Sanomattomilla huokauksilla Pelastat Syntinen !!

Anonyymi

Huokailet ja itket , huokailet ja itket suuressa tuskassa Herran kanssa ..

Ei ole mahdollista rukoilla niinkuin rukoilla pitäisi, kunnes saat voiton , tai voitto saapuu Herralta, jos et rukoilet Hengessä ja Totuudessa.
Vanhat rukoilijat jotka olivat löytäneet Herra ja Hänen Henki,, rukoili näin läpi yöt surupuvuissa, kunnes Voitto tuli ja sielut pelastui.

Room. 8
26 Samoin myös Henki auttaa meidän heikkouttamme. Sillä me emme tiedä, mitä meidän pitää rukoileman, niinkuin rukoilla tulisi, mutta Henki itse rukoilee meidän puolestamme sanomattomilla huokauksilla.

5

117

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kyllä kait sä tiedät Rakas ? Että kun sä istut polvilla Herran edessä Huutaen kerjäen kyyneleet valuen itkien suuressa tuskissa sieluista, niin Herra pelastaa heidät.

Et kait sä meinaat päästä sun Uskonnottomia tuttuja , kavereit, Ystäviä, ja sukulaiset helvettiin ?
      Puhumatta sun vihollisia jotka sinun tulis Rakastaa !!

• Anonyymi

Kaikesta rukoilemisesta huolimatta jokainen ihminen on itse vastuussa itsestään. Ei ulkopuolisen ihmisen rukoilu pelkästään auta vaan ihmisen täytyy itse myös tulla Jumalan puoleen. Ketään ei voi pakoittaa ottamaan vastaan pelastusta.

• Rakas !!!
      Finney sanoi että hänellä ei ollut sanoja , vain huokauksia ja kyyneleitä kun rukoili uskonnottimien sielujen puolesta suuressa tuskassa kunnes pelastuivat.
      Se oli synnytystuska se !!!

• Anonyymi
      • Ei kukaan Rakas tulee omiin voimiin Herran luo . Vaan aina on niin että , Herra vetää suurissa synnytystuskissa ja Voimalla ylhältä , kun joku on suostunut rukoilemaan sun puolesta , kovissa tuskissa ja hiessä .
        Se on sotataistelu henkiä vastaan joka Herra käy voimansa kautta esirukouksissa niissä uskovissa , jotka suostuvat olemaan Herran käytössä. Sanomattomilla huokauksilla ja kyynelten läpi Jumala vetää niissä esirukoilijoita , sieluja puoleen.
        Että joku tulee Herran luo on täysin Herran työ alusta loppuun ..

Rakas . Etkö ymmärrä että sun linkissä ? Joku on rukoillut tuon ihmisen puolesta että hän ottaa vastaan Jeesusta. Ei se ole tuon ylpeän joka käskee rukoilla syntinen rukousta. Ei ole varma edes että tuo ylpeä pääsee Taivaaseen sanoi Paavali..

Fil. 1
        15 Muutamat tosin julistavat Kristusta kateudestakin ja riidan halusta, mutta toiset hyvässä tarkoituksessa:
        16 nämä tekevät sitä rakkaudesta, koska tietävät, että minut on pantu evankeliumia puolustamaan,
        17 nuo toiset taas julistavat Kristusta itsekkyydestä, epäpuhtaalla mielellä, luullen tuottavansa minulle murhetta kahleissani.
        18 Vaan mitäpä tuosta, kunhan Kristusta vain tavalla tai toisella julistetaan, joko näön vuoksi tai totuudessa! Ja siitä minä iloitsen, ja olen vastakin iloitseva.
        19 Sillä minä tiedän, että tämä on päättyvä minulle pelastukseksi teidän rukoustenne kautta ja Jeesuksen Kristuksen Hengen avulla,
        20 minun hartaan odotukseni ja toivoni mukaan, etten ole missään häpeään joutuva, vaan että Kristus nytkin, niinkuin aina, on tuleva ylistetyksi minun ruumiissani kaikella rohkeudella, joko elämän tai kuoleman kautta.
        21 Sillä elämä on minulle Kristus, ja kuolema on voitto.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut

Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/
      Ikävä
      185
      1364
    2. Miettimisen aihetta.

Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.
      Ikävä
      123
      1178
    3. Mitkä on 3 viimeistä sanaa

sun ja kaivattusi viesteilyssä? Ensin sun, sitten kaivatun?
      Ikävä
      48
      884
    4. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      70
      880
    5. Just nyt mä

En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman
      Ikävä
      53
      800
    6. Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle

Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva
      Ikävä
      50
      766
    7. Hakeudu hoitoon.

En oo kiinnostunut susta.
      Ikävä
      53
      732
    8. Kuinka hyvin tunnet mut?

Kerro musta mies jotain.
      Ikävä
      33
      702
    9. Piristä mua ystävä

Hyvä💫...
      Ikävä
      60
      699
    10. Mikä on ollut

Epämiellyttävin hetki sinun ja kaivattusi romanssissa?
      Ikävä
      97
      690
    Aihe