vaaliohjelmat sido mitään puoluetta niitä noudattamaan.
Vaaliohjelmat voi olla sitä sun tätä. Sitten tosielämässä puolue saattaa keskittyä vaikkapa pelkästään Flunssan hoitoon...Unohtaen kokonaan vaaliohjelmansa.- Anonyymi
Jos Turtsilla ei kavereineen ole muuta sanottavaa kuin se että Koronaa vastaan ei tarvitse rokottaa niin ei sillä kyllä pitkälle pötki.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos Turtsilla ei kavereineen ole muuta sanottavaa kuin se että Koronaa vastaan ei tarvitse rokottaa niin ei sillä kyllä pitkälle pötki.
Ota selvää mitä Turtiainen kavereineen on mistäkin asiasta mieltä. Turha mennä lukaisemaan jonkun puolueen vaaliohjelmaa sen toivossa että sieltä se totuus löytyy.
Jos ei kiinnosta ottaa puolueista / ehdokkaista selvää on parempi jättää äänestämättä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei, vaan koronarokotteet ovat hengenvaarallisia ja että niitä tyrkyttävät poliitikot ovat Saatanan asialla! Paljon muutakin asiaa Anolla on!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo, vihervasemmistolaisten teinityttöjen papatusta kun kuuntelee, niin tietää miten asioita pitää hoitaa. :))))
Anonyymi kirjoitti:
Joo, vihervasemmistolaisten teinityttöjen papatusta kun kuuntelee, niin tietää miten asioita pitää hoitaa. :))))
Turtiainenko on siis jotenkin järkevämpi?
🤣🤣🤣- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On sillä. Lapsia saa hakata.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei, vaan koronarokotteet ovat hengenvaarallisia ja että niitä tyrkyttävät poliitikot ovat Saatanan asialla! Paljon muutakin asiaa Anolla on!
Sanoo lahkopersu
- Anonyymi
Enåä tiedä kuin sen että, sukuni kanssa lähdetään äänestämään 6 eri ehdokasta, tai paremminkin PS:n ehdokasta, jolle keskitämme äänen. Hän on korkeasti koulutettu ja ollut mm maatalouden asiantuntija, sekä lääkintäjoukoissa afrikan syrjäseudulla.
- Anonyymi
Hän onkin siis virkistävä poikkeus Persujen joukossa.
No niin on.
- Anonyymi
Turtiaisen visio on täysin selvä. Valehteleminen kansalle on loputtava, samoin korruptio,omanedun tavoittelu ja holtiton talous.
- Anonyymi
Sehän loppuis, kun Ano menis myymään grilliinsä makkaraperunoita! Kertaheitolla!
Vastaukset ovatkin erittäin valaisevia. Ongelmana tosin on jälleen ja yhä erottaa toisistaan vakavissaan olevan Turtiaisen kannattajat ja humoristit, joita täällä pyörii.
Ajatus siitä, että jokin "puolue" keskittyy pelkästään vastustamaan oman maan viranomaisten toimintaa on mieletön. Ja miten kummassa puolue voisi hoitaa yhtään mitään yhteiskunnallisia asioita, jos ainoa viesti on se, että Koronaa vastaan ei tarvitse rokottaa ja varotoimet ovat turhia.- Anonyymi
Turtiainen on sairas sekopää, ei kukaan normaali ihminen puhele niin "pehmoisia " kuin Turtiainen, ja jotkut onnettomat vieläpä uskovat noita sekoiluita.
- Anonyymi
"Ajatus siitä, että jokin "puolue" keskittyy pelkästään vastustamaan oman maan viranomaisten toimintaa on mieletön."
Tuota mää oon venäjän oppositiollekkin koittanut opettaa Keskittyisivät tärkeimpiin asioihin kuten maansa lasten ja nuorten ongelmien ratkomiseen esimerkiksi. Anonyymi kirjoitti:
"Ajatus siitä, että jokin "puolue" keskittyy pelkästään vastustamaan oman maan viranomaisten toimintaa on mieletön."
