Pian jytisee, ivaajat saavat maistaa Rujan iskevän vastapalliin. Miljoonas kuppapaikka on avattu tosin vain ruplilla mutta onhan sen kurssi taattu ja vakaa.
Onecoin ja lohkoketju nostetaan viirinä kattoon.....
Onecoin maalissa
11
933
Vastaukset
- Anonyymi
Hiljaista pitelee "myrskyn edellä" Kohta jysähtää.
- Anonyymi
Mulla ainakin on Dealshaker koko ajan tulilla, Edullista laadukasta täyttä elämää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mulla ainakin on Dealshaker koko ajan tulilla, Edullista laadukasta täyttä elämää.
Myös Littli ottanee ONCoijauksen maksuvälineeksi, helppokäyttöisyyden vuoksi.
(ainakin tri Roju niin lupaili)
- Anonyymi
Kohta Onecoin listautuu ja sitten ivaajien prsseet tervataan.
- Anonyymi
Näkis vaan
- Anonyymi
Kuinka satukirjailijalle sitten käy, loppuuko aiheet, mistä repii hän sitten elantonsa.
Tarjooko kultaisen kädenojennuksen mot vai seuralehti.
Olen todella huolissani.- Anonyymi
Edelliselle "satukirjailijalle" Taitaa Rujan äidin Veska pullottaa sinunkin lainarahoilla.....Onneksi on matalat korot.....jotta jaksat oottaa Lohkoketjun kunnostamista..
Byyyyaaa..
- Anonyymi
"Taitaa Rujan äidin Veska pullottaa sinunkin lainarahoilla .........." kirjoittajalle.
Ei kannata ottaa kantaa jos ei ole perillä asioista, en ole myöskään ostanut lainarahalla,
ja lohkoketju on kunnossa ja laillinen, siitä on olemassa faktaa jos haluat tietää, mutta jos sinua kiinnostaa levittää disinvormaatiota, niin suon sinulle sen nautinnon. - Anonyymi
Ihanaa, siskoni osallistui tähän, ja muutama muukin sukulainen. Hörhöjä kaikki. OneCoinista siirryttiin vastustamaan natsipasseja ja myrkkypiikkejä. Sen jälkeen mielenosoituksiin, ja siitä sitten pompattiin epäilemään Ukrainan syyttömyyttä Venäjän hyökkäyssodassa. Seuraavaksi odotettavissa Nato-vastaisuus, ihme ettei ole vielä kuulunut mitään. Ihania sukulaisia. Kova juttu se koulutuksen ostaminen, elämä on One-laiffii!
- Anonyymi
Menikö sulla faktaa ja fiktiota sekasin. :D
- Anonyymi
Mitä Splittimittari näyttää tällä hetkellä. Minulla ei ole etäyhteyttä Rujan serverille niin ei pääse näkemään tilannetta.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2091618Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1401384- 541133
- 721005
- 54995
- 106912
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52903Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53860- 82830
- 31764