Mersu V6 diesel teki maailmanennätyksen!

E 320 CDI

World Record for Mercedes E 320 CDI

* 100,000 miles at an average speed of 224.823 km/h

* Record distance equal to four times around the world

* Extreme endurance test for the Mercedes-Benz E 320 CDI, 30 days of relentless, round-the-clock punishment

* Proof of the outstanding performance of the diesel particulate filter

* World-record run under constant FIA* supervision

http://www.germancarfans.com/news.cfm/newsid/2050502.003

6

2432

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kääntää tuon suomeksi?
      Ja kerro myös, mitä olivat muut kilpailijat ja miten menestyivät.
      Kyllähän noita kritiikittömiä mainoslauseita aina löytyy...

• lukematta

Tarkemmin lukematta, kyseessä ei liene kilpailu vaan ns. kestotesti.

Eli kaasu pohjassa 160 000 km. Aikanaan ainakin Saab 9000 Turbo 16 teki saman (100 000 km) Talladegassa USA:ssa.

Saab ei tosin päässyt yhtä kovaan keskinopeuteen.

• E 320 CDI

Kolme FIA:n täysin summassa valittua ja sinetöityä vakio E-sarjan 320 CDI:tä suorittivat 30 päivää kellon ympäri kestäneen maanpäällisen helvetin Texasissa ilman mitään vikoja. Autot tekivät jokainen kertaalleen maailmanennätykset 50.000 mailin, 100.000 km ja 100.000 mailin sarjassa. Sekä muita ajoja, ks. taulukko. Yhteensä nämä kolme autot ajoivat 482.802 km 205-225 km/h vauhdissa ilman suorituskyvyn laskua jatkuvassa FIA:n valvonnassa.

Mercedes-Benz yksinkertaisesti KESTÄÄ. Mutta hei, Skodahan voitti Mersun Auto-Bildin testissä viime kesänä. Miksei tehdä samaa koetta Skodalla?

• annas
        E 320 CDI kirjoitti:

Kolme FIA:n täysin summassa valittua ja sinetöityä vakio E-sarjan 320 CDI:tä suorittivat 30 päivää kellon ympäri kestäneen maanpäällisen helvetin Texasissa ilman mitään vikoja. Autot tekivät jokainen kertaalleen maailmanennätykset 50.000 mailin, 100.000 km ja 100.000 mailin sarjassa. Sekä muita ajoja, ks. taulukko. Yhteensä nämä kolme autot ajoivat 482.802 km 205-225 km/h vauhdissa ilman suorituskyvyn laskua jatkuvassa FIA:n valvonnassa.

Mercedes-Benz yksinkertaisesti KESTÄÄ. Mutta hei, Skodahan voitti Mersun Auto-Bildin testissä viime kesänä. Miksei tehdä samaa koetta Skodalla?

ku mietin miks sitä testiä ei oo tehty skodalla.... hyvä ku sillä pääsee normaalia ajoo 160tkm saati sit kaasu pohjas..

• kirsi

Kyllä Mersu on Rautaa :)

• blackmagictiger

ja olen digannut jo 20v-21v mersuja < erityisesti e ja s-sarjan malleja

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?

Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa
      Sinkut
      97
      2821
    2. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      36
      1839
    3. Ei ole kyllä mennyt

Kovin hyvin kun alussa pieni sekoaminen hänestä 😏
      Ikävä
      10
      1804
    4. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
      NATO
      382
      1670
    5. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      21
      1611
    6. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1447
    7. Olet muutenkin tyhmä

Ja käyttäydyt epäasiallisesti siinä työssäsi.
      Ikävä
      119
      1257
    8. Se sinun kaipauksen kohde

Ei todellakaan käy täällä höppänä mies.
      Ikävä
      13
      1176
    9. En muuttaisi sinusta mitään

Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul
      Ikävä
      9
      1146
    10. Et katso sitä

Niinkuin minua. Ehkä se luo toivetta
      Ikävä
      20
      1039
    Aihe