Tuota mää oon venäjän oppositiollekkin koittanut opettaa Keskittyisivät tärkeimpiin asioihin kuten maansa lasten ja nuorten ongelmien ratkomiseen esimerkiksi.Et ilmeisesti halua käsittää sitä, että Suomi ja Venäjä ovat varsin erilaisia valtioita sekä hallinnon että viranomaistoiminnan osalta?
- Anonyymi
Hormoneja ottanut puhuu myrkkypiikeistä sano.
- Anonyymi
Tietää mistä puhuu siis?
- Anonyymi
Ano on hormoonihirmu. Aivot nolla
- Anonyymi
mielenterveys ongelmat on hallitus lanseerannut vaaliteemaksi.
ja lasten mieli järkkyy kun on rikottu
koti uskonto ja isänmaan periaatteet.- Anonyymi
Lasten mieli järkkyy teistä maailmanloppua odottavista vanhemmilta
- Anonyymi
Turtitiaislaiset ei ole tehneet vaaliohjelmaa, kun kerran tietävät vastaukset kaikkiin kysymyksiin.Ne on kattonu Kummelia ja vaihtaneet Kanadan tilalle omansa : KORONA! Eipä sitä tyhmille muuta tarvikaan.
Varmaankin Anolle kiusallista, kun kysyttiin lasten - ja nuorten hyvinvoinnista,
nehän on aika mitättömiä, ei edes tappelussa pärjää.- Anonyymi
Jos meillä on nuori jota toinen nuori pistää kunnolla pataan. Niin pitääkö meidän muka silloin järjestää myös tuo pataan laittava nuori ongelmiin.
Yhden ongelmissa olevan nuoren asemastahan meillä olisi silloin 2 nuorta ongelmissa...
Ei lasten ja nuoten ongelmat vähene jos toimenpiteet lisää ongelmissa olevien määrää. Anonyymi kirjoitti:
Jos meillä on nuori jota toinen nuori pistää kunnolla pataan. Niin pitääkö meidän muka silloin järjestää myös tuo pataan laittava nuori ongelmiin.
Yhden ongelmissa olevan nuoren asemastahan meillä olisi silloin 2 nuorta ongelmissa...
Ei lasten ja nuoten ongelmat vähene jos toimenpiteet lisää ongelmissa olevien määrää.Mitä ihmettä sinä oikein selität? Kyllä lasten ja nuorten ongelmat ovat paljon monimutkaisempia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei lasten ja nuoten ongelmat vähene jos toimenpiteet lisää ongelmissa olevien määrää.Tarkoitin että lapset ja nuoret ei pärjää Anolle, sen takia Anokaan ei heistä piittaa.
Anonyymi kirjoitti:
Tarkoitin että lapset ja nuoret ei pärjää Anolle, sen takia Anokaan ei heistä piittaa.
🤣🤣🤣
- Anonyymi
Laadukasta uutisointia, vahvistaa sen, että äänestin oikein VKK !
https://positv.fi/videot/uutiset-jakso-18/- Anonyymi
Voi sua
- Anonyymi
Jos on lusikalla annettu, niin ei voi kauhalla ottaa.
On aina yhtä hupaisaa haastaa näitä ihmisiä heidän väitteidensä suhteen: Turtiaisen kannattajat, rokotedenialistit, itänaapurin trollit, mv-fanit..
Kenestäkään heistä ei ole edes auttavasti ottamaan kantaa väitteisiinsä. Kysyypä heiltä lähes mitä tahansa, heiltä ei vastauksia tipu. Ainoa reaktio on useimmiten kiukuttelu höystettynä nimittelyllä.
Toki on niinkin, että nämä ryhmät ovat osittain päällekkäisiä ja lisäksi vakavissaan olevia ressukoita ei erota niistä pökäleistä, jotka vain piruilevat täällä huvin vuoksi.Lopputulos on kuitenkin sama: ei keskustelua.
- Anonyymi
Ei sinulla ole mitään "eväitä" millä haastaa rokotekriittiset. Vastaa linkittämällä klaus Svabin ja Bill Gatesin sanomaa ja sitten vielä linkitä niitä kanavia, jotka kannattavat niiden ehdotuksia niin katsotaan, onko ne järkeviä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei sinulla ole mitään "eväitä" millä haastaa rokotekriittiset. Vastaa linkittämällä klaus Svabin ja Bill Gatesin sanomaa ja sitten vielä linkitä niitä kanavia, jotka kannattavat niiden ehdotuksia niin katsotaan, onko ne järkeviä.
Jutuillesi nauravat puuhevosetkin.
🥳🥳🥳🤗🤗🥳😃😃😃😍😍😀😀😁😁🤣🤣😱😱😭😭😅😅 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jutuillesi nauravat puuhevosetkin.
🥳🥳🥳🤗🤗🥳😃😃😃😍😍😀😀😁😁🤣🤣😱😱😭😭😅😅Osui ja upposi!! :)))
- Anonyymi
Korona on Anolle siunaus ja erityisesti se uskoontulo toi uusia faneja, joita on helpompi vedättää.
Ketkuilun ja suhmuroinnin se kyllä osaa itse, verovapaat kilometrikorvaukset 9 kk 12 000€ vaikka asunto Taka-Töölössä ja yli 70 000€ valtion tukirahaa maskituotannon aloittamiseen kuntosalitoiminnan mentyä puihin. Ja sai erotessaan vielä puoluetuestakin sen persuille annetun osuuden.
Ei oo vastuuta Anolla, ei valtaakaan. Sehän kuuluukin meille, suomalaisille.- Anonyymi
Jos haluat tulea Putinin meinikiä, äänestä persuja, se on varminta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos haluat tulea Putinin meinikiä, äänestä persuja, se on varminta.
Ai minä, en tasan äänestä mitään noista persuista ja niiden sirpaleista.
Syöttöporsas Anosta saisi tuhtia koiranruokaa. Mutta ettei vaan koira saisi yliannosta hormooneita.
- Anonyymi
Sopii mennä koittamaan miltä lihas tuntuu jos on varaa. Se ei itke julkisuudessa jos joku vähän tuttavallisesti selkään taputtaa suojatiellä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sopii mennä koittamaan miltä lihas tuntuu jos on varaa. Se ei itke julkisuudessa jos joku vähän tuttavallisesti selkään taputtaa suojatiellä.
Eihän se kävele mitään suojateitä pitkin, se ajaa taksilla parin sadan metrin matkatkin.
Anonyymi kirjoitti:
Ihan oikeastiko sinä kuvittelet, että tappelemalla ratkeaa se, kuka on oikeassa?
- Anonyymi
Täällä päin on kansalla selkeä käsitys Turtiaisesta. Eikä ole käsitys kovin herraa mairitteleva.
Suurin osa kansasta joko ei edes tunne koko tyyppiä tai sitten nauraa hänelle. Muutamille hän on jonkinlainen Jeesus-hahmo, joka pelastaa kaikki
🤣🤣🤣
- Anonyymi
Siellä hulluudessa
- Anonyymi
Anoilla on Suomessa noin kolme kannattajaa. Eivät he tänne eksy.
Rotta, opettele laittamaan linkit niihin lähteisiin, joihin räksytyksessäsi viittaat.
- Anonyymi
Ano on maksettu putinisti.
Onkohan Turtiaisen tähti jo vähän laskussa. Edes MV ei enää fanita.
Toivottavasti puolueen sotevaltuutetuilla on edes jotakin järkevää sanottavaa.
Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih577270Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7273479Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1621758Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.3411757- 841395
Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens841361- 911270
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631237Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2611235- 811144