Donetskin "patriootti" Janus Putkonen - tuo suuri Suomen syöj... eikun ystävä sanoo niin MV:ssä.
Ei pelkoa sodasta!
26
76
Vastaukset
Kun JP niin sanoo, sen täytyy olla totta. Länsimaissa ovat asiat ihan hirveän retuperällä. On Koronarokotteita ja väestöltä on viety vapaus ja asiat ovat TODELLA huonosti.
- Anonyymi
Mutta kun vasuri ei tekee aiheesta aloituksen sen täytyy totta. Nimittäin huvikseen ei vasuri jotain hänen mielestään epämiellyttävää sano. Esimerkiksi huvikseen ei ylekään puhu jotain negatiivista esim. maahanmuutosta, jos se ikinä sellaista suostuu edes tekemään.
- Anonyymi
Ai länsimaissako vain ? Oletko lukutaitoinen vai muutenkin vain vajaa ?
Mutta ONNEKSI on Venäjä, tuo kaikkien demokratioiden esitaistelija ja idoli. Siellä ei ole ongelmia, tai jos on, ne ovat pahojen länsimaiden aiheuttamia!
Iloitkaamme siis yhdessä nyt. Ei tarvita Natoa eikä uusia hävittäjiä eikä varmaan armeijaakaan! Ystävämme Janus Putkonen lupaa niin, joten nyt voimme rauhassa keskittyä Convoy-toimintaan Suomessa.
Hallelujaa! Kiitos Janus!
🤣🤣🤣- Anonyymi
Hyvin sanottu
- Anonyymi
Onko tämä Janus joku vajaamielinen ?
- Anonyymi
Eikö Biden siis saakaan sotaansa?
- Anonyymi
TruthReallyHurts kirjoitti:
Ei varmasti, kun Janus niin sanoo. Janus TIETÄÄ. Onhan hän patriootti.
Putkonen on ollut alusta asti oikeassa.
https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/f458802c-5b0b-42a4-a404-a64008133934 - Anonyymi
TruthReallyHurts kirjoitti:
Ei varmasti, kun Janus niin sanoo. Janus TIETÄÄ. Onhan hän patriootti.
Bidenillä menee vuosi pilalle, jää jo osittain luvattu sota saamatta, pääsisi Venäjälle viemään demokratiaa.
Se onkin USA:lta onnistunut mm. Lähi-idässä.
Demokratian puolesta! Anonyymi kirjoitti:
Putkonen on ollut alusta asti oikeassa.
https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/f458802c-5b0b-42a4-a404-a64008133934Putkonen puhuu mitä sattuu. Tai siis sitä, mitä maksaja käskee puhua.
- Anonyymi
ISn tähtireportteri Arja P on niin hyvä että on p'äässyt Putinin pään sisään ja kertoo mitä meidän nyt täytyy ajatella.. On se......
- Anonyymi
Suomalaisraukat, kyllä nyt hermostuttaa ja raivostuttaa, kun ei sitä sotaa saatu, vaikka toiveet oli mahtavat!
Siltä osin olen kyllä samaa mieltä, että Suomen kannattaa ottaa mallia USAn sosiaalipolitiikasta ja koulutusjärjestelmästä. Ne ovat paljon paremmat, kuin puolisosialistisessa Suomessa. Samoin eläkkeiden karttuminen on parempi, kuin suomalaisilla työttömillä!- Anonyymi
Usassa ei ole mitään hyvää ,eikä Venäjällä.
- Anonyymi
Sota on peruttu.
Sipsit ja kolat takaisin kaappiin. - Anonyymi
No eikö Janus ole oikeammassa kuin sinä kohkaaja sun muut sodalla lietsojat?
Taidatte suorastaan toivoa sotaa, vaikkapa sen takia että saisitte edes joskus olla oikeassa.
Olet todella nolo.- Anonyymi
Ei vaan siksi että sitä olisi kiva katsoa livenä telkkarista kajarit täysillä
ja pari koppaa Karjalaa vieressä sekä tietysti sipsejä ja lenkkimakkaraa.
Kunnon ACTIONIA!
Paljon jännempää kuin esim: Kotikatu, Salkkarit homoineen tai
joku "Olen julkkis -päästäkääminut kotiin heti".
- Anonyymi
Yle ensimmäiset uutiset keskiviikkona 16.02.2022 mikä tulee jäämään päivämääränä historiankirjoihin
"se on sota nyt" - Anonyymi
Aiempana olevaa siteeraten syynä ovat Ukrainassa olevat amerikkalaiset:
https://fi.wikipedia.org/wiki/Ukrainan_kielet
Niitä lienee muuttanut sinne viime vuosina paljonkin? - Anonyymi
Donetskin patriootti Anus Putkinen tuo suuri pulunnussija.
Eipä ollut Putkonen ihan oikeassa. Kaikkea ne tuplat teetättävätkin...
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6564740Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o202245- 1031414
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos221314- 861289
Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia1261084Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel671026Jos saan sinut elämääni
niin minun täytyy nukkua ihan ensimmäiseksi 2vk putkeen. Sopiiko se sinulle? Väsynyt olen ollut ja niin levollinen olo75945Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi252935- 65906