Enää ei tarvitse arvailla mitä UPM haluaa.
Sama muille, ja hallelujaa.
Jotkut luuli että vuoden 1918 ajat on menneisyyttä ja se aika ei enää palaa, mutta sitä UPM nyt kuitenkin haluaa.
Jussi Pesonen oli telkkarissa
9
171
Vastaukset
- Anonyymi
Pistä vaan sauna lämpiämään ja nauti saunalisästä......
- Anonyymi
Oot sä s tanan tyhmä! Lähes kaikilla aloilla on lauantai lisä. Se, että se on paperin sopimuksessa saunalisän nimellä ei asiaa muuksi muuta.
Tiedätkö tomppeli kuinka suuri päivä se lauantai oli 1700-1800 luvuilla sepille. He eivät lauantaina töitä tehneet. Moisen ehdottaminenkin sai he suuttumaan. Tämän jälkeen saattoi olla, että seppä ei hänelle suostunut mitään tekemään. Saattoipa siitä olla muidenkin ammattilaisten kanssa ongelmia.
- Anonyymi
Kyllä Supon pitäisi varmuudeksi ottaa demarit tarkkaan seurantaan, ties mitä terroristi-ajatuksia siellä viljellään kuten aikanaan 1917. Liekö itse asiassa poliisin varautuminen ollut ääridemareiden uhan vuoksi?
- Anonyymi
Vieläkö Supo ottaa lahjuksia Issiltä?
- Anonyymi
1918 ei ollut telkkareita, vertaus ontuu.
- Anonyymi
Kas kun et vertaillut suomalaisia palkkoja tai sosiaaliturvaa kehitysmaihin...
- Anonyymi
Saahan upm haluta mitätahansa mut 1918 ei palaa koskaan, onko ay liike saanut sinut täysin sekaisin manibuloitua ?
- Anonyymi
Selkeästi huomaa että niitä punakapinallisia olisi pitänyt teloittaa reilummin, siinä mielessä viittaukset ovat kohdillaan.
- Anonyymi
Onko teillä siellä neuvotteluissa ne valkeat rätit käsivarressa?
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2091618Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1401384- 541133
- 721005
- 54995
- 106912
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52903Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53860- 82830
- 31764