Noin joka kolmas vastaaja pesee auton säännöllisesti. Se onkin suositeltavaa, sillä katsastustilastojen mukaan lika ja siitä johtuva mekaaninen hankaus auttavat pääsemään eroon naarmuttomasta maalipinnasta, joka edesauttaa pahimmillaan hylkäykseen johtavaa korroosiota.
Yli puolet kyselyyn vastanneista kertoi kuitenkin pesevänsä autonsa vasta sen ollessa likainen. Loput 14 prosenttia tunnusti, ettei harjaa pese autoaan lainkaan.
Puolet suomalaisista pesee auton vastoin ohjeita
6
123
Vastaukset
- Anonyymi
juurikin noin.minäkin pesen autoni säännöllisesti,kerran syksyllä ja kerran keväällä.
- Anonyymi
Konepesu n. 6 kertaa /kuukausi .
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Konepesu n. 6 kertaa /kuukausi .
Ja konepesu on se joka naarmuttaa ja kuluttaa varmasti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja konepesu on se joka naarmuttaa ja kuluttaa varmasti.
Olen nykyistä autoa käyttänyt konepesuissa 3 vuotta talvisin n. 6 kertaa /,kk . Kesällä vähemmän . Osaatko sanoa , milloin tämä " varma naarmuttaminen ja kuluminen " alkaa ? Autoni kiiltää kivasti edelleen , tosin se on musta jossa pikkunaarmut ei lainkaan näy .
- Anonyymi
Tärkeintä on pitää auto hyvin vahattuna, niin harvakaan pesutahti ei pilaa pintaa.
- Anonyymi
Ei ne pienet naarmut mitään haittaa, ne voi vahata tai myllyttää pois.
Aika paljon pitää hinkata pesuharjalla ilman huuhtelua tms. että saa maalikerroksen puhki asti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1881419Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231208- 50948
- 70900
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53810Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva51808- 56792
- 102774
- 69748
- 33712