Onko muutosta näkynyt?

Anonyymi

Kesällä kuntavaaleissa persut sai peräti 10 valtuutettua. Voiton myötä persuille tuli kaupunginhallituksen (Erola) ja kaupunkikehityksen ja teknisen valiokunnan (Rönkkö) puheenjohtajuudet. Onko tapahtunut muutosta Orimattilan asioissa? Anna kiitosta ja moitetta jos siltä tuntuu.

12

638

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Pakko sanoa että ei mitään muutosta. Sama meno jatkuu kuin oli kokoomukse aikana.

• Anonyymi

Hillotolppa saavutettu. Kaikki hyvin.

• Anonyymi

Olen seurannu kunnan touhuja. Ei ole havaittavissa muutosta entiseen. Kai se hillotolppa sitten ratkasee ettei enää ole sitä perus suomalaista potkua.

• Anonyymi

Palaan kokomuksen riviin

• Anonyymi

Niin meilläkin takasin entiseen puolueeseen. Poika sai yli puhuttua äänestään.persuja sillä että nyt saahaan muutos aikaan Orimattilassa. Paskat.

• Anonyymi

Pidetään Orimattila oikeilla raiteilla. Satsataan Hennaan sillä se pelastaa paikkakunnan. Kokoomus on parasta.

• Anonyymi

Meillä keskustassa puhaltaa nyt komiat tuulet. Siitä kertoo ykkös tähti Riittan iso äänimäärä aluevaalissa. Tietää hyvää Orimattilalaisille.

• Anonyymi

Rahaa omiin kuntoiluihin on ainakin osattu pyytää. Hyviä päätöksiä ja yhteistyökykyä odotellessa. Anna mun nauraa.

• Anonyymi

Empä osaa muuta sanoa kuin että on tiet aurattu heikommin kuin entis aikaan. Ilmeisesti urakoitsijalla liian vähän vehkeitä käytössä ja isot alueet. Joku voisi puuttua tähän.

• Anonyymi

Nykyisin ei ole lumen auraajia, on vain lumen siirtäjiä ajo väylältä taloliittymiin. Ennen osattiin hyödyntää esim lumilinkoa lumen nostoon tien reunaan. Nyt Ajellaan vain etukauha alhaalla hullunvauhtia eteen päin. Ainakin se vihreän traktorin omistaja. Liian isot alueet annettu yksille yrittäjille.Ei siinä kerkeä yhdenpäivän aikana edes kaikkea lumea siirtää.

• Anonyymi

facebookissa valtuutetut puolustelevat kilpaa omia ja toistensa tekemisiä kaupunkin palkkalistoilla.

• Anonyymi

Onks ne persuja vai kehtaako muutkin rehvastella?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut

Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/
      Ikävä
      188
      1409
    2. Miettimisen aihetta.

Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.
      Ikävä
      123
      1198
    3. Mitkä on 3 viimeistä sanaa

sun ja kaivattusi viesteilyssä? Ensin sun, sitten kaivatun?
      Ikävä
      50
      938
    4. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      70
      900
    5. Just nyt mä

En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman
      Ikävä
      53
      810
    6. Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle

Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva
      Ikävä
      51
      798
    7. Hakeudu hoitoon.

En oo kiinnostunut susta.
      Ikävä
      56
      782
    8. Mikä on ollut

Epämiellyttävin hetki sinun ja kaivattusi romanssissa?
      Ikävä
      102
      774
    9. Piristä mua ystävä

Hyvä💫...
      Ikävä
      64
      731
    10. Kuinka hyvin tunnet mut?

Kerro musta mies jotain.
      Ikävä
      33