Nyt uusi sukupolvi tuhoaa Suomen. Eivät sisäistä sodan kauhuja. Nuollaan USAa ja Natoa. Ei tajuta seurauksia.
Voi lapset!
15
112
Vastaukset
- Anonyymi
Suomen tuho kirjoittaa
- Anonyymi
Näin on. Jokin lapsisissa ei tajua,mikä tuho Suomea kohtaa Natokiimassa.?
Nyt pakotekiima tuo jo Suomeen pulan ja hädän. Väärin!
Suomi muuttuu nehkeri-valtioksi siksi.
Että Kanta-Suomalaisia lapsia ei enää tehdä/synnytetä.
Luonnottomuuden annetaan vallata alaa.
Tavallaan kuin Kurttu-Ruusulla.
H.- Anonyymi
Pietarin trollitehtaan kirjoituksia jokainen palsta näköjään täynnä. Onneksi Suomen kansa näkee läpi tällaisten kirjoitusten.
Nato perustettiin 1949 Neuvostoliiton länsimaille aiheuttaman uhan takia. Samaa uhkaa Venäjä ylläpitää.- Anonyymi
Tästä 70 palstasta jos ja kun puhutaan, niin palsta on täynnä parin kolmen täysin kotoperäisen trollin kirjoituksia. Persoonallisuushäiriöisiä reppanoita jotka joko jo ovat röyhkeästi ottaneet yhteisestä tilasta osan omaan käyttöönsä tai jotka sellaista suunnittelevat. Nämä ressukat kun keskenään riitelevät ja kilpailevat ja lisäksi itsensäkin kanssa ovat riitelevinään tai pätemistarkoituksessa keskustelevinaan niin jälki on mitä on.
Bessie - Anonyymi
Meinaako cianagentti sinun satujasi uskovan, kuin pöljät? Natohaukat taas kerran amutaan lennosta!
- Anonyymi
SKP:n aloitus.
- Anonyymi
Törppö putinisti kouristelee epätoivoisesti.
- Anonyymi
Venäjä, eikä neuvostoliittokaan, ole koskaan hyökännyt NATO -maahan.
Minä en ainakaan halua venäläisiä maatamme miehittämään, eli Natoon ja äkkiä.
Pirre- Anonyymi
Sitten apina näet senkin. Ei USA aloita atomista Suomen takia!
- Anonyymi
Aloittaja tiedoksi, että Allegro-juna kulkee Venäjällekin päin. Hyppää kyytiin !
- Anonyymi
Kun sinne menet ota pystykorva mukaan ja muutama lipas putinia varten.
- Anonyymi
Putini taitaa olla Kiinan pressan kansa parhaat johtajat. Kateelliset vain vinkuu!
- Anonyymi
mitäs sit jos ei mennä natoon...
- Anonyymi
Lapset ???
Tämä on 70 palsta.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos271538Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa391429Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly121335Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3391301Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681245- 12988
- 7941
- 20929
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul7881- 71806