Nyt ei ole kukaan enää maininnut sitä 75.000 tuhatta missään. Onkohan jo maksettu?
Tekikö kukaan teistä valitusta hallinto-oikeuteen?
11
1019
Vastaukset
- Anonyymi
Kyllä persvako pörisee.
- Anonyymi
Mahtaahan se harmittaa kun korvauksia maksetaan 2x keskiverto sysmäläisen vuositulojen verran, mutta koettakaas jo päästä yli.
- Anonyymi
Olisi hyvä, että vähennettäisiin kj:n palkasta, aiheuttamisperiaatteen mukaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mummoa ei voi koskaan syyttää mistään, kysykää vaikka häneltä itseltään. On syyntakeeton.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olis hyvä ja olis hyvä. Ei muuta kun perehtymään miten asiaan tulisi muutosta.
- Anonyymi
Hallinto-oikeuteen valittaminen maksaa, ei ole ilmainen juttu, jos tulee kynsille.
- Anonyymi
Kaikki on suhteellista, maksaahan se nytkin eikä kuntalaiset tiedä miksi. Tulisihan edes selville, mitä on tyritty.
- Anonyymi
Ei meistä ole kukaan valittanut, miksi pitäisi, olemme kilttejä!
- Anonyymi
Vielä on aikaa valittaa. Älä hätäile.
- Anonyymi
Minä en turhasta valita!
- Anonyymi
Kunnanhallitus vahvistaa maanantaina valtuuston kokouksen 7.2.2022 päätökset lukuunottamatta pykälää 6. Taitaa olla hallinto-oikeudella taas pähkäiltävää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1881419Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231208- 50948
- 70900
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53810Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva51808- 56792
- 102774
- 69748
- 33712