Hienoa, että puolueesta löytyy suoraselkäisiä, jotka eivät ryhdy takkia kääntelemään, kuten demarit. Varmasti muitakin tiukkoja natovastustija PS:stä löytyy puheenjohtaja Purran ja Halla-ahon natokiimasta huolimatta.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000008728738.html
PS:n Mika Niikko vastustaa edelleen tiukasti Natoa
66
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Ei NAtolle, se on ihan selvä juttu…..
- Anonyymi
"Nato-jäsenyys ei tuo Suomelle merkittävää lisäturvaa nykyhetkeen.
Suomella on vahva puolustus, jonka vuoksi ei ole syytä kiirehtiä Naton jäseneksi, ajattelee maanpuolustuksen pitkän linjan asiantuntija."
– Tällä hetkellä Venäjä käyttäytyy siten, että en usko, että Venäjän johdossa ajatellaan, että seuraavaksi, kun tuolla loppuu, käännetään aseet ja lähdetään hyökkäämään Suomeen. Sitten Venäjälle kävisi vähän huonosti.
Maanpuolustuskorkeakoulun entinen strategian opettaja ja komentaja evp Jyrki Berner sanoo MTV Uutiset Livessä 22.3.2022. - Anonyymi
Niikko on lääpällään Putiniin päin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Nato-jäsenyys ei tuo Suomelle merkittävää lisäturvaa nykyhetkeen.
Suomella on vahva puolustus, jonka vuoksi ei ole syytä kiirehtiä Naton jäseneksi, ajattelee maanpuolustuksen pitkän linjan asiantuntija."
– Tällä hetkellä Venäjä käyttäytyy siten, että en usko, että Venäjän johdossa ajatellaan, että seuraavaksi, kun tuolla loppuu, käännetään aseet ja lähdetään hyökkäämään Suomeen. Sitten Venäjälle kävisi vähän huonosti.
Maanpuolustuskorkeakoulun entinen strategian opettaja ja komentaja evp Jyrki Berner sanoo MTV Uutiset Livessä 22.3.2022.Nato ja USA haluaisi Suomen Natoon omien intressiensä vuoksi. Suomesta pitäisi saada sotatanner Venäjää vastaan, ja haluaisivat käyttää siihen Euroopan suurinta armeijaa joka meillä on, ettei tarvitsisi käyttää omia jenkkisotilaita.
Suomen turvallisuuden kanssa sillä EI OLE mitään tekemistä!
- Anonyymi
Mika Niikko on hieno mies. Hänen syrjäyttämisensä UAV:n johtosta oli halpamainen temppu PS:ltä.
- Anonyymi
"Professori Mearsheimer muistuttaa, että monet amerikkalaiset ulkopolitiikan asiantuntijat ovat varoittaneet Naton laajenemisen vaaroista jo vuosikymmenien ajan.
Bukarestin kokouksen aikana USA:n silloinen puolustusministeri Robert Gates oli sanonut, että "Georgian ja Ukrainan tuominen Natoon oli todella liikaa".
– Samassa kokouksessa sekä Saksan liittokansleri Angela Merkel että Ranskan presidentti Nicolas Sarkozy vastustivat Ukrainan Nato-jäsenyyttä, koska he pelkäsivät sen raivostuttavan Venäjän.".
Chicagon yliopiston politiikan tutkimuksen professori John J. Mearsheimer The Economist -lehdessä julkaistussa analyysissaan.
MTV 19.3.2022. - Anonyymi
Niinpä! Ja nyt hullu-aho esittää vielä hullumpia ajatuksia kuin Bidee, jonka aivopieruja selittelevät jo kaikki Euroopan ja Amerikan asiantuntijat jo Bideen itsensä lisäksi.
- Anonyymi
Mika Niikon kannattaisi siirtyä VKK:hon. Purran PS ei eroa mitenkään valtapuolueista.
- Anonyymi
Purran natokiima ja Halla-ahon ukraina-hysteria tuhosivat puolueen.
- Anonyymi
Onko Niikko "Valta Kuuluu Kremlille" - puolueen miehiä nykyään?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko Niikko "Valta Kuuluu Kremlille" - puolueen miehiä nykyään?
Siltä näyttää. Niikko ei Kiinan - yhteyksiensä vuoksi muutenkaan ole henkilö, jonka pitäisi millään tavalla olla mukana ulkopoliittisesti arkaluonteisten asioiden käsittelyssä.
Kun hän sai kenkää virastaan niin mieleen tuli että harvoin on osunut kengänkuva persuuksiin niin hyvin kohdalleen. Sen verran vastenmielisen kuvan oli tyyppi mielestäni luonut itsestään ihan henkilökohtaisellakin tasolla. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Purran natokiima ja Halla-ahon ukraina-hysteria tuhosivat puolueen.
