mikä on zen cafeen uusin levy?? mistä sais biisi listan
mikä on
4
886
Vastaukset
- Laydee-J
Käys kuule hommaamassa se levykaupasta, 21,90€ ;>
- Hiidenkivi-N66
Jännä juttu. Olet osannut tulla nettiin, muttet osaa etsiä tietoa. Herrajjumala teitä keskenkasvuisia.
Mene kuule bändin sivuille www.zencafe.net, klikkaa ihan loogisesti "musiikki" ja sitten "diskografia". Jos et sieltä löydä uusimman levyn "Laiska, tyhmä ja saamaton" biisilistaa, niin pyydä jotakuta aikuista apuun.- Laydee-J
Eli en suosittele ketään neuvomaan tällaisia tietoja kysyviä. Mitä muuta uuden levyn biisilistalla ja nimellä tekee kuin sen, että haluaa hakea ko. biisit suoraan netistä?
- Hiidenkivi-N66
Laydee-J kirjoitti:
Eli en suosittele ketään neuvomaan tällaisia tietoja kysyviä. Mitä muuta uuden levyn biisilistalla ja nimellä tekee kuin sen, että haluaa hakea ko. biisit suoraan netistä?
Ei ole rikos tietää. Minäkin tiedän, miten voisin tehdä xxxxxxxxxx:n tai xxxxa:n, mutten tee, koska ne ovat laittomia juttuja. Joka käyttää tietoa tietoisesti väärin, joutaa ainakin mun puolestani surutta käräjille. Vastuu on käyttäjällä itsellään.
Ei ole rikos tietää, kuinka tietoa etsitään. Se on nyky-yhteiskunnassa samanlainen kansalaistaito kuin luku- ja kirjoitustaito. Tai uima- ja tanssitaito. Eli pitäisi osata, vaikkei ehkä osaisikaan. Ainakin pitäisi olla aktiivinen oppimaan tiedonhakua.
Hitsi että mua ärsyttää laiskuus (erityisesti henkinen), tyhmyys ja saamattomuus.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih374905Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5011565Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771080Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä359998- 77923
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53901- 59850
- 228804
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.48758Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58728