Moi! Oon 13v tyttö, käytän sellasia lasten rintsikoita (urheilurintsikkamalliset, ei mitään toppauksia) ja koen, että ne ei tue riittävästi. Miten voisin kysyä, saisinko oikeat rintsikat? Ei olla näistä jutuista kotona oikein puhuttu, äiti vaan ostaa näitä toppeja :/
Ensimmäiset rintsikat
Anonyymi
1
118
Vastaukset
- Anonyymi
Hei! Mä oon 11, ja mulla oli vähän aikaa sit toi sama tilanne. Tässä pari vinkkiä:
Jos ootte jossain kauppakeskuksessa niin sano et sä meet kattoo viel vaatteita johonkin kauppaan. Voit ottaa vaikka mukaan kaverin tai siskon jos on, tai sit vaan ite. Sovittele siel sit rauhassa rintsikoita, ja sit kun oo löytäny sopivat laita kuva niistä sun äitille ja kysy saatko ne. Helpompaa ainakin kun suoraan sanominen!
Sit toinen:
Jos ootte samas kaupassa, mee vähän muualle, sovita rintsikoita ja mee vaan pokkana kysyy saatko ne. Näin mä tein, eikä ollu niin paha ees!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1951506Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231268- 501003
- 70940
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52863- 58853
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53840- 102814
- 82810
- 32745