Voiko lastensuojelun työntekijä kysellä tietojani aklinikalta ilman lupaani ja alati sinne soitella?.he sanoivat minulle ja miehelleni että heitä kiinnostavat vain seulat.ja seulat on normaalisti aina ennenkuin lapsi tulee ja olen erikseen pyytänyt että ottavat seulat kun lapsi lähtee.aklinikalta soitetaan heille heti jos on jtn ongelmaa tai huolta.
Lastensuojelu
6
1270
Vastaukset
- Anonyymi
Toivottavasti tilanteesi muuttuu.
- Anonyymi
Ei ne toivomalla muutu; "lastensuojelun" viranomaiset pakkohoitoon
- Anonyymi
Jokaisessa terveyden hoito yksikössä on vaitiolo velvolisuus. Lastensuojelu tai ylensä sosialivirasto tai edes lähisukulaiselle ,puolisolle: Ilman asiaakan lupaa ei LUOVUTETA TIETOJA.Yksilön oikeutta rikotaan jos luovutetan tiedot.Eri asia on jos on holhouksen alaisena laissa vahvistettu aikuisen holhous ja edunvalvonassa,tiedot henkilöstä saa vain edunvalvoja.
- Anonyymi
Tee rikosilmoitus poliisille lastensuojelusta ja ko. hoitotahosta
- Anonyymi
Kiellä tietojesi luovutus kaikissa viranomaitahoissa ilman lupaasi.
Toki jos olet a-klinikalla, siihen lienee syynsä ja toivottavasti tilanteesi paranee, tsemppiä. - Anonyymi
Ei oikeutta-.mikäli tietoja annetaan syyllistytään rikokseen, tee tutkintapyyntö poliisille.
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1861395Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231198- 49921
- 70890
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53800Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva51788- 56772
- 102764
- 33712
- 60709