Purra on ollut alusta asti globojen myyrä. Ei ollut oikeasti edes EU-kriittinen, onkin EU-myönteinen. Rokotepassejakaan ei voimakkaasti vastustanut, vaan päästivät ne läpi PeV:ssä, nyt hinkuu Natoon.
Purra oli CIA:n vallankaappaus Persuissa, kaappaus toteutettiin väärentämällä koneelliset puheenjohtajavaalit kesällä. 700 ääntä hävisi, äänestäjiä paikalla 2200. Ennakkogallupien mukaan Tiihonen olisi voittanut, hän haluaa pitää Suomen itsenäisenä, eroon EU:sta ja eurosta, eikä tietenkään mitään natsipasseja.
- Anonyymi
Mika on Kiinan taskussa
- Anonyymi
Näin juuri ja niikko voi siirtyä anolaisiin sieltä löytyy hänen hengenheimolaiset.
- Anonyymi
Toinen Putinin mies on Packalen.
Ja oliko Mäenpää myös kova läntisten liittojen vastustaja. Ainakin Natoa vastustaa.- Anonyymi
Enemmistö PS:tä painaa sitä nappia mitä Purra käskee
- Anonyymi
VKK info tulee nykyään Suvi Ajoselta. Ano muualla.
- Anonyymi
PS on nyt käytännössä kokonaan globalistihörhöjen petospuolue.
- Anonyymi
Globalismi on paljon parempi kuin nationalismi. Onhan tuo nähty.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Globalismi on paljon parempi kuin nationalismi. Onhan tuo nähty.
Haluat siis meille eurostoliiton, jota johtaa fasistit, totalitarismi ja kommunismi, diktatuuri jne.
Olet raukka täysin valtamedian valepropagandalla aivopesty.
- Anonyymi
Pietarin trolli tykkää Niikosta. Liikuttavaa.
- Anonyymi
Totta kai tykkää omistaan. Niikkohan on Putinin sylikoira.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Totta kai tykkää omistaan. Niikkohan on Putinin sylikoira.
Kieli pitkänä Putiniin päin.
- Anonyymi
Se on aivan samantekevää mitä joku putinisti asiasta vammailee, kun hän ei asiaa päätä millään tavalla.
Minä käänsin takkini, olin ennen nato-vastainen, mutta en ole enää. Syynä on se, että en voi hyväksyä toisen maan sanelua siihen mihin me kuulutaan.
- Anonyymi
Kyllä Kiina ja Venäjä ovat hänet niin otteisiinsa saaneet (millä keinolla sitten ovatkaan), ettei tämä ihmetytä yhtään. Pelle mikä pelle.
- Anonyymi
Sääli, että ehti tehdä pitkään tuhoja UAV:n puheenjohtajana.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sääli, että ehti tehdä pitkään tuhoja UAV:n puheenjohtajana.
No juu, totta, mutta kyllähän se huomattiin jo ajat sitten. Isot asiat kierrätettiin Puolustusvaliokunnan kautta, kun Niikon sekoilu teki UAVsta epäluotettavan.
- Anonyymi
Niikko sanoo luottavansa EU:n artiklaan 42.7. EU totesimuutama viikko sitten, että sotilaallista apua ei Naton ulkopuolisille EU-maille tule. Niikon pitää olla tämä nähnyt. Eli joko hän tietoisesti valehtelee tai on idiootti. Veikkaan, että valehtelee. Pyytää sitten Jeesukselta anteeksi, hah.
- Anonyymi
EU:n vastustaja joka uskoo EU:n sotilaallisiin turvatakuisiin joista itse EU totesi ettei sellaisia ole.
EU-maiden puolustusliitto on Nato.
Nikko myös söi madotuslääke ivermektiiniä koronan torjuntaan. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
EU:n vastustaja joka uskoo EU:n sotilaallisiin turvatakuisiin joista itse EU totesi ettei sellaisia ole.
Nikko myös söi madotuslääke ivermektiiniä koronan torjuntaan.Minä vastustan eurostoliittoa mutta haluan maamme natoon. Pitäisi olla kuin Norja. Sillä ei ole pienintäkään hätää pienenä maana. Itsenäisyys takaisin ja natoon tai helvetin vahvat asevoimat yhdessä Ruotsin kanssa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä vastustan eurostoliittoa mutta haluan maamme natoon. Pitäisi olla kuin Norja. Sillä ei ole pienintäkään hätää pienenä maana. Itsenäisyys takaisin ja natoon tai helvetin vahvat asevoimat yhdessä Ruotsin kanssa.
Eu on perkeleestä ja niin on ryssä. Kumpikin tuhoaa tämän maamme jos se annetaan tapahtua.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nikko myös söi madotuslääke ivermektiiniä koronan torjuntaan.Huuhaa mies selvästi
- Anonyymi
Veikkaan että tekee loikan VKK:n
- Anonyymi
Ei tee. Persuilla ei ole varaa menettää Suomen heluntailaishullujen ääniä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei tee. Persuilla ei ole varaa menettää Suomen heluntailaishullujen ääniä.
Ei uskovaisuus tee ihmisestä hullua. Sakari Orava on maailman huippukirurgi jonka luona maailman kuuluisat urheilijat ovat käyneet hoidattamassa vaivojaan. David Beckham esimerkiksi. Ei tuollainen stara kenen tahansa luo mene. Tämä Orava on harras uskovainen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei uskovaisuus tee ihmisestä hullua. Sakari Orava on maailman huippukirurgi jonka luona maailman kuuluisat urheilijat ovat käyneet hoidattamassa vaivojaan. David Beckham esimerkiksi. Ei tuollainen stara kenen tahansa luo mene. Tämä Orava on harras uskovainen.
Tämä välispiikkinä koska vituttaa aina tuo uskovien herjaaminen. Tässä maassa on maailman puritaanisin kansa. Jos joku on uskovainen, häntä kavahdetaan heti. Muualla maailmassa ollaan avarakatseisia eikä kukaan vaivaa päätänsä sillä mihin joku uskoo. Metsäläisiä olemme vieläkin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tämä välispiikkinä koska vituttaa aina tuo uskovien herjaaminen. Tässä maassa on maailman puritaanisin kansa. Jos joku on uskovainen, häntä kavahdetaan heti. Muualla maailmassa ollaan avarakatseisia eikä kukaan vaivaa päätänsä sillä mihin joku uskoo. Metsäläisiä olemme vieläkin.
No sanotaanko ettei Niikon sekoilut lahkolaiskavereidensa kanssa, esimerkiksi se Helsinkiläisellä ruumishuoneella harrastamansa kuolleen lahkolaiskaverinsa tunnin kestänyt henkiin manaaminen, vaikka kaverilta oli jo poistettu sisäelimet ja aivot, herätä juuurikaan muunlaisia ajatuksia kuin sen että mies on seinähullu hurlumheilahkolainen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No sanotaanko ettei Niikon sekoilut lahkolaiskavereidensa kanssa, esimerkiksi se Helsinkiläisellä ruumishuoneella harrastamansa kuolleen lahkolaiskaverinsa tunnin kestänyt henkiin manaaminen, vaikka kaverilta oli jo poistettu sisäelimet ja aivot, herätä juuurikaan muunlaisia ajatuksia kuin sen että mies on seinähullu hurlumheilahkolainen.
Sinun pitää esittää sitten lääkärin diagnoosi että hänellä olisi sellainen ongelma aivoissa. Muuten sinä puhut väärää todistusta lähimmäisestä. Lääkäri viime kädessä määrittelee onko ihmisellä mielen sairaus.
- Anonyymi
Onko Purrassa miestä ilmoittamaan paljonko väkeä on lähtenyt puolueest?
- Anonyymi
Äänestysprosentti ainakin tippui alle puoleen entisestä, ja tulee tippumaan jatkossa lisää.
Persuihin liittyneet ovat patriootteja, nyt Purra on tehnyt persuista globojen kätyripuolueen.
- Anonyymi
Tämä mies näköjään sekoilee jatkuvasti joka asiassa mihin koskee.
- Anonyymi
Eikö vieläkään hän ole saanut kutsua Kiinaan.
- Anonyymi
Nikolle voisi lähettää kutsun indokiinaan
- Anonyymi
Ei nosta suosiota.
- Anonyymi
Jos Niikko on sitä mieltä niin sittenhän sen asian voi unohtaa. :D
- Anonyymi
Se on hänen vapautensa ja pulinat pois. Minä persuna kannatan natoa.
- Anonyymi
Minä katson että maassa ei ole voimaa vastustaa ryssän hyökkäystä tällä hetkellä. Siksi vaihtoehtoja on kaksi. Toinen on nato. Ellei siihen mennä, sitten pitää hankkia itse sellaiset raudat että ryssä miettii kymmenen kertaa tullako vai eikö tulla. Pohjoinen puolustusliitto Ruotsin ja muiden kanssa. Siihen jenkkien kova aseapu, niin ei se ryssä puske ihan suinpäin tänne.
- Anonyymi
Tässäkin asiassa huomaa hyvin että Persut on *erseestä.
- Anonyymi
Niikko on tyhjä arpalippu muutaman turhuuden jatkoksi, pelkkiä marginaaleja.
Palstan muutamat puupää-putinistit yrittävät kohottaa henkeä, mutta turhaa.
Sammuneita, kutistuneita, nussittuja kortonkeja vappuiltana. - Anonyymi
Niinhän tuo Väyrynen myös tekee. Millä nämä herrat ajatteli puolustaa maatamme?
- Anonyymi
Puolueettomuuspolitiikka on vitsi. Se ennen päti, ei enää. Marin on demarien tyyliin typeryydessään ja lyhytnäköisyydessään suututtanut ukon niin pahanpäiväisesti että nyt pitää etsiä kättä pidempää mistä ikinä vaan saa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Puolueettomuuspolitiikka on vitsi. Se ennen päti, ei enää. Marin on demarien tyyliin typeryydessään ja lyhytnäköisyydessään suututtanut ukon niin pahanpäiväisesti että nyt pitää etsiä kättä pidempää mistä ikinä vaan saa.
Tämä vielä meidän pitää kestää. Ei riitä että punikkihallitus mättää rahaa Italiaan esimerkiksi miljardeittain, vaan nyt pitää pelätä ryssää todenteolla kun demarit heittää bensaa liekkeihin. Minä sanoin kolme vuotta sitten että tämä hallitus on hävityksen kauhistus-hallitus. Se pitää paikkansa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tämä vielä meidän pitää kestää. Ei riitä että punikkihallitus mättää rahaa Italiaan esimerkiksi miljardeittain, vaan nyt pitää pelätä ryssää todenteolla kun demarit heittää bensaa liekkeihin. Minä sanoin kolme vuotta sitten että tämä hallitus on hävityksen kauhistus-hallitus. Se pitää paikkansa.
Vuodessa tämä hallitus ehtii tehdä täystuhon tässä maassa.
- Anonyymi
Tällä hetkellä tilanne taisi olla jotain 90 puolesta, 14 vastaan. NATO-hakemus jätetään, jotta heilahtaa ja läpi tulee menemään. USA tulee huolehtimaan siitä. Harmittaako?
Mikä siinä NATOssa niin kamalasti pelottaa? Voit katsoa historiaa taaksepäin parikymmentä vuotta, kun entiset baltian maat liittyivät. Mitään ei tapahtunut, muuta kuin se, että vaikka näiden armeijat eivät kovin vahvoja olekaan, niille ei uhitella. Tietysti jos on venäläismielinen niin harmittaahan se varmaan kovasti, oikein kiukuttaa. Harmi. :) - Anonyymi
Niikko laskee että jonki ajan päästä voi julistautua Suomen presidentiksi kunhan venäläisjoukot ovat tappaaneet hallituksen ja presidentin?
- Anonyymi
Veikkaanpa että kun Putler kaatuu ja natsitrollien nimet julkaistaan listana niin se olet sinä joka Siperiaan joudut.
- Anonyymi
Suomi ei liity Natoon, eikä se edes onnistui. Kaikki Naton jäsenmaat eivät halua Suomea Natoon omien intressiensä vuoksi. Onneksi!
- Anonyymi
Mahtaa natorottia harmittaa kun mitään jäsenhakemusta ei siis edes tehdä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mahtaa teitä Naton-vastustajia harmittaa sitten, jos Venäjä hyökkää tänne, kun joudutte lähtemään rintamalle. Minä en lähde. Pakenen silloin välittömästi Viroon tai Norjaan ja nauran teille.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä se tehdään. Mulla on siitä ennakkokäsitys.
- Anonyymi
Niikkohan kuuluu kaiketi Persujen ns. "Putin-siipeen", eli siis Venäjä-mielisiin. Puolueesta viis samoja perusteluja ainakin periaatteessa kuin Väyrysellä, Kiljusella yms. Olen käsittänyt, että "Brittien persujen" Nigel Faragella on myös samoja linjauksia.
- Anonyymi
Niikon suusta tulee ruplia ja juaneita. Rahalla saa persun mieipiteen. Eikä ole kallis.
- Anonyymi
Mika Niikko on toisinpäin OK. Kiina-Kim. ja Halla-Aho Oh! Allah. Osaan tehdä palindromeja joten nämä nyt huomasin. Miten voikin kyseisillä herroilla olla noin veemäiset nimet kaikille salaliittoteorioille? ;)
- Anonyymi
Sarjassamme persupuolueen eduskuntaan nostamia idiootteja
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa391679En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos271578Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly131373Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3411339Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681265- 81051
- 121028
- 20939
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul7931- 71846