Loppuu niin missä mummoja voi pyörittää, kun covit loppuu???
K-niskako ?
9
912
Vastaukset
- Anonyymi
Nauttikaa elämästä ja pyörittäkää itsenne haudan poveen.
- Anonyymi
Kaikki aikanaan pääsee,ei kannata kiirehtiä.
- Anonyymi
Kohtapuoliin alkaakin oikea wanhojen tanssit. Vanhaherra Putin kutsuu vastahakoisen seinäruusun täti Ukrainan parketille liukkaissa lakeerikengissään. Kestääkö vanhaherra pystyssäkään? Murskaantuuuko peräti täti Ukrainan painon alle? Samaan aikaan mummo Kiina pyörähtelee maailman hyväkuntoisten urheilijoiden kanssa. Päästääkö heitä kotimaihinkaan vai pitääkö panttivankina, ja kutsuukin vetreän neiti Taiwanin parketille? Nyt on jännityskertoimet kohdillaan. Täällä seinänvierustoilla pidätetään henkeä jännityksestä.
- Anonyymi
Kinkkubingo jatkuu sitten jossain muualla, Forssan naiset kulkee nenät pystyssä, parempi mennä tyrkylle.
- Anonyymi
Se naisten viesti pirulaut, olis haarojansa venyttänyt.
- Anonyymi
Mummoilla on suuret vehkeet, ja haarat venyy, sinne on helppo törkätä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mummoilla on suuret vehkeet, ja haarat venyy, sinne on helppo törkätä.
Minä löysin morsiamen Kukkapään katuvaloista,pääsin talosta naamaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä löysin morsiamen Kukkapään katuvaloista,pääsin talosta naamaan.
heh heh katuvalot taitaa olla kutuvalot. Tais olla viimeinen, että haku jatkuu. Se on mentävä isompaan kaupunkiin, kun täällä on vain jämät jäljellä.
- Anonyymi
Vieläkä on Koskeniska pystyssä, kun ei ole tullut käytyä, ennenvahaan sieltä piti ottaa sillointällöin ritolat.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2091628Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1401394- 541133
- 721005
- 541005
- 106922
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52903Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53860- 82830
- 31764