Mikä on jyväskylän viihtyisin bussipysäkki? Asialliset perustelut!
Missä viihdyt?
17
65
Vastaukset
En ole matkustanut bussilla miesmuistiin mutta sanoisinpa että esim palokassa. keskustassa yms on juoppoja ja huumeidenkäyttäjiä ilmeisesti miehittämässä pysäkkejäkin
- Anonyymi
Eli matkustat ja kyttäät ketä pysäkeillä on
- Anonyymi
Tuo mun lähipysäkki on taatusti se viihtyisin, aina saan olla siinä omassa rauhassani bussia oottaessa. Sitähän mä en sitten kerrokaan missä se on että saan edelleenkin olla rauhassa. Senverran sanon ettei ole lähelläkään mitään Kankitietä mistä täällä jatkuvasti kouhkataan.
- Anonyymi
Eli olet siellä keljon takapajulassa missä ei koirakaan hauku
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eli olet siellä keljon takapajulassa missä ei koirakaan hauku
No ei ole kyllä sielläkään :D :D
- Anonyymi
Ai bussipysäkillä pitäisi oikein viihtyä
- Anonyymi
Kyllä nämä kyylärit istuu bussi katoksessa lystikseen kun eivät muuta keksi
- Anonyymi
Siinähän nuo olla möllöttävät tarttauspisteen ja piättärin välissä.
- Anonyymi
Varsinkin sinä
- Anonyymi
En mie siulta vie sitä möllöttämisen illoo. Miula on tärkeempee tekemistä.
- Anonyymi
Mikä se on mukavampaa, kuin kaunis kesäaamu pysäkillä, auringon ensi säteiden lämmittäessä kasvoja. Linnut visertävät lähikoivussa ja Urhonkadulla vietetty rauhallinen yöuni on virkistänyt mielen.
- Anonyymi
Minähän kerroin jo itse, ei sinun tarvitse papukaijana toistaa, Mauno.
- Anonyymi
Kaikki pysäkit on viihtyisiä, mistä vaan pääsee pois Jyväskylästä. Yöks mikä paikka
- Anonyymi
Eikö kaupunki tarjoa töitä, Mauno? (kirkuvaa naurua)
- Anonyymi
Minä viihdy paremmin veneen alla kuin bussipysäkillä.
Lumi peittänyt koko veneen niin tosi hyvä tuulen suoja. Ihan kotoisa paikka.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos271538Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa391429Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly121335Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3391301Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681245- 12988
- 7941
- 20929
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul7881- 71806