Raskasta on ristin tie uskovilla kuin oli jeesuksellakin. Jatkuva stressi ja hälytys tila!

Anonyymi

"Jumalan sota-asu
Sitten Paavali opettaa uskoville koko Jumalan sota-asun päälle pukemista, jotta uskova voisi kestää perkeleen kavalat(methodeia) juonet. Methodeia tulee sanoista meta(mukaan) ja hodos(tie). Perkele menettelee järjestelmällisesti yrittäessään langettaa uskovaa. Perkele valitsee tarkasti ajan ja myös paikan aina tilanteen mukaan, milloin hän ryhtyy kiusaamaan uskovaa. Perkele valitsee hänelle otollisimman hetken milloin hän otaksuu uskovan lankeavan kiusaukseen. Paavali käyttää Pyhän Hengen inspiroimana aikansa sotilaan sotavarusteita esimerkkinä Jumalan sota-asusta. Uskovilla ei ole taistelua lihaa ja verta vastaan, vaan pimeyden henkivaltoja vastaan. Tällä taistelukentällä ei taistella uskon sisaria- ja veljiä vastaan eikä tämän maailman ihmisiä vastaan"

😁

8

90

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Mutta

Kaiken kaikkiaan on hyvä olla Jumalan kämmenellä ja hänen arvossaan.

• Anonyymi

Ei. Liian sotaisaa.

Voisitko hieman avata viestiäsi, jonka kirjoitit kännissä keskellä yötä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei. Liian sotaisaa.

Paavali kehoittaa uskovia pukeutumaan sota-asuun taistelussa pimeyden henkivaltoja vastaan.
        Toinen kiihottunut uskovainen kirjoitti sen hälytystilassaan.
        😁

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei. Liian sotaisaa.

Jumalan kämmenellä ollessamme voimme rauhoittua ja olla turvassa pimeyden henkivaltoja vastaan.

• Anonyymi

Kaikkeen prrrrkeleen turhuuteen jotkut lahopäät jaksavatkin uskoa.

• >>>Raskasta on ristin tie uskovilla kuin oli jeesuksellakin. Jatkuva stressi ja hälytys tila!<<<

Kun tulet uskoon, kristityksi, Jeesukseen Kristukseen uskovaksi, niin Perkele vihaa sinua - joudut hengelliselle taistelukentällä - halusitpa sitä tai et.

Mutta hengellisessä elämässä on myös ihania lepotaukoja. Ja paljon onkin!
      Kiitos Jumalalle!
      Jeesus Kristus on Herra!
      Amen! ✝️

• Anonyymi

Lepäät pää jeesuksen sylissä ruokatauolla.
        😁

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Lepäät pää jeesuksen sylissä ruokatauolla.
        😁

Tällä tavoin tietysti, hän toivoo:

23 Ja eräs hänen opetuslapsistaan, se, jota Jeesus rakasti, lepäsi aterioitaessa Jeesuksen syliä vasten.
        24 Simon Pietari nyökäytti hänelle päätään ja sanoi hänelle: "Sano, kuka se on, josta hän puhuu".
        25 Niin tämä, nojautuen Jeesuksen rintaa vasten, sanoi hänelle: "Herra, kuka se on?"

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?

Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa
      Sinkut
      52
      2100
    2. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      31
      1660
    3. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      14
      1444
    4. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
      NATO
      351
      1436
    5. Ei ole kyllä mennyt

Kovin hyvin kun alussa pieni sekoaminen hänestä 😏
      Ikävä
      10
      1394
    6. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1305
    7. Se sinun kaipauksen kohde

Ei todellakaan käy täällä höppänä mies.
      Ikävä
      12
      1098
    8. En muuttaisi sinusta mitään

Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul
      Ikävä
      8
      1014
    9. Olet muutenkin tyhmä

Ja käyttäydyt epäasiallisesti siinä työssäsi.
      Ikävä
      81
      982
    10. Et katso sitä

Niinkuin minua. Ehkä se luo toivetta
      Ikävä
      20
      969
    Aihe