A uraajat liikkeellä

Anonyymi

Sysmän ajoväylät on niin hienosti uritettu, että asialla täytyy olla A-luokan uraajat.

7

1027

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ja B-luokan kommentoija

• Anonyymi

Liittymät ainakin Pihlajamäellä tosi siistit, ei lumivalleja.
      Lämpimät kiitokset.

• Anonyymi

ne on nääs uraohjuksia varten, niitä jotka aamuvarhaisella kiitää vähintään tuplasti sallittua nopeutta kylän läpi, ottamatta huomioon ettei pihoista ja sivuteiltä tulevat näe heitä kinosten takaa, monta lähipiti tilannetta on ollut.

• Anonyymi

Sysmässä keskustan asfaltti on jo niin kulunut , että talvella urasyvyydet vain syvenee ! Ei se auraajien vika ole jos on uria kun teiden pinnat pinnat ovat jo loppuun kuluneita ! Polannetta tulee jo väkisinkin !

• Anonyymi

Onko rahat loppu ? Vai miksei pihoja ja teitä enää aurata ! Vai odotellaanko jo kevättä , että aurinko tekee tehtävänsä !

• Anonyymi

Opettele kirjoittamaan ja tekemään lumityöt itse, jos auraajaan ei ole rahaa!

• Anonyymi

Tässä on sen verran tullut viimeaikoina liikuttua Etelä-Suomen kaupungeissa ja pienemmilläkin paikkakunnilla, että voi todeta Sysmässä aurauksen toimivan huomattavasti paremmin kuin keskimäärin. Aloittaja on todennäköisesti mallia uuninpankkopoika jolle edelleen äiti tekee ruuat ja iskä lumityöt, ja siihen rajoittuukin käsitys yhteiskunnasta ja sen toiminnasta. Jos vaikka kävisit kaupungissa ja tapaisit vaikka naisen, tosin todennäköisesti tässä tapauksessa maksullinen on aino realistinen vaihtoehto. Loppuisi tuo tietämättömyyden mukanaan tuoma ininä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut

Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/
      Ikävä
      188
      1419
    2. Miettimisen aihetta.

Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.
      Ikävä
      123
      1208
    3. Mitkä on 3 viimeistä sanaa

sun ja kaivattusi viesteilyssä? Ensin sun, sitten kaivatun?
      Ikävä
      50
      948
    4. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      70
      900
    5. Just nyt mä

En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman
      Ikävä
      53
      810
    6. Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle

Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva
      Ikävä
      51
      808
    7. Hakeudu hoitoon.

En oo kiinnostunut susta.
      Ikävä
      56
      792
    8. Mikä on ollut

Epämiellyttävin hetki sinun ja kaivattusi romanssissa?
      Ikävä
      102
      774
    9. Piristä mua ystävä

Hyvä💫...
      Ikävä
      69
      748
    10. Kuinka hyvin tunnet mut?

Kerro musta mies jotain.
      Ikävä
      33