Nimittäin nyt ei tule jeesus, vaan tulee Vladimir Putin. Ei päästy 110 vuoteen itsenäisyyttä suomessa. Ukraina näytti, miten käy, kun Neuvos... anteeksi Venäjä päättää ottaa jonkin maan hallintaansa. Ennustaja en ole, mutta hyvä arvaamaan. Ennen kesäkuuta, suomi on vallattu Venäjän toimesta. Valtaukseen ei mene montaa päivää, mutta joukkojen siirtoon menee. Suomella olisi ollut jonkinlainen toivo, jos oltaisiin ajoissa liitytty Natoon, valitettavasti näin ei ole käynyt. Olen tosi surullinen, on ollut hienoa olla Suomalainen, hienoa ollut asua itsenäisessä maassamme. No saamme taas Karjalan liitettyä suomen kanssa samaan maahan, valitettavasti Venäjän nimellä. Surullista, niin surullista, mutta tulevaisuutta.
Oletko valmis
4
110
Vastaukset
- Anonyymi
Menes nyt nukkumaan.
- Anonyymi
Ai niin kuin Ukrainalaisetkin keskiviikkoiltana. Lueskelin että kovasti olivat diskoissa vielä edellispäivänä. Saat vapaasti pitää minua hörhönä, kunnes .......... en olekaan. Ihan sama mulle.
- Anonyymi
Ohos, mitäs se Venäjä tuolla tarkoittaa. ``Venäjän ulkoministeriö uhkaa Suomea ”vakavilla sotilaallisilla seurauksilla”, jos liitymme Natoon – IL`` Tuntuuko vielä, että pitäis mennä nukkumaan. Nyt kannattaa jo alkaa miettimään haluaako olla venäläinen, vai vaihtaako asuinmaata. Ihan vaan vinkiksi.
- Anonyymi
Hallitus pitää kokouksia ensin parikymmentä että voiko kansalaisille jakaa aseet kun venäjä on jo nousemassa maihin. Sitten onkin jo liian myöhäistä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1851384Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231188- 49911
- 70890
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53800Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50776- 56772
- 101741
- 33702
- 60699