Kuten otsikossa mainittu. Aloitteleva motoristi olen. Ei ole moottoripyöräkorttia, mutta kovasti kurssille mieli tekis ikäkin riittäs isompaan A:han. Ja(Melkein)ainut kokemus kaksipyöräisistä on oma polkupyörä. Kiinnostais tuo Enduropyörä jolla taittas työmatkat maantiellä ja mettäpolkuja vois koluta vähän pitemmälle ku pelkillä jaloilla, eli olisko se valinta kurssin jälkeen Enduropyörä? Mikä olis aloittelijale hyvä pyörä, merkki/malli/koko?
"Aloittelija"
3
571
Vastaukset
Tommonen Suzukin 650 V-Storm vois olla passeli peli noin alkuun.
- pölhö
katuenska ransalppi ole sitten hyvä tuolla metsässä. kolomepoolikas dr o hyvä kans. ni ja varateero on pikkase kankia tuolla metäs. osta piikki. ahrika vin on tehty ahrikan savanneille, ei suamen mehtiin...
mitä sä siis halluut oikeesti? - kokemusta on
Suosittelen kevyttä pyörää,esim honda NX250 tai Yamaha XT350.Ovat nelitahtisia pieniruokaisia ja niillä voi poiketa metsätielläkin.Itsellä on ollut molemmat pyörät,olivat varmoja pelejä tienpäällä.Osatkin olivat edullisia ja niitä löytyi tarvikekaupoista.Näillä on hyvä alkaa harrastus,myöhemmin voit ostaa isomman 500-650.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa722467En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos361799- 101654
Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3721587Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly181552Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681407- 1091166
- 121128
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul91094- 201009