Leijona on lihansyöjäpeto joka tappaa ruuakseen suuria karhujakin isompia eläimiä.
Karhu on puoliksi kasvissyöjä .
Leijona voittaisi karhun .
Leijona voittaa karhun
7
95
Vastaukset
- Anonyymi
Karhu ei ehtisi tehdä mitään kun leijona olisi jo sen kurkussa.
- Anonyymi
Leijonalla tiukka paikka.
Rene Fasel heijaa Venäjälle joten suomi pojille vihelletään turhia jäähyjä... Siihen se kaatuu..... - Anonyymi
Oikeassa olin . Leijona voitti karhun.
- Anonyymi
Suomessa ei ole leijonia. Karhuja kylläkin.
- Anonyymi
Suomenkin alueella ehkä on ollut leijonia kauan sitten mutta jääkausi hävitti niiden fossiilit täältä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Suomenkin alueella ehkä on ollut leijonia kauan sitten mutta jääkausi hävitti niiden fossiilit täältä.
Luolaleijonan muinainen elinalue on kiinni Suomen alueessa. Eli oli niitä täälläkin.
- Anonyymi
soittaakohan putin onnitteluja Niinistölle ? hieman epäilen onko pikkumiehellä munaa...
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1861395Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231198- 49921
- 70890
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53800Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva51788- 56772
- 102764
- 33712
- 60709