Kukas tuolla eilen iltapäivällä veteli mopolla/kevytmoottoripyörällä ilman kypärää ylinopeutta ympäri kyliä? Punainen mopo jossa kauheat äänet ja useita vaarallisia ohituksia. Koitin pysäyttää että voisin puhua vähän järkeä, mutta kuski ei ollut aikeissa pysähtyä. Kyllä pian tulee henkilövahinkoja jos ympäri kylää vedetään jäisillä teillä luultavasti n. 100km/h ilman kypärää. Olen vain huolissani nuorten terveydestä ja ettei kellekkään sattuisi mitään. Kannattaa suoraan varmaankin ilmoittaa poliisille jos näkee vielä, kyllähän siinä vielä muidenkin hengen vaarantaa, ja nuoret eivät välttämättä ymmärrä mahdollisia tekojensa seuraamuksia, kunnes poliisi niistä huomauttaa mahdollisesti sakolla tai jopa rekisterikilven ja kortin pois viemisellä.. Rekisteritunnusta en saanut ylös, koska kilpi oli väännelty ns. piiloon, jos oikein näin. Hetken ajelin takana kunnes hirveää vauhtia ohitti jäisellä tieosuudella edessä ajavan kuorma-auton. On toki järkeviäkin nuoria vielä jäljellä, mutta kaikilla ei ole järkeä päässä. En ihmettelisi vaikka joku vetäisi autolla yli, jos tämmönen pelleily jatkuu täällä Sysmän raitilla
Mopolla hurjastelu
5
1049
Vastaukset
- Anonyymi
Näin tuon saman ja mielestäni se oli venäjältä pakeneva putin.
- Anonyymi
Ei ollut pyörän omistaja joka ajoi vaan kaveri lähti ”vähän” koeajolle ilman lupaa..
- Anonyymi
Kyllä pitäisi teidän nuorten pitää vähän parempaa huolta pyöristänne, rikosilmoitusta käyn kirjaamaan kohta, jos ei lopu, rek.nro kun on jo selvillä,, äiti ja isä ostanut kalliit vehkeet ja ei pidetä yhtään huolta!!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä pitäisi teidän nuorten pitää vähän parempaa huolta pyöristänne, rikosilmoitusta käyn kirjaamaan kohta, jos ei lopu, rek.nro kun on jo selvillä,, äiti ja isä ostanut kalliit vehkeet ja ei pidetä yhtään huolta!!
Kyllä, rekisterinumeron avulla taisikin jo löytyä kyseisen kuskin äitin nimi, ei muutakun yhteyttä ottamaan, Fonectasta löytyi puhelinnumerokin. En viitsi tässä niitä levittää, mutta jokainen voi itse käydä tarkistamassa
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1871399Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231198- 49931
- 70890
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53810Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva51798- 56782
- 102764
- 33712
- 60709