Ois ideana perustaa nuorisolle AY-Mafia liike. Jolla ne voi lakkoilla perusopetus järjestelmää vastaan. Ainakin mulle kerrottiin, että koulussa opiskelu on työtä. Niin miten semmosen liikkeen tekeminen onnistuu?
Miten perustetaan oma AY-Mafia liike?
3
81
Vastaukset
- Anonyymi
Tuostahan se lähtee..
https://www.prh.fi/fi/yhdistysrekisteri/yhdistyksen_perustajalle.html - Anonyymi
Peruskoulussa tehtäväsi on opetella lukemaan, laskemaan, kirjoittamaan ja syömään haarukalla ja veitsellä.
Jos et halua oppia sellaisia asioita, voit toki lakkoilla, mutta silloin tuhlaat aikaasi.
Jos haluat tehdä ajallasi jotain muuta, tee se kouluajan ulkopuolella.
Siihen on tarjolla mm. liikuntaharrastuksia, taideharrastuksia jne.
Jos haluat opiskella vapaa-ajallasi, sekin on mahdollista.
Peruskoulussa opitaan olemaan myös yhdessä toisten kanssa. Koulumaailma ei ole helppo, joten mieti miten haluaisit käyttää aikasi. Aloita vaikka miettimällä sitä. - Anonyymi
Keräät ensin viisi hankalinta ja laiskinta tyyppiä kasaan. Sitten käytte ostamassa paljon pullaa ja limua. Seuraavaksi menette jonkun huoneeseen istumaan ja sanotte kaikille, että ei käy, ei kiinnosta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2091608Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1391358- 541123
- 72995
- 52969
- 106912
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52903Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53850- 82830
- 31764