Tekikö kukaan teistä valitusta hallinto-oikeuteen?

Anonyymi

Nyt ei ole kukaan enää maininnut sitä 75.000 tuhatta missään. Onkohan jo maksettu?

11

1019

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kyllä persvako pörisee.

• Anonyymi

Mahtaahan se harmittaa kun korvauksia maksetaan 2x keskiverto sysmäläisen vuositulojen verran, mutta koettakaas jo päästä yli.

• Anonyymi

Olisi hyvä, että vähennettäisiin kj:n palkasta, aiheuttamisperiaatteen mukaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mummoa ei voi koskaan syyttää mistään, kysykää vaikka häneltä itseltään. On syyntakeeton.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olis hyvä ja olis hyvä. Ei muuta kun perehtymään miten asiaan tulisi muutosta.

• Anonyymi

Hallinto-oikeuteen valittaminen maksaa, ei ole ilmainen juttu, jos tulee kynsille.

• Anonyymi

Kaikki on suhteellista, maksaahan se nytkin eikä kuntalaiset tiedä miksi. Tulisihan edes selville, mitä on tyritty.

• Anonyymi

Ei meistä ole kukaan valittanut, miksi pitäisi, olemme kilttejä!

• Anonyymi

Vielä on aikaa valittaa. Älä hätäile.

• Anonyymi

Minä en turhasta valita!

• Anonyymi

Kunnanhallitus vahvistaa maanantaina valtuuston kokouksen 7.2.2022 päätökset lukuunottamatta pykälää 6. Taitaa olla hallinto-oikeudella taas pähkäiltävää.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut

Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/
      Ikävä
      188
      1419
    2. Miettimisen aihetta.

Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.
      Ikävä
      123
      1208
    3. Mitkä on 3 viimeistä sanaa

sun ja kaivattusi viesteilyssä? Ensin sun, sitten kaivatun?
      Ikävä
      50
      948
    4. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      70
      900
    5. Just nyt mä

En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman
      Ikävä
      53
      810
    6. Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle

Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva
      Ikävä
      51
      808
    7. Hakeudu hoitoon.

En oo kiinnostunut susta.
      Ikävä
      56
      792
    8. Mikä on ollut

Epämiellyttävin hetki sinun ja kaivattusi romanssissa?
      Ikävä
      102
      774
    9. Piristä mua ystävä

Hyvä💫...
      Ikävä
      69
      748
    10. Kuinka hyvin tunnet mut?

Kerro musta mies jotain.
      Ikävä
      33