En osaa kirjoittaa Lievän älyllisen kehitysvamman saaneena lyhyesti viestejä ja lyhyesti kirjeitä enkä osaa puhua selkeästi hitaasti ja selkokielen sanoilla kaksois diagnoosi ihmisenä. En tiedä kumman te muut huomaatte minun kirjoitusten perusteella vaikean ADHD eli MBD oireyhtymän vai Lievä älyllinen kehitysvamma? Ohjaajat väittää, että minulla kaikkiin ongelmiin Kehitysvamma puolella on muka vaikea ADHD syynä, josta syystä Kehitysvamma käyvät ohjaajat eivät osaa ohjata koska minulla muka vaikea ADHD on vahvin oireinen diagnoosi? Onko totta, että vaikea ADHD on vaikeaa erottaa Lievästä älyllisestä kehitysvammasta? Ja jos joku jolla on Lievä älyllinen kehitysvamma jos se on aikaisemmin elämässä tuntenut toisen Kehitysvamma puolella jolla on vaikea ADHD ne kirjottaa, että eivät halua olla meidän vaikean ADHD asiakkaiden kanssa kaverina yksikin Lievän älyllisen kehitysvamman saanut mies meni soittaa minun vammaissosiaali työntekijälle, että pelkää minua. Jos Lievän älyllisen kehitysvamman saanut kysyy jotain ja minä ADHD ihmisenä vastaan ja se kysyy yhtä samaa ADHD ihmisenä kostoksi kirjoitin, että minä en halua kirjoittaa sille Lievän älyllisen kehitysvamman saaneelle yksin asuvalle kirjoitin, että vastaa puheluun eli muuten kävelen sen ovelle jossa asuu jos ei vastannut uhkasin selvittää sen asuntolan jne sitten oli soittanut minun vammaissosiaali työntekijälle, että pelkää minua. Miksi Kehitysvamma omaiset eivät voi kertoa nykyään etukäteen tietoa omilla lapselle, että kaikilla kehitysvamma puolen asiakkailla ei ole oikeasti Lievä älyllinen kehitysvamma vaan joiden Vaikean ADHD saaneiden vanhemmat haluavat Lievän älyllisen kehitysvamman siksi, että meitä vaikean ADHD saaneita ei halua vankilaan joka olisi minulle tullut ajat sitten, jos äitini ei olisi suostunut lääkärin ehdotukseen. ADHD suhteen on todettu, että tulee hapen puutteesta synnytyksen yhteydessä ja äidin nikotiini taso on yksi ja myös vaikean ADHD saaneet saa matalat syntymä pisteet kuten Lievän älyllisen kehitysvamman saaneet vauvat. Ja ohjaaja joka on opiskellut ADHD juttua sano että jos minulla on vaikea ADHD se on perinnöllinen eli epäilen että isällä on selvittämättä Lievä ADHD muoto . olen 2010 mummulle tästä Lievän älyllisen kehitysvamman saaneena sanonu myös aikaisemmin, että isälläni on aivan samaa jossain määrin hermostuu ahdistuu, masennus ei kuuntele puhuu päälle kuten minä. Jos saan antaa näistä kahdesta diagnoosista toisen pois Lievän älyllisen kehitysvamman pidän kuka haluaa vaikean ADHD jossa on ihmisuhde taidot nolla tasolla?
Ongelma kehitysvamman saaneena
Anonyymi
0
<50
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1871399Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231198- 49931
- 70890
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53810Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva51798- 56782
- 102764
- 33712
- 60709