Onko kellään näin traumaattisia kokemuksia elämänsä varrelta. Minut pahoinpideltiin ja potkittiin pään alueelle ja mahaan makasin maassa ja huusin apua hädissäni.jouduin vakavan pahoin pitelyn uhriksi josta sai kärsimys korvauksia vain 150e jouduin ambulanssilla sairaalaan.minua on pahoin pidetty Haukiputaalla lukuisia kertoja ja pari kertaa on uhattu tappaa.myivät käyttö kelvottoman romu päätin josta veivät 3000e
Hakkasivat potkivat minut sairaalaan
1
120
Vastaukset
- Anonyymi
Olen surulinen ja pahoilani puolestasi.Sinun pitäisi saada pitkä aikaista Trauma peräistä terapiaa,se terapia ketää vuosia.Helsingi on ihmisille paikan järjestänyt,mistä sitä saa.Teillä ei varmaan ole?Mutta vaadi silti terapiaa.Asioita yksin ei voi käsitellä eikä toinen amatitaidoton tutava,ystävä,sukulainen ymmärrä mitä olet kokenut.Eikä voi neuvoa sinua oikein!Kylä on ulkopuolisena lähisuvulta sanut mieletömän määrän henkistä väkivaltaa.Otanut heistä pesä eron lopulta Kun pääsin naisten tuki järjestön kautta lyhyt terapiaan ja sain työkalut asioille: Itä-Helsingissä kesällä 2019.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2091628Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1401394- 541143
- 551025
- 721005
- 106932
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52913Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53860- 82840
- 31774