Edelleen kysymys Osmiumille.
Kumpi on paivampi; kilo rautaa, vai kilo karvoja.
Siihen voi kaavankin tehdä.
Venäläistä malmia ei enää osteta: SSAB noudattaa pakotteita
8
<50
Vastaukset
Panitpa pahan kysymyksen. ?
Laskin taskulaskimella, mutten saanut tulosta. Otin piinkin ei siltikään onnistanut.
Tieetäisköhän pojat täällä.- Anonyymi
Pankkopölhö ei kestä kritiikkiä, kun pitää poistattaa viestejä? No ei se poista sitä tosiasiaa, että sinulla on kohtaanto-ongelma.
- Anonyymi
Saitko ratkaistua ?
Kumpi on paivampi; kilo rautaa, vai kilo karvoja. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Saitko ratkaistua ?
Kumpi on paivampi; kilo rautaa, vai kilo karvoja."Paivampi"? Miten se liittyy SSAB:n päätökseen boikotoida venäläistä malmia? Eikö siellä pankolla röhnöttäessäsi edelleenkään avaudu, mikä on kohtaanto-ongelmasi? Pieni vinkki, tällä kertaa längvitsisi ei ole se keskeisin syy vaikka se paljastaakin oman höperyytesi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Paivampi"? Miten se liittyy SSAB:n päätökseen boikotoida venäläistä malmia? Eikö siellä pankolla röhnöttäessäsi edelleenkään avaudu, mikä on kohtaanto-ongelmasi? Pieni vinkki, tällä kertaa längvitsisi ei ole se keskeisin syy vaikka se paljastaakin oman höperyytesi.
SSAB on rautatehdas, siksi sinäkin saat vastata, kumpi painaa enemmän kilo rautaa vai kilo karvoja. nKoetko vaikeaksi ? -Jos sait kansakoulun suoritettua -Kapia- niin pitäisi tuo osata päätellä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
SSAB on rautatehdas, siksi sinäkin saat vastata, kumpi painaa enemmän kilo rautaa vai kilo karvoja. nKoetko vaikeaksi ? -Jos sait kansakoulun suoritettua -Kapia- niin pitäisi tuo osata päätellä.
ei ole kansakouluasia ollenkaan kilo on massan yksikkö eikä ole implisiittisesti varma että paino on verrannollinen massaan
- Anonyymi
Näkee junttipalstan tason
Kysyn toisin. Mitä tarkoittaa ja ONKO TARKASTI siis tarkoitan tarkan tarkasti
eksaktisti että kilo ainetta A painaa saman kuin kilo ainetta B
kilo on siis massa ei paino
ja jotta juntit saisivat vähän johdatusta niin
tähän perustuu yleinen suhteellisuusteoria- Anonyymi
Niin... kysymys oli kumpi on painavampi, tiedätkö? Menemättä ulkoavaruuteen joka meille
kaikille on tuntematon. Voithan tovereilta kysyä, vaikka useimmat laillasi tollukoita. Karvat voisi muuttaa vaikka oljiksi ja raudan kiveksi jos se helpompi käsittää.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa562218En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos321704- 101514
Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3751509Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly141484Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681347- 121108
- 971051
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul81044- 20979