Ärsyttää ihan sikana, että jotkut on saanut kahvikupin ostamalla tuhansia euroja. Niin kalliita on kalleimmat Muumimukit. No. Minäpä reipastuin raivossani, ja soitin yhdestä melkein tonnin kupista myyjälle, ja pyysin päästä katsomaan sitä. Sovittiin tällit illaksi hänen kotiinsa Tampereella. Se oli muuten kiva näköala. Näki Särkänniemeen suoraan. Esittelin itseni, ja kun tuo kuppi lopulta saapui, pyöritin sitä käsissäni hetken, ja "vahingossa" pudotin sen. Varmistin vielä, että lattia ei ole pehmeää. Esitin hyvin järkyttynyttä, mutta salaa iloitsin, että minun rahoilla et jumalauta juhli.
Erään muumimukin tarina
Anonyymi
6
192
Vastaukset
- Anonyymi
Huh. Vakavan oloinen tarina. Oletko myös käynnyt elämä koulun
- Anonyymi
Tosi diippii shittii. Nudvessi hudvearaa pedverseesen.
- Anonyymi
Olet kyllä oikein ilkeä ihminen ärsyttäähän se, kun toisilla on rahaa, ja toisilla ei. Valtion maksama tasapalkka olisi aika mukavaa. Oma toimeentulo ainaki. Nousisi.
- Anonyymi
Eivät ne oikeasti sen arvoisia ole, vaan hinta määräytyy sen mukaan, mitä joku on valmis maksamaan mukista. Ilman keräilyharrastusta ne olisivat tavallisen mukin arvoisia.
- Anonyymi
Rikottu esine on ostopäätös.
Onko kivaa maksaa jo ennestään rikkaalle tyhjästä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2091618Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1401384- 541133
- 721005
- 54995
- 106912
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52903Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53860- 82830
- 31764