Hei.
Olisin kiinnostunut janakkalan alueen vuokra-asunnoista?minnepäin janakkalaa kannattaisi muuttaa vuokralle ja minne taas ei?alueen rauhallisuus,kulkuyhteydet jne.
Vuokralle?
7
1803
Vastaukset
- Anonyymi
Ei täällä nyt ole niin suuria eroja, itse asun vuokralla Paturilla (Turengissa) ja ihan ok tämäkin on, vaikka virallisesti onkin huonointa aluetta. Ei tää ole mikään Stadi, jossa verrataan Piritoria ja Eiraa.
- Anonyymi
Turengin vuokraamissa asunnoissa on rauhatonta...
- Anonyymi
Ei janakkalaan kannata mennä, kun sielä on niitä turenkilais-tervakoskelaisia. Hämeenlinnassa sen sijaan on rotutesti rajalla eikä me oteta mitään wannabe-riksulaisia hoteisiimme.
- Anonyymi
Eli aloittaja ymmärsi varmaan pysyä kaukana.
- Anonyymi
Ei ainakaan kannata vuokrata asuntoa vanhalta meijeriltä. Melko outo vuokraisäntä ja rakennus silkoa sisältä.
- Anonyymi
Harviala on hyvällä sijainnilla
- Anonyymi
Jossa riittää vuokra-asuntoja, joita aloittaja etsi?
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1991590Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1381354- 541123
- 72995
- 51950
- 106902
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52893Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53850- 82830
- 31764