Olen 54 v. Hoikka ukm. Miehinen sukupuolielin-koolla ei väliä- on alkanut kiinnostaa. Ois kiva vaikka runkkailla kimpassa salaa mielellään 60 v. Miehen kaa. Myöskään kropan koko ei oo tärkee. Ei mulloo paikkaa, paitsi auto. Enkä pääse liikkeelle kovin helposti. Kiihottais vaan kovin tehdä kaikkee kivaa. Pääkaupunkiseutu on reviiri. Tänne ei vissiin saa laittaa kik osoitetta?
Runkkuseuraa
13
884
Vastaukset
- Anonyymi
Moi 54 ukm. Samat harrastukset alkaneet kiinnostaa. Olen urheilullinen ukm 59.
- Anonyymi
Pitäis kai sit törmää jotenkin?
- Anonyymi
Sun pitää lopettaa lääkkeiden väärinkäyttö mutta taitaa olla liian kova pala purtavaksi!
- Anonyymi
Sinähän se lääke asiasi parhaiten tiedät!
- Anonyymi
Sitäkö sinä päivät pitkät työntelet mutta harrastukset itse kullakin!
- Anonyymi
No niinpäs kerroitit muttei haitaa mitään kun se jo muutenkin tiedetään!
- Anonyymi
Heissan, mukava olis tavata vaikka hotellin saunassa. Lähteä huoneeseen ihaniin touhuihin...
- Anonyymi
Entäs jos nyt?
- Anonyymi
Samat mieliteot minullakin. Nyt talvella se vaan ei ole niin paljon paikkavaihtoehtoja. Cruisingmap.net ;stä olen pari kertaa onnistunut löytämään seuraa. ukm60 Vantaa
- Anonyymi
Hoikka 54 ukm. Vielä tässä: iamherejust on kik
Maaliskuun viimeisellä viikolla Tampereella hotellissa. Olis kiva nähdä iso kalu kovana.
- Anonyymi
Tehkää tandem hyppy idiootit!?😁😁
- Anonyymi
Aloit sitten apinoimaan ku et muuta keksinyt?
Ketjusta on poistettu 75 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos271558Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa391549Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly131353Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3411319Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681255- 121008
- 7971
- 20929
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul7901- 71826