Miten gloryhole toimii. Kysyy M19
Miten Gloryhole
15
1060
Vastaukset
- Anonyymi
Ja onko Gloryhole jutut laillisia
- Anonyymi
Gloryholessa kikkeli työnnetään aidanraosta apinatarhaan. Sitten odotetaan jos joku käy syöttiin.
- Anonyymi
Ok gay
- Anonyymi
Ok gay
- Anonyymi
Jossain ulkomailla on paikkoja, joissa nainen työntää paljaan perseen rahin päällä aukosta seinän toiselle puolelle. Jalat sidotaan lenkkeihin ylös levälleen. Jalkoväliin suunnataan kunnon valot ja asiakkaat saavat vapaasti naida. Naija ei näe naitavan ylävartaloa, eikä naitettava panijaansa lainkaan.
- Anonyymi
Saako nämä pantavat jotain rahaa tästä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
5 euroa per laaki.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taitaa olla paikan palkkaamat ammattihuorat.
Jossain täällä oli parin pariskunnan kertomukset Prahan paikoista, joissa naisasiakkaat, so. höynäytettävät turistinaiset pääsevät kokemaan aukosta tuon joukkopaneskelun. Miehet tietty myös asiakkaina. Kertomusten mukaan ainakin saksalaisporukoiden suosiossa.
- Anonyymi
Se on reikä vessan tms. seinästä josta h0m0t tuulettaa kyrpää ja jokku muut h0m0t poikkee sitten sitä moikkaamasa intiimeissä merkeissä. Josakin päin Helsinkiä kuulemma on olemasa keltanen ruusu joka on sitä varten niin ettei ylleisellä paikalla ko. toimitusta h0m0jen tarvi sitten tehä.
- Anonyymi
Ok men
- Anonyymi
Gloryhole ei toimi mitenkään. Se on vaan.
- Anonyymi
Ok boss
Meet koppiin odotat et kulli tulee reiästä ja sitten otat sen suuhun ja annat kunnon poskihoidon
- Anonyymi
Missä päin suomea tätä voi harrastaa
- Anonyymi
Mun takapihalla
Ketjusta on poistettu 47 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa542126En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos311670Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly141464- 101444
Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3531444Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681315- 121098
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul81024- 81992
- 20969