Kananmunavoileivät ?

Anonyymi

Onko em. leivät jokin orimattilainen erikoisuus tai tapa ? En ole missään muualla törmännyt siihen, että kahvipöydässä on tarjolla leipiä, joiden päälle on laitettu pelkkiä kananmunasiivuja ! Ei edes anjovista tai lohta mitä tahansa muuta lisuketta, pelkkaa keitettyä kananmunaa....nyt jo kolmessa paikassa tarjottu em. leipiä

Ihmettelevä muukalainen

8

691

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Köyhän eväät sitten. Jos on köyhää kannattaa kyllä paistaa se muna leivälle saa paremman maun tai tosiaan heittää päälle punajuurta kurkkua. Orimattila voi laittaa vähän ruokaa juomaa varastoon jos sattuu poikkeusta olosuhteissa.

• Anonyymi

Jo on jollain pieni maailma. Olisi tyytyväinen näinä aikoina, että saa edes kananmunaleipää.

• Anonyymi

Revon nakkarilta mikä oli aikoinaan Kesoilin pihassa ei saanut kanamunaleipiä!

• Anonyymi

Olipas hyvää kananmunavoileipää tänään kun kävin kyläilemässä. Leipä oli oman kylän Salmisen leipää ja Ruhan voita. Maistui kaksikin kananmunavoileipäpalaa kahvin kera.

• Anonyymi

Tästä herkusta voisi tehdä Orimattilalaisten oman herkkuvoikkarin. Sitä ei saanut Revon kioskilta mutta voisiko joku muu valmistaa kananmunavoileipiä myyntiin?

• Anonyymi

Saiko hilskalta hyvät munaleipä ainekset?

• Anonyymi

Sai tureita munia ja kauppias Urpo oli aina ytävällinen.

• Anonyymi

Kyllä on hyvää, kun ripottelee kananmunavoileivän päälle suolaa ja rouhittua mustapippuria.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut

Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/
      Ikävä
      188
      1419
    2. Miettimisen aihetta.

Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.
      Ikävä
      123
      1208
    3. Mitkä on 3 viimeistä sanaa

sun ja kaivattusi viesteilyssä? Ensin sun, sitten kaivatun?
      Ikävä
      50
      948
    4. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      70
      900
    5. Just nyt mä

En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman
      Ikävä
      53
      810
    6. Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle

Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva
      Ikävä
      51
      808
    7. Hakeudu hoitoon.

En oo kiinnostunut susta.
      Ikävä
      56
      792
    8. Mikä on ollut

Epämiellyttävin hetki sinun ja kaivattusi romanssissa?
      Ikävä
      102
      774
    9. Piristä mua ystävä

Hyvä💫...
      Ikävä
      69
      748
    10. Kuinka hyvin tunnet mut?

Kerro musta mies jotain.
      Ikävä
      33