Syö vaahtokarkkeja ja keittelee sinapinsiemenistä itselleen keittoa, nimittäin hernekeittoa. Sen jälkeen hän kokoaa vaahtokarkit yhteen paikkaan ja hyppii niiden päällä, kunnes ne on länässä.
Vaahtokarkkivalas elää laumassa, mutta lauman käydessä ahtaaksi, se etsii uuden pesimäalueen viereisen pilkullisen keltahäntäkengurun virestä. He lisääntyvät munien kookkaita munia, joista kuoriutuu keltaraitamursu. Keltaraitamursut vihaavat vaahtokarkkivalaita. Heidän ollessaan läheisessä kosketuksessa, he hyökkäävät uhmakkaasti heiluttaen häntäänsä merkiksi, että kohta tulee turpaan!
Vaahtokarkkivalas
7
84
Vastaukset
En nyt jaksanut koko tekstiä lukea, mutta tuo kuvaus läskistä vaahtokarkki valaasta sopii hyvin kehen tahansa suomalais naiseen.
Lisäksi vielä Suomi naisten kusipäinen ylimielisyys luulee olevansa maailman napa. Hirveä ero kauniisiin ja hyvän tuulisiin ruotsalaisiin fitness naisiin.- Anonyymi
Delfine on vain katkera kun suomalaiset naiset eivät halia tuollaista henkisesti epävakaata luuseria😂😂
Itsellä on kaunis suomalainen nainen joka vielä nuori 🤷♂️ Perhosvaikutus kirjoitti:
Eihän nyt maailman onnellisimmassa maassa voi olla onnettomia ihmisiä.
Tieteellinen testi: Luopa The Sims simulaatiopeliin hahmoja, joilla on kaikki tarpeellinen ja sitten poista ovi. Jätä simsit taloon. Sen jälkeen paina pikakelausta, äläkä ohjaa hahmoja - katso miten käy.
- Anonyymi
Perhosvaikutus kirjoitti:
Tieteellinen testi: Luopa The Sims simulaatiopeliin hahmoja, joilla on kaikki tarpeellinen ja sitten poista ovi. Jätä simsit taloon. Sen jälkeen paina pikakelausta, äläkä ohjaa hahmoja - katso miten käy.
Koska en ole antanut rahojani ylikansalliselle peli-yhtiölle en voi tuollaista koittaa.
Kerrotko muutamalla rivillä mitä tapahtuu? Anonyymi kirjoitti:
Koska en ole antanut rahojani ylikansalliselle peli-yhtiölle en voi tuollaista koittaa.
Kerrotko muutamalla rivillä mitä tapahtuu?Jos ikääntyminen on pois käytöstä, niin hetken kuluttua simsit lopettaa syömisen, suihkussa, käynnin, virtsaa/ulostaa alleen, siivoamisen, laskujen/postien hakemisen/maksamisen, ei mene itse nukkumaan ennen kuin nukahtaa seisoalteen ja kuolee ennenaikaisesti.
Perhosvaikutus kirjoitti:
Jos ikääntyminen on pois käytöstä, niin hetken kuluttua simsit lopettaa syömisen, suihkussa, käynnin, virtsaa/ulostaa alleen, siivoamisen, laskujen/postien hakemisen/maksamisen, ei mene itse nukkumaan ennen kuin nukahtaa seisoalteen ja kuolee ennenaikaisesti.
Tästä on tehty videoita YouTubeen. :)
https://youtu.be/bDPKeBxpUsI
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa722467En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos361799- 101654
Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3721587Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly181552Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681407- 1091166
- 121128
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul91094- 201009