Propagandaa täynnä tämän päiväinen convoy-mielenilmaus. En aio katsoa yhtäkään mielenilmausta enää. Eilinen riitti kertomaan missä mennään. Surullista.
Convoy( corona voyage)
9
66
Vastaukset
Aikamoinen kaaos koko Convoy. Ja eivät todellakaan olleet saman asian takana. Kyse ei ole mistään oikeasta kansanliikkeestä. Striimaajia oli useita ja jokainen levitti oman maailmankuvan mukaista lähetystä paikan päältä. Ja ne ei totisesti olleet objektiivisia. Edes Ylen striimi ei ollut objektiivinen. Miksi kukaan ei haastatellut niitä flättäreitä. Olisin mielenkiinnolla kuunnellut, miten he perustelivat paikalle tulon. Itse kun en flättärinä näe hyväksi osallistua tuollaisiin sekaporukoiden miekkareihin. Kaikki eivät edes tienneet, miksi olivat tulleet paikalle. Yhden mielestä se oli kiva perhetapahtuma. Toinen tuli huumorilla ja kolmas halusi valvontaa enemmän rajoille, kuin ihmisten valvontaan. Eli oli ns. ”rajat kiinni” tyyppi. Takissaan hänellä oli kansallissosialistisia tunnuksia ja jaloissaan metrohousut. Vain muutama askelma taaempana oli hyväuskoinen maahanmuuttajajoukko hokemassa muun porukan kanssa sanaa ”vapaus”.
Nämä näin useilta eri striimeiltä, joita paikan päältä lähetettiin.Tässä kohtaa haluan sanoa vain että ÄLÄ MIETI! Olisi niin paljon helpompaa vain laittaa ne vaaleanpunaiset aurinkolasit silmille ja katsoa miten kaikki on ihanaa ja hauskaa. Valitettavasti se on vaikeaa, koska tajuan miten suurin osa ihmisistä on ihan kujalla. Tämä nyt kuitenkin on tilanne, eikä voi muuta kuin rukoilla korkeampaa. Tätä voi verrata eräänlaiseen sadonkorjuuseen. ;)
- Anonyymi
"Edes Ylen striimi ei ollut objektiivinen." Tuo kertoo tarpeeksi kirjoittajasta.
- Anonyymi
Perhosvaikutus kirjoitti:
Tässä kohtaa haluan sanoa vain että ÄLÄ MIETI! Olisi niin paljon helpompaa vain laittaa ne vaaleanpunaiset aurinkolasit silmille ja katsoa miten kaikki on ihanaa ja hauskaa. Valitettavasti se on vaikeaa, koska tajuan miten suurin osa ihmisistä on ihan kujalla. Tämä nyt kuitenkin on tilanne, eikä voi muuta kuin rukoilla korkeampaa. Tätä voi verrata eräänlaiseen sadonkorjuuseen. ;)
Ongelma syntyy kun aletaan rukoilemaan tai uskomaan salaliittoteorioita. Eipä niissä juuri eroa ole ja kumpikin sopii erityisesti rokotevastaisille kuten helluntalaisille.
Mutta nyt meni kyylä hiukan pieleen. Anonyymi kirjoitti:
Ongelma syntyy kun aletaan rukoilemaan tai uskomaan salaliittoteorioita. Eipä niissä juuri eroa ole ja kumpikin sopii erityisesti rokotevastaisille kuten helluntalaisille.
Mutta nyt meni kyylä hiukan pieleen.Mikä ongelma on rukoilemisessa? Sehän on ihan suositeltavaa kaikille! Pöh ja pah. Jos salaliittoteoriat olisi nimellä Pörnillön hajatelmat, niin uskoisiko niihin monikaan? Ei varmaan kukaan edes lukisi niitä.
Anonyymi kirjoitti:
Mutta nyt meni kyylä hiukan pieleen.😂😂😂😂😂
- Anonyymi
Nämä ovat niitä suomalaisia talebaaneja. Asia ei ole niin tärkeä vaan se ilkivalta, varastaminen, räyhääminen, pahoinpitely ja uhkaaminen.
Seuraavana vuorossa toisten ihmisten autojen polttelu, kauppojen ryöstely ja anarkia. Hyvän? Asian puolesta tämä on oikeudettua. Jos puutut tähän niin selkään tulee! - Anonyymi
Suomen poliisi antoi itsestään maailmalle kovin kielteisen kuvan - sen vuoksi vähensivät ihmisten hakkaamista ja autojen särkemistä.
Videoita runsaasti Suomesta ja kannatusta Kanadasta varsinkin.
Pitävät ihan veljeskansana monet. On täältä Suomesta muuttanutkin sinne moni.
https://rumble.com/vu5cji-australia-and-finland-trying-to-shut-down-trucker-convoy.html?mref=6zof&mrefc=4
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa452053En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos311650Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly141434Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3511416Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681295- 91291
- 121088
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul7981- 81972
- 20959