Onpassiven markkinointikampanja on aprillipila

Anonyymi

ENNUSTAJA puhuu!

Onpassiven markkinointikampanja on pelkkä aprillipila. Mitään ei tapahdu. Onpassivea ei julkaista eikä mitään markkinointikampanjaa näy missään.

Muistakaa, että ennen liittymistä onpassiveen kannattaa ensin odottaa julkaisu ja katsoa tuleeko sen liiketoiminnasta mitään.

Huhtikuussakaan ei onpassivessa tapahdu yhtään mitään.

11

114

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Koko onpassive on aprillia. Syön pääni kaikilla mausteilla jos onpassiven markkinointikampanja alkaa, onpassive julkaisee, tai perustajajäsenyyden myynti loppuu

• Anonyymi

Jos jotain julkaistaan syön hatullisen naapurin mummon paskaa.

• Anonyymi

Minäkin lupaan syödä hatullisen paskaa

• Anonyymi

Minä voin tuoda lusikat !

• Anonyymi

Kumpi aukeaa ensin, Onpassive vai Onecoinin kauppapaikat?

• Anonyymi

Tämä oli hyvä kysymys. Todella hyvä kysymys

• Anonyymi

Kyllähän tää nyt tiedetään. Aprillipäivänä perjantaina ne julistaa "aprillia" kun mitään markkinointikampanjaa ei tulekaan.

Liityn mukaan syömään hatullisen jos jostain kampanjasta kuullaan jossain!!

Hyvä onpassivelaiset! Te olette ikuinen huumorin lähde! Olette aina olleet, jo ennen onpassiveakin!

• Anonyymi

Aika hiljaista täällä tänään.

• Anonyymi

Huomenna on vasta aprillipilojen aika!

• Anonyymi

Ennustaja tiesi jo maaliskuussa ettei onpassivelta tule mitään markkinointikampanjaa.

Onpassive on muokatuilla videoilla "todistellut" että jossain hiekkaerämaassa on "jotain valomainoksia", joita ei siis oikeasti tietenkään ole ollut. Ja hiekkaerämaassahan sitä sopiikin mainostaa tällaista, niin ei tule naureskelua niin paljon, muahahahaaa

Uskovaisille tämä on tietenkin mennyt täydestä. Mutta me normaalit ihmiset tiesimme ennustajan kanssa, ettei mitään markkinointikampanjaa tietenkään tule.

• Anonyymi

Ennustaja tiesi jo maaliskuussa ettei huhtikuussa tapahdu onpassivessa mitään.

Ja sama näyttää toteutuvan myös toukokuun osalta.

Hyvä ennustaja!

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut

Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/
      Ikävä
      195
      1486
    2. Miettimisen aihetta.

Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.
      Ikävä
      123
      1248
    3. Mitkä on 3 viimeistä sanaa

sun ja kaivattusi viesteilyssä? Ensin sun, sitten kaivatun?
      Ikävä
      50
      988
    4. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      70
      930
    5. Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle

Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva
      Ikävä
      52
      853
    6. Just nyt mä

En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman
      Ikävä
      53
      830
    7. Hakeudu hoitoon.

En oo kiinnostunut susta.
      Ikävä
      56
      822
    8. Mikä on ollut

Epämiellyttävin hetki sinun ja kaivattusi romanssissa?
      Ikävä
      102
      804
    9. Piristä mua ystävä

Hyvä💫...
      Ikävä
      82
      800
    10. Kuinka hyvin tunnet mut?

Kerro musta mies jotain.
      Ikävä
      32