Saarikko ihan tyhmä pässi🔥🌚
Keskusta on huono
13
1052
Vastaukset
- Anonyymi
Ken onkaan tämä Eurajoen mystinen Saarikko?
- Anonyymi
Ministeri saarikko
- Anonyymi
Onko Eurajoellakin ministeri Saarikko?
- Anonyymi
Vaati ylileveä kyltin kulkiessaan,
- Anonyymi
Voisiko tämä typeryys loppua vaikka tähän?
- Anonyymi
Minä lopetan sen näihin sanoihin, Saarikko on yksi harvoja silmäniloja ministeriössä.
Muiden luisevien ja harmaakasvoisten hapannaamojen keskellä Annika on kuin keidas erämaassa, elämänhaluinen ja verevä nainen, joka osaa myös hymyillä.
Oletko nähnyt Marinin hymyilevän?
Kerran itsekin luulin näkeväni, mutta sillä olikin suupieli jäänyt anorakin vetskariin kiinni. - Anonyymi
Saarikko on ruma.
- Anonyymi
Ei ihminen mitään perimälleen ja geeneille itse voi. Jokainen syntyy sellaiseksi, miksi syntyy ja se on kaikkien hyväksyttävä. Eivät kaikki synny rikkaisiin perheisiin ja omaa missien mittoja, mutta muidenkin on se hyväksyttävä.
- Anonyymi
Kyllä ihminen voi. Jokainen pystyy laihduttamaan.
- Anonyymi
Saarikko nauroi, kun perussuomalaisten Riikka Purra puhui kansan köytymisestä polttoaineiden hinnannousu takia. Tämä osoittaa, ettei keskustaa kiinnosta pätkääkään polttoaineiden hinta. Polttoaineen pitäisi maksaa 1,5 e litra nykyisellä raakaöljyn hinnalla. On tullut paljon ylimääräistä veroa yms. jakelu velvoitetta. Siksi bensa maksaakin 2,4e litra
- Anonyymi
Saarikolla on tiukka se.
- Anonyymi
Mistä tiedät? Oletko päässyt kokeilemaan
- Anonyymi
Venäjä hyökkää kohta ja ampuu rasvat sisään pöheikköön
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1951506Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231268- 501003
- 70940
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52863- 58853
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53840- 102814
- 82810
- 